Η Mercedes G-Class αποτελεί ένα από τα πιο θαυμαστά εκτός δρόμου αυτοκίνητα, καθώς συνδυάζει επιδόσεις σπορ μοντέλων, ανώτερη πολυτέλεια και υψηλές δυνατότητες κίνησης εκτός ασφάλτου. Η τετράγωνη σχεδίασή της έχει διατηρηθεί με το πέρασμα των χρόνων και των δύο γενεών της, καθιστώντας την άμεσα αναγνωρίσιμη. Παράλληλα πρόκειται για ένα από τα αγαπημένα οχήματα των βελτιωτών, όχι μόνο όσον αφορά τις μηχανικές αναβαθμίσεις, αλλά και τις αισθητικές.
H Carlex Design συγκαταλέγεται στους μεγαλύτερους φαν της G-Class, ετοιμάζοντας αυτή τη φορά το πιο ρετρό πακέτο tuning για τη δημοφιλή Γερμανίδα. Απολύτως ταιριαστά ονομάζεται «Carlex Vintage» και γυρνάει την W465 (το σημερινό μοντέλο, δηλαδή) τέσσερις ή πέντε δεκαετίες πίσω στο χρόνο! Το μπεζ χρώμα του αμαξώματος, οι ασορτί τροχοί με το κλασικό σχέδιο των παλιών Mercedes και η εκτενής χρήση χρωμίου σε ζάντες-προφυλακτήρες-καθρέπτες, όλα συνθέτουν μια οπτική χρονοκάψουλα που επαναφέρει μνήμες από τις πρώτες S-Class και SL, αλλά και την W123 (για να έρθουμε πιο κοντά στα ελληνικά δεδομένα)!
Οι επενδύσεις του εσωτερικού ακολουθούν σε σχέδιο, άλλο που η σύνθεση είναι υπερσύγχρονη και αποτελείται από οικολογικό δέρμα και alcantara. Η ειδική επιγραφή στη δεξιά μεριά του ταμπλό δεσπόζει, ενώ δεν γινόταν να λείπουν τα σύγχρονα στοιχεία μέσα από τις δυο οθόνες (infotainment και ψηφιακός πίνακας οργάνων). Η ρετρό εκτέλεση, πάντως, κρίνεται άκρως πετυχημένη.
Στα μηχανικά μέρα δεν αναφέρεται κάποιου είδους «περιποίηση», αφού ούτως ή άλλως η εργοστασιακή G63 -στην οποία βασίζεται η Vintage- είναι πανίσχυρη. Ο V8 biturbo των 4.0 λίτρων παράγει 585 ίππους και 850 Nm ροπής, μεταφέροντας την κίνηση σε όλους τους τροχούς (κατανομή 40:60) μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου εννιά ταχυτήτων AMG Speedshift TCT 9G. Η επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χιλιόμετρα έρχεται σε 4,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 220 χλμ./ώρα, ή στα 240 χλμ./ώρα με το AMG Driver‘s package.