Γίνεται ένα κτήνος σαν το Ford Ranger Raptor
Ο βελτιωτής από την Πολωνία ειδικεύεται στο «ντοπάρισμα» ήδη θηριωδών SUV και pick ups, οπότε ήταν καθαρά ζήτημα χρόνου το πότε θα έπιανε στα χέρια του το νέο Raptor. Οι προσθήκες στα φτερά και τα πελώρια χωμάτινα ελαστικά είναι τα πρώτα που τραβούν τα βλέμματα, με το νέο καπό και τη μπάρα με τα LED στην οροφή να ακολουθούν. Η βαρέων βαρών προστατευτική ποδιά δηλώνει το ποιόν του αυτοκινήτου (βλέπε «T-REX»), ενώ το ίδιο κάνουν τα κόκκινα αυτοκόλλητα στην καρότσα. Το κόκκινο βέβαια πλαισιώνει τόσο αυτή όσο και τη μάσκα μπροστά, δημιουργώντας ιδανική τριχρωμία με το ανθρακί αμάξωμα και τις μαύρες αποχρώσεις στο πλάι, τα σκαλοπάτια, το καπό, τη μάσκα και τις ζάντες. Μέρος αυτού του χρώματος ανήκει στην ειδική αντιχαρακτική επίστρωση LINE-X, που προστατεύει από τις γρατζουνιές των εκτός δρόμου περασμάτων.
Παρόλο το «φουσκωτό» παρουσιαστικό, οι Πολωνοί δεν έχουν προβεί σε αλλαγές επί μοτέρ ή ανάρτησης. Τι να βελτιώσουν κιόλας, όταν από το εργοστάσιο το Ranger Raptor έχει ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Fox και κοντά 300 άλογα; Ο 3.0 V6 EcoBoost παραμένει στα 292 άλογα και τα 491 Nm ροπής, αλλά προξενεί εντύπωση πώς η Carlex αντιστάθηκε στον πειρασμό να τσιγκλήσει το μοτέρ στα 400 άλογα και 585 Nm, που διαθέτει το κορυφαίο Ranger στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά λόγω μεγαλύτερων τροχών το T-Rex δεν αποκλείεται να είναι κομμάτι πιο αργό από το εργοστασιακό (0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δλ., τελική ηλεκτρονικά περιοριζόμενη στα 180 χλμ./ώρα).
Τιμή, αντίθετα, μια χαρά ανακοινώνεται. Και είναι αρκετά τσουχτερή, δεδομένου ότι για να φτάσει το Raptor στην εικόνα που θαυμάζουμε απαιτούνται πάνω από 18.000 ευρώ! Συγκεκριμένα, 18.339 ευρώ. Προσθέστε τα στις 52.250 ευρώ που ξεκινάει το μεγάλο Ranger στη χώρα μας, και έχετε ένα pick up 71.000 ευρώ (70.589).