Οι ανακλήσεις είναι αδέκαστες. Δεν κάνουν διακρίσεις μεταξύ premium ή μη κατασκευαστών. Αν υπάρχει ζήτημα σε κάποιο αυτοκίνητο, ακόμα και μικρό, το πιθανότερο είναι να εκδοθεί το ανάλογο πρόγραμμα. Ιδίως όταν ένας κατασκευαστής είναι τόσο «ψείρας» όσο η Porsche, φωνάζοντας στα συνεργεία τις 911 για προβληματικές κόλλες στα παρμπρίζ.
Σύμφωνα με το NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) και έρευνα των Γερμανών, πάνω από 8.000 911 ενδέχεται να μην έχουν κολλημένα σωστά τα παρμπρίζ (εμπρός-πίσω). Το πρόβλημα δεν εντοπίζεται στην ίδια την κόλλα, αλλά στα υπολείμματα που ενδέχεται να μην έχουν καθαριστεί σωστά κατά τη διαδικασία τοποθέτησης. Τα υπολείμματα αυτά μπορεί να εμποδίζουν τη σωστή εφαρμογή του κρυστάλλου (να μην «κάθεται» σωστά, δηλαδή), κάτι που δυνητικά μπορεί να οδηγήσει σε αποκόλληση αν το αυτοκίνητο έχει την ατυχία να βρεθεί σε τρακάρισμα.
Ευτυχώς μέχρι στιγμής δεν αναφέρεται ανάλογο περιστατικό, αλλά έχουν παρατηρηθεί 15 σχετικές επισκευές σε αντιπροσωπείες των Η.Π.Α. στο πλαίσιο της εγγύησης. Δεν έφυγε από καμία το παρμπρίζ, ούτε παραπονέθηκε ιδιοκτήτης για κρύσταλλα που «παίζουν», αλλά παρατηρήθηκαν οπτικές ατέλειες σε συγκεκριμένα σημεία. Συνολικά 8.101 911 κατασκευής 2020 ως 2024 (όλες 992 κοινώς) καλούνται να επισκεφθούν τις εξουσιοδοτημένες μονάδες σέρβις Porsche, για επιθεώρηση και αντικατάσταση των παρμπρίζ όπου χρειάζεται.