Τα πιο οικονομικά νέα μικρά SUV προσφέρονται σε τιμές που κυμαίνονται γύρω στις 20.000 ευρώ, ενώ οι κινητήρες των περισσοτέρων αποδίδουν κοντά στα 100 άλογα ή λίγα παραπάνω. Εξαίρεση στον κανόνα αποτελεί το συγκεκριμένο B-SUV, το οποίο διαθέτει τα περισσότερα άλογα στα λιγότερα λεφτά, ενώ η τιμή του είναι χαμηλότερη από πολλών μικρών χάτσμπακ.
Τα «φθηνότερα» 163 άλογα της αγοράς

Το νέο κορεατικό μικρό SUV KGM Tivoli 1.5 Turbo 163 hp Premium διατίθεται με τιμή από μόνο 18.400 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της έκπτωσης των 3.590 ευρώ (αρχική τιμή 21.990 ευρώ). Στον στάνταρ εξοπλισμό του ανήκουν 7 αερόσακοι, αυτόνομο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη infotainment 9 ιντσών με πλοήγηση, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αισθητήρας βροχής και φωτός, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, διπλό πάτωμα χώρου αποσκευών και ηλεκτροχρωμικός κεντρικός καθρέπτης. Η ίδια έκδοση διατίθεται ακόμα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων στην τιμή των 20.300 ευρώ (αρχική 23.990 ευρώ), καθώς και με τετρακίνηση, τόσο με το χειροκίνητο σασμάν από 20.400 ευρώ (24.490 ευρώ χωρίς την έκπτωση) όσο και με το αυτόματο, από 22.900 ευρώ (26.990 ευρώ χωρίς την έκπτωση). Επίσης, κάνε νέο KGM Tivoli συνοδεύεται με εγγύηση για 5 χρόνια ή 100.000 χλμ. και 5ετή οδική βοήθεια.
Σβέλτο και άνετο στην οδήγηση

Το KGM Tivoli των 18.400 ευρώ εφοδιάζεται με 1.500άρη turbo κινητήρα άμεσου ψεκασμού αμιγώς βενζίνης, ο οποίος αποδίδει μέγιστη ισχύ 163 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και 280 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. Χαρακτηριστικό που εξασφαλίζει γεμάτο τράβηγμα από χαμηλά, ενώ παράλληλα ακούγεται ένα ευχάριστο σπουλάρισμα από την τουρμπίνα κοντά στις 2.500 σ.α.λ. Με τέτοια δύναμη και βάρος αμαξώματος στα 1.300 κιλά (έως 1.417 κιλά το 4WD AT), θα περίμενε κανείς καλύτερο χρόνο επιτάχυνσης από τα 10,5 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα. Σίγουρα δεν θα πάρει κανείς το Tivoli για να κάνει γρήγορα σπριντ, αλλά για να κινείται άνετα σε συνθήκες πόλης και στο ταξίδι, όπου κρατά και ανεβάζει εύκολα ρυθμό. Ο λεβιές των 6 ταχυτήτων δεν αρέσκεται σε γρήγορες αλλαγές, καθώς σκαλώνει. Από πλευράς κατανάλωσης κατά τη διάρκεια της δοκιμής βρέθηκε στα 8,3 λτ./100 χλμ. σε νορμάλ μεικτές συνθήκες, ωστόσο με λίγο περισσότερη πίεση ξεπέρασε εύκολα τα 10 λτ./100 χλμ. Αναμενόμενα και οι εκπομπές CO2 είναι σχετικά υψηλές στα 159 γρ./χλμ. (111 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
Οδηγώντας το KGM Tivoli των 163 ίππων γίνεται άμεσα αντιληπτό ότι είναι προσανατολισμένο στην παροχή της καλύτερης δυνατής άνεσης. Οι αναρτήσεις του περνούν τις περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων χωρίς να κουράζουν τους επιβάτες, ενώ η ηχομόνωση φροντίζει να διατηρεί χαμηλά τους εξωγενείς θορύβους. Το τιμόνι του «κόβει» και διευκολύνει τον οδηγό στους χειρισμούς, όμως από την άλλη πλευρά από αίσθηση και ακρίβεια μειονεκτεί. Στροφές το μικρό κορεατικό SUV παρουσιάζει αισθητές κλίσεις υπό πίεση, ενώ τα ελαστικά με το 65άρι προφίλ «μαγουλιάζουν». Όμως τα ελαστικά με το ψηλό προφίλ σε συνδυασμό με τα 178 χιλιοστά απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος είναι ό,τι πρέπει για τους γεμάτους ανωμαλίες ελληνικούς δρόμους, όπως επίσης και για κακοτράχαλους χωματόδρομους.
Καλοφτιαγμένο εσωτερικό με αρκετούς χώρους

Το Tivoli με μήκος 4.225 χλστ., πλάτος 1.810 χλστ., ύψος 1.613 χλστ. και μεταξόνιο 2.600 χλστ. διαθέτει σωστές αναλογίες για μικρό SUV, αφού τοποθετείται μεταξύ των πιο μικρών με μήκος κοντά στα 4 μέτρα και των πιο μεγάλων που ξεπερνούν τα 4,3 μέτρα. Στο εσωτερικό του ο σχεδιασμός εμφανίζει σύγχρονα χαρακτηριστικά και τις απαραίτητες πλέον οθόνες (με τα σχετικά παρωχημένα γραφικά), όπως είναι των 10,25 ιντσών για τον πίνακα οργάνων με τις επιλογές διαμόρφωσης και των 9 ιντσών του infotainment. Κανένα παράπονο δεν υπάρχει από πλευράς κατασκευής τόσο στην επιλογή των υλικών (μαλακό πλαστικό στο ταμπλό), όσο σε συναρμογή και φινίρισμα. Το Tivoli μετακινεί τέσσερα άτομα με άνεση, μιας και ο αέρας για τα πόδια στο πίσω κάθισμα επαρκεί και για τα πιο ψηλά. Για το χώρο αποσκευών η KGM ανακοινώνει 427 λίτρα, συμπεριλαμβανομένου του επιπλέον τμήματος κάτω από το δάπεδο.





















































