Δοκιμή Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet 48V Hybrid 110 hp 6MT

  • Suzuki Vitara 1.4 110 (1)
  • Suzuki Vitara 1.4 110 (3)
  • Suzuki Vitara 1.4 110 (16)
  • Suzuki Vitara 1.4 110 (10)
  • Suzuki Vitara 1.4 110 (8)
  • Suzuki Vitara 1.4 110 (7)
  • Suzuki Vitara 1.4 110 (6)
  • Suzuki Vitara 1.4 110 (4)
  • Suzuki Vitara 1.4 110 (15)
  • Suzuki Vitara 1.4 110 (11)
  • Suzuki Vitara 1.4 110 (12)
  • Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-(18)
  • Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-(20)
  • Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-(21)
  • Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-(13)
  • Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-22a
  • Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-(22)
  • Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-(24)
  • Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-(26)
  • Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-(16)
  • Suzuki Vitara 1.4 110 (13)
  • Suzuki Vitara 1.4 110 (14)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Suzuki-Vitara-1.4-110-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Suzuki-Vitara-1.4-110-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Suzuki-Vitara-1.4-110-16.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Suzuki-Vitara-1.4-110-10.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Suzuki-Vitara-1.4-110-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Suzuki-Vitara-1.4-110-7.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Suzuki-Vitara-1.4-110-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Suzuki-Vitara-1.4-110-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Suzuki-Vitara-1.4-110-15.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Suzuki-Vitara-1.4-110-11.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Suzuki-Vitara-1.4-110-12.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-18.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-20.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-21.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-13.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-22a.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-22.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-24.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-26.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-16.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Suzuki-Vitara-1.4-110-13.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Suzuki-Vitara-1.4-110-14.jpg

Το Suzuki Vitara δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Πολύ περισσότερο δε σε όλους όσοι παρακολουθούν τις εξελίξεις στην ελληνική αγορά, και ιδιαίτερα εκείνες που αφορούν στην κατηγορία των μικρών SUV. Εδώ και χρόνια, το Vitara είναι ένα από τα πιο σταθερά και… ακλόνητα μοντέλα της της εν λόγω κλάσης, με μεγάλη παράδοση και αδιαμφισβήτητη δυναμική σε παραμέτρους που σχετίζονται άμεσα με την αξιοπιστία και τη χαμηλή κατανάλωση. Xαρακτηριστικά που το έχουν καταστήσει μια πάγια αξία για οικογένειες και οδηγούς που θέλουν ένα αυτοκίνητο με πολυσχιδή προσωπικότητα, χωρίς περιττές πολυτέλειες, αλλά με εγγυημένη απόδοση στην καθημερινότητα που προσφέρει επιπλέον ουκ ολίγες δυνατότητες εκεί όπου η άσφαλτος δίνει τη θέση της στο χώμα. Στην πιο πρόσφατη γενιά του, το «αειθαλές» SUV της Suzuki ανανεώθηκε και συμμορφώθηκε με τις σύγχρονες απαιτήσεις ασφάλειας και τεχνολογίας, διατηρώντας όμως ανέπαφο τον πυρήνα του χαρακτήρα του ανέπαφο.

Με ανανεωμένη υβριδική ισχύ

Η έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων της δοκιμής μας φιλοξενεί κάτω από το καπό το ίδιο ήπια υβριδικό σύνολο των 48V και 1.4 λίτρων της οικογένειας BoosterJet που συναντάται και στην αυτόματη έκδοση του μοντέλου, αποδίδοντας τώρα μέγιστη ισχύ 110 ίππων και ροπή 235 Nm. Παρά τη μείωση της ονομαστικής απόδοσης σε σχέση με το παρελθόν, η λειτουργία του κινητήρα παραμένει «γεμάτη» στις μεσαίες στροφές. Ψηλότερα τα αποθέματα είναι επαρκή προκειμένου το προσθιοκίνητο Vitara να επιταχύνει γοργά άλλα όχι καταιγιστικά, «πιάνοντας» από στάση τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 11,4 δλ. Σίγουρα, ο συνδυασμός της συγκεκριμένης μονάδας με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων προσθέτει μια αίσθηση άμεσης επαφής ανάμεσα στον οδηγό και το όχημα που μοιραία απουσιάζει από την αντίστοιχη αυτόματη έκδοση. Η αίσθησή του ουδέποτε θα προβληματίσει, ενώ η κλιμάκωσή του είναι τέτοια ώστε να βοηθά τον οδηγό να εκμεταλλεύεται στο έπακρο την ελαστικότητα του κινητήρα και την έξτρα ώθηση του ήπια υβριδικού συστήματος, ειδικά στις αλλαγές υπό αυξημένο φορτίο. Επίσης, σε συνθήκες ταξιδιού το μοτέρ λειτουργεί σε χαμηλές στροφές (π.χ. 130 χλμ./ώρα με σχεδόν 2.700 σ.α.λ.), χωρίς όμως να «κρεμάει». Αυτή η απλότητα λειτουργεί υπέρ του οδηγού που προτιμά να νιώθει το αυτοκίνητο σε κάθε αλλαγή σχέσης, σε αντίθεση με το αυτόματο σενάριο, που συχνά «κρύβει» τη συνεργασία ανάμεσα σε κινητήρα και ηλεκτρική υποβοήθηση. Βέβαια, από την άλλη πλευρά το αυτόματο είναι πιο ξεκούραστο στην οδήγηση των πηγμένων αστικών κέντρων.

Με τη σειρά της, η κατανάλωση καυσίμου παραμένει ένα από τα σημαντικά πλεονεκτήματα και στο χειροκίνητο Vitara. Χάρη στο ήπια υβριδικό σύστημα των 48V, το οποίο υποβοηθά τον θερμικό κινητήρα στις επιταχύνσεις και ανακτά ενέργεια κατά την διαδικασία της επιβράδυνσης, η μέση απαίτηση σε καύσιμο κυμαίνεται σε λογικά επίπεδα, γύρω στα 6 έως και 7 λίτρα/100 χλμ., ανάλογα με το στυλ οδήγησης και τη χρήση – δηλαδή, περίπου στα ίδια επίπεδα ή και λίγο χαμηλότερα από αυτά που καταγράφηκαν στη δοκιμή της αυτόματης έκδοσης. Επίσης, με εκπομπές CO2 119 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και έχει καθημερινή είσοδο στο Δακτύλιο της Αθήνας.

Χαμηλοί τόνοι αλλά και ουσία εντός

Το εσωτερικό του Vitara έχει αναβαθμιστεί με μικρές αλλά ουσιαστικές προσθήκες και αλλαγές. Η νέα οθόνη των 9 ιντσών με ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto, η καθαρή διάταξη του ταμπλό και οι φυσικοί διακόπτες που παραμένουν «ζωντανοί» χαρίζουν μια εμπειρία χρήσης που είναι απλή, λειτουργική και φιλική προς τον οδηγό και τους υπόλοιπους επιβαίνοντες. Από πλευράς ποιότητας κατασκευής το μαλακό πλαστικό στο πάνω μέρος του ταμπλό και η γεροδεμένη συναρμογή είναι ιδιαίτερα καλοδεχούμενα στοιχεία, όχι όμως και τα σκληρά πλαστικά στις πόρτες. Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες κυμαίνονται πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ χώρος αποσκευών των 362 λίτρων είναι ικανοποιητικός διαθέτοντας μάλιστα μεγάλο άνοιγμα. Με την πλήρη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, μπορεί να επεκταθεί μέχρι και τα 1.119 λίτρα, παρέχοντας ευελιξία στη χρήση και στις οικογενειακές εξορμήσεις.

Παντός εδάφους

Η άνεση και η ποιότητα κύλισης είναι δύο ακόμα στοιχεία που κάνουν το Vitara να στέκεται στο ύψος των περιστάσεων. Η ρύθμιση της ανάρτησης συνδυάζει άνεση και ευελιξία, με τα επαρκή επίπεδα πρόσφυσης στις στροφές εμπνέουν εμπιστοσύνη, χωρίς ωστόσο να διεγείρει οδηγικά δαιμόνια με τον σπορ χαρακτήρα του. Απροβλημάτιστη είναι η ποιότητα κύλισης, ενώ η ηχομόνωση κρατά σε χαμηλά επίπεδα τους εξωτερικούς θορύβους, ακόμη και σε ταξίδι με υψηλές ταχύτητες. Η σταθερότητα στην ευθεία συνθέτει μια αίσθηση ασφάλειας και αυτοπεποίθησης για τον οδηγό, χωρίς να θυσιάζεται η άνεση. Το τιμόνι του ικανοποιεί σε βάρος και αίσθηση, όπως και τα αποδοτικά του φρένα με δίσκους σε όλους τους τροχούς. Από εκεί και πέρα, και συγκεκριμένα εκτός ασφάλτινου τερέν η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος που φτάνει τα 17,5 εκατοστά, εξασφαλίζει τις απαραίτητες δόσεις ευελιξίας, ενώ οι τροχοί με ζάντες 17 ιντσών και τα ελαστικά διαστάσεων 215/55 παρέχουν καλή πρόσφυση σε αυτό το «τερέν». Όσοι θέλουν περισσότερα, θα προσανατολιστούν στο 4κίνητο Vitara. Σίγουρα, και αυτό το Vitara προσφέρει συνολικά μια «ανάλαφρη» αίσθηση στο δρόμο, καθιστώντας το εξαιρετικά ευκολοδήγητο και ασφαλές σε όλα τα εδάφη.

Να η ευκαιρία

Η επιλογή της χειροκίνητης έκδοσης 2WD του ανανεωμένου Suzuki Vitara που τροφοδοτείται πλέον από το mild hybrid σύστημα κίνησης Boostejet των 110 ίππων αποτελεί μια ολοκληρωμένη και οικονομική λύση, συνδυάζοντας ισορροπία ανάμεσα στην ευχρηστία, την κατανάλωση, την οδηγική εμπειρία και την πρακτικότητα. Σε σχέση με την αυτόματη έκδοση, δίνει πιο ενεργό ρόλο για όσους προτιμούν να έχουν κυριολεκτικά στα χέρια τους τον απόλυτο έλεγχο στην οδήγηση, χωρίς να χάνουν τα πλεονεκτήματα της σύγχρονης τεχνολογίας υποβοήθησης και άνεσης που έχει ενσωματωθεί στο ιαπωνικό SUV μετά την πρόσφατη ανανέωσή του. Έτσι, παραμένει και στη συγκεκριμένη εκδοχή του μια από τις πιο λογικές επιλογές στην κατηγορία των B-SUV, ιδιαίτερα για όσους θέλουν ένα αξιόπιστο, ευχάριστο στην οδήγηση, οικονομικό αυτοκίνητο με σύγχρονη τεχνολογία. Και μάλιστα χωρίς περιττές πολυτέλειες, αλλά με ουσιαστικά πλεονεκτήματα στην καθημερινότητα και τα μικρά ή μεγαλύτερα ταξίδια.

Κάνοντας ταμείο

Όλα τα παραπάνω κοστίζουν από 20.850 ευρώ για τη βασική έκδοση GL, η οποία εξοπλίζεται στάνταρ με πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, αυτόματο κλιματισμό, 6 Αερόσακους, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, φώτα και εναλλαγή μεγάλης σκάλας Φώτων (HBA), Suzuki Safety Support, οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών με κάμερα οπισθοπορείας, ασύρματη σύνδεση Apple Car Play και Android Auto, πλοήγηση, και υπηρεσία Suzuki Connect. Στο όλο πακέτο περιλαμβάνονται επίσης σύστημα εισόδου και εκκίνησης κινητήρα χωρίς κλειδί (Keyless Push Start) και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Οι πλουσιότερες εκδόσεις παραμένουν και αυτές ιδιαίτερα προσιτές σε κόστος (22.480 ευρώ για την GL+ και 25.380 ευρώ για την GLX).

+ Κατανάλωση καυσίμου, άνεση ανάρτησης, value for money, εξοπλισμός, γκάμα εκδόσεων, εγγύηση έως και 10 έτη
– Συντηρητικός διάκοσμος εσωτερικού, σκληρά πλαστικά στις πόρτες

Καύσιμο
Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.373
Κύλινδροι/βαλβίδες
4/16
Ταχύτητες
6
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
110/4.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
235/2.000-2.500
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (PS)
17
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm)
50
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
11,4
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
180
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
5,3
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
119
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
Μηδέν
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα
Δίσκοι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μήκος (χλστ.)
4.185
Πλάτος (χλστ.)
1.775
Ύψος (χλστ.)
1.600
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.500
Βάρος (κιλά)
1.180
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
362
ESP
 
Αερόσακοι
6
Αυτόνομη πέδηση
 
Διατήρηση Λωρίδας
 
Έλεγχος τυφλών σημείων
 
Αναγνώριση πινακίδων
 
Αυτόματα φώτα
 
Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
 
Ψηφιακός πίνακας οργάνων
 
Σύστημα πολυμέσων
 
Κάμερα οπισθοπορείας
 
Ηλεκτρικά παράθυρα
2
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
20.580 ευρώ
Get it on Google Play Download on the App Store