Η MG με το νέο ZS Max Hybrid+ έφερε τα πάνω κάτω στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, αφού προσφέρεται στις καλύτερες -και με διαφορά- τιμές της αγοράς. Γεγονός που σε συνδυασμό με άλλα προσόντα του, το έφεραν ψηλά στην προτίμηση των αγοραστών που θέλουν ένα πρακτικό SUV με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, δυνατό κινητήρα full hybrid που να μην «καίει», ευρυχωρία, πληρότητα στον εξοπλισμό και γενναιόδωρες παροχές, σε τιμή που είναι χαμηλότερη ακόμα και από υβριδικά μικρά SUV.
Από μόνο 23.550 ευρώ

Νέο C-SUV πλήρως υβριδικό με ισχύ που αγγίζει τα 200 άλογα, όλα τα κομφόρ και τιμή από μόνο 23.550 ευρώ, ακούγεται τη σημερινή εποχή της ακρίβειας, σαν… ανέκδοτο. Κι όμως το ZS Max Hybrid+ με τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά αποτελεί πραγματικότητα, γι’ αυτό κατάφερε μέσα σε λίγους μήνες από το λανσάρισμα του να γίνει πολύ δημοφιλές και να σκαρφαλώσει στην 3η θέση των C-SUV, αφήνοντας πίσω του δυνατούς «παίχτες». Μάλιστα από την αρχική κιόλας έκδοση Excite δεν παρουσιάζει καμία έλλειψη, αφού εξοπλίζεται με αυτόματο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας, επόπτευση τυφλού σημείου, ειδοποίηση διασταυρούμενης πίσω κυκλοφορίας, οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών με πλοήγηση, οθόνη οδηγού 7 ιντσών, 6 αερόσακους, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο κλιματισμό κ.ά. Στη μεσαία έκδοση Exclusive παραμένει και πάλι πολύ πιο οικονομικό από άλλα full hybrid C-SUV, ξεκινώντας από την τιμή των 25.450 ευρώ. Επιπρόσθετα του Excite περιλαμβάνει οθόνη αφής 12,3 ιντσών, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, 17άρες ζάντες αλουμινίου, προβολείς LED, μπάρες οροφής, αισθητήρα βροχής και δερμάτινο τιμόνι.
Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται η έκδοση Luxury στην τιμή των 27.950 ευρώ, που και πάλι είναι πιο χαμηλή από μικρομεσαίων SUV με κινητήρες αμιγώς βενζίνης ή mild hybrid με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Στον εξοπλισμό του προστίθενται (επιπλέον του Exclusive) επενδύσεις από συνθετικό δέρμα/ύφασμα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού, κάμερα 360 μοιρών, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, σκούρα πίσω παράθυρα, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες και θερμαινόμενο τιμόνι. Ανεξαρτήτως εξοπλισμού, ο κάτοχος ενός νέου MG ZS Max νιώθει περισσότερη σιγουριά με την εργοστασιακή εγγύηση που ισχύει για 7 χρόνια ή 150.000 χλμ., συν την 7ετή δωρεάν οδική βοήθεια.
Κομψό, ποιοτικό και ευρύχωρο

Το νέο MG ZS Max Hybrid+ διακρίνεται αμέσως για τον κομψό εξωτερικό του σχεδιασμό, ο οποίος διακρίνεται για τις «καθαρές» γραμμές και τους ήπιους τόνους δυναμισμού. Με μήκος 4.430 χλστ., πλάτος 1.818 χλστ., ύψος 1.635 χλστ. και μεταξόνιο 2.610 χλστ. τοποθετείται στην καρδιά των μικρομεσαίων SUV χωρίς να είναι πολύ μεγάλο, έτσι ώστε να είναι «βολικό» και στις καθημερινές αστικές μετακινήσεις. Εξίσου κομψό παρουσιάζεται και το εσωτερικό του, όπου η ψηφιακότητα είναι παρούσα, όχι όμως εις βάρος της εργονομίας. Η κεντρική οθόνη αφής των 10,25 ιντσών (12,3 ιντσών στις πιο πλούσιες εκδόσεις) είναι απλή και εύχρηστη, ενώ ο πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών έχει μοντέρνα γραφικά και παρέχει πληρότητα πληροφοριών. Θετικές κριτικές αποσπά το εσωτερικό του MG ZS Max Hybrid+ και με την προσεγμένη ποιότητα τόσο σε υλικά (μαλακά υλικά στο ταμπλό), όσο και σε συναρμογή. Στα πλεονεκτήματά του ανήκει η ευρυχωρία για τη φιλοξενία έως 5 επιβατών, όπως και το πορτ μπαγκάζ των 443 λίτρων.
197 «εξηλεκτρισμένα» άλογα με χαμηλή κατανάλωση

Με τη συνδυαστική ισχύ των 197 ίππων και την πλούσια ροπή των 465 Nm, το MG ZS Max Hybrid+ επιτυγχάνει δυναμικές επιδόσεις με λιγοστές απαιτήσεις σε βενζίνη. Πιο συγκεκριμένα φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ. και καταναλώνει κοντά στα 4 λτ./100 χλμ. σε αστικές συνθήκες, ή στη… χειρότερη φτάνει τα 5,9 λτ./100 χλμ. σε μεικτή χρήση. Πολύ σημαντικό είναι ότι διανύει αρκετές αποστάσεις αμιγώς ηλεκτρικά στην πόλη, θυμίζοντας σε πολλές περιπτώσεις Plug-in Hybrid. Παράλληλα, με εκπομπές CO2 113 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο. Το full hybrid σύστημα κίνησης συνθέτουν ο βενζινοκινητήρας των 1.5 λτ. (κύκλου Atkinson) των 102 ίππων και 128 Nm ροπής, ο ηλεκτροκινητήρας των 136 ίππων και 250 Nm, η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,83 kWh και το υβριδικό αυτόματο κιβώτιο των 3 ταχυτήτων. Στην οδήγηση είναι ξεκούραστο στις καθημερινές διαδρομές ρουτίνας, αλλά και στα ταξίδια, ενώ συνολικά διαθέτει μια στιβαρή αίσθηση στο δρόμο.


















































