Νέα υβριδικά κάτω των 20.000 ευρώ που αγοράζεις… χθες

  • Mazda2-front
  • mazda2-hybrid_2024-(4)
  • mazda2-hybrid_2024-(1)
  • mazda2-hybrid_2024-(2)
  • 2024_mazda2_hybrid_germany_int-8
  • Toyota-Yaris-1.5-piso-kathisma
  • 2024_mazda2_hybrid_germany_det-3
  • MG3-Hybrid+kinisi
  • MG3 Hybrid+ (7)
  • MG3 Hybrid+ (2)
  • MG3-Hybrid+-(4)
  • MG3-Hybrid+-(6)
  • MG3-Hybrid+-(5)
  • MG3-Hybrid+-(3)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Mazda2-front.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/04/mazda2-hybrid_2024-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/04/mazda2-hybrid_2024-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/04/mazda2-hybrid_2024-2.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/2024_mazda2_hybrid_germany_int-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/06/Toyota-Yaris-1.5-piso-kathisma.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/2024_mazda2_hybrid_germany_det-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG3-Hybridkinisi.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG3-Hybrid-7.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG3-Hybrid-2.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/MG3-Hybrid-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/MG3-Hybrid-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/MG3-Hybrid-5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/MG3-Hybrid-3.jpg

Τα υβριδικά αυτοκίνητα ολοένα και ανεβάζουν τα μερίδια των πωλήσεών τους, γιατί παράλληλα αυξάνονται τα διαθέσιμα μοντέλα, ενώ λιγοστεύουν τα αμιγώς βενζίνης. Κερδισμένοι βγαίνουν οι αγοραστές γιατί απολαμβάνουν χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, ενώ η οδήγηση γίνεται πιο άνετη μέσω των αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων και της ηλεκτρικής κίνησης. Υβριδικά μοντέλα υπάρχουν πάρα πολλά, όμως μόνο δύο full hybrid πωλούνται σε τιμές κάτω των 20.000 ευρώ, συν του ότι υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα. Πρόκειται για το Mazda2 Hybrid και το MG3 Hybrid+ που σας παρουσιάζουμε αναλυτικότερα παρακάτω.

Mazda2 Hybrid

Το ανανεωμένο Mazda2 Hybrid προσφέρεται από την τιμή των 19.900 ευρώ και είναι από τα οικονομικότερα αυτοκίνητα που διατίθεται με full hybrid σύστημα κίνησης μαζί με e-CVT κιβώτιο ταχυτήτων. Εύλογα κάποιοι θα το μπερδέψουν με το Toyota Yaris, αφού το Mazda2 βασίζεται στο αδελφό Ιάπωνα και διαφέρει σε μικρές σχεδιαστικές λεπτομέρειες. Αυτές αφορούν το σχεδιασμό της μάσκας και του προφυλακτήρα, καθώς και το διακοσμητικό στοιχείο ανάμεσα στα πίσω φανάρια που είναι βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος, αντί μαύρο στο Yaris. Από εκεί και πέρα τα υπόλοιπα μέρη είναι ίδια, όπως και το σύστημα κίνησης με τη συνδυαστική ισχύ των 116 ίππων. Αποτελείται από ένα τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 λτ. απόδοσης 92 ίππων και 120 Nm ροπής και ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 80 ίππων και 141 Nm ροπής. Η Mazda ανακοινώνει κατανάλωση σε μεικτό κύκλο από 3,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 87 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Επίσης, κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για αρκετές αποστάσεις σε αστικό περιβάλλον, επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ. και φτάνει τη μέγιστη ταχύτητα των 175 χλμ./ώρα.

Στη χαμηλή τιμή των 19.900 ευρώ εκκινεί η βασική έκδοση Prime-Line με τον εξής εξοπλισμό: 7 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, adaptive cruise control, αυτόματο κλιματισμό, αισθητήρα φωτός, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά και κεντρικό υποβραχιόνιο. Επίσης, το νέο Mazda2 συνοδεύεται με εγγύηση για 6 χρόνια ή 150.000 χιλιόμετρα. Όσον αφορά το εσωτερικό του, η μόνη διαφορά με το Yaris αφορά το σήμα στο τιμόνι. Η ποιότητα κατασκευής είναι ικανοποιητική και αναβαθμίζεται από το λεπτό μαλακό υλικό που καλύπτει ένα μέρος του ταμπλό. Σε χώρους, το Mazda2 με το αμάξωμα των 3.940 χλστ. τοποθετείται στο μέσο όρο της κατηγορίας και πιο κάτω, τόσο για τις ανέσεις των πίσω επιβατών όσο και με τη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ των 286 λίτρων.

MG3 Hybrid+

Με τιμή από 19.950 ευρώ και ιδιαίτερα αποδοτικό υβριδικό μηχανικό σύνολο με συνδυαστική ισχύ 195 ίππων, διαθέτει μόνο η MG στο μοντέλο της MG3 Hybrid+ Το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» στην Ελλάδα, συνδυάζει δύναμη με χαμηλή κατανάλωση και ευκολία στην οδήγηση με την αρωγή της ηλεκτροκίνησης και του αυτόματου σασμάν. Πρωταγωνιστικό ρόλο έχει το δυνατό φουλ υβριδικό μοτέρ με τη συνδυαστική ισχύ των 195 ίππων. Ο 1.5 λτ. τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας κύκλου Άτκινσον των 102 ίππων και 128 Nm ροπής ταιριάζει κατάλληλα με το ισχυρό ηλεκτρομοτέρ των 136 ίππων και 250 Nm ροπής. Αυτό λαμβάνει ρεύμα από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,83 kWh και έτσι το αυτοκίνητο κινείται σαν αμιγώς ηλεκτρικό για εκατοντάδες μέτρα στην πόλη. Καταναλώνει 4,4 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 100 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας), ενώ επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8 δλ. και στο 80-120 χλμ./ώρα σε 5 δλ.

Το MG3 είναι παράλληλα από τα μεγαλύτερα μοντέλα στην κατηγορία των supermini (μήκος 4.113 χλστ.) και είναι σε θέση να φιλοξενήσει στο γεροδεμένο και με πολύ καλή εργονομία εσωτερικό του επιβάτες με ύψος κοντά στα 1,8 μέτρα. Το πορτ μπαγκάζ των 293 λίτρων δεν εντυπωσιάζει με τη χωρητικότητά του, όμως είναι λίγο πιο μεγάλο από άλλων ανταγωνιστικών full hybrid μοντέλων. Στην τιμή των 19.950 ευρώ διατίθεται στην αρχική έκδοση Excite με τον εξής εξοπλισμό: 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη οδηγού 7 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόματη εναλλαγή μεσαίας-μεγάλης σκάλας φώτων και όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις. Επίσης, καλύπτεται με εργοστασιακή εγγύηση για 7 χρόνια ή 150.000 χλμ., μαζί με 7ετή δωρεάν οδική βοήθεια και 7 χρόνια δωρεάν έλεγχο του αυτοκινήτου.

Get it on Google Play Download on the App Store