Νέο, ωραίο και σπορ το καινούργιο Nissan Sunny (+video)

  • 2026-Nissan-Sentra-00042-2048×1188
  • 2026-Nissan-Sentra-00022-2048×1177
  • 2026-Nissan-Sentra-00026-2048×1244
  • 2026-Nissan-Sentra-00015-2048×1352
  • 2026-Nissan-Sentra-00002-2048×1377
  • 2026-Nissan-Sentra-00012-2048×1205
  • 2026-Nissan-Sentra-Sylphy-00001-copy
  • Nissan-Sylphy-2026-0001
  • Nissan-Sylphy-2026-0002
  • Nissan-Sylphy-2026-0007
  • Nissan-Sylphy-2026-0004
  • Nissan-Sylphy-2026-0005
  • Nissan-Sylphy-2026-0006
  • 2026-Nissan-Sentra-00024-2048×1365
  • 2026-Nissan-Sentra-00023-2048×1365
  • 2026-Nissan-Sentra-00030-2048×1365
  • 2026-Nissan-Sentra-00021-2048×1365
  • 2026-Nissan-Sentra-00013-2048×1365
  • 2026-Nissan-Sentra-00020-2048×1365
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/2026-Nissan-Sentra-00042-2048x1188-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/2026-Nissan-Sentra-00022-2048x1177-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/2026-Nissan-Sentra-00026-2048x1244-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/2026-Nissan-Sentra-00015-2048x1352-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/2026-Nissan-Sentra-00002-2048x1377-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/2026-Nissan-Sentra-00012-2048x1205-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/2026-Nissan-Sentra-Sylphy-00001-copy.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Nissan-Sylphy-2026-0001.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Nissan-Sylphy-2026-0002.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Nissan-Sylphy-2026-0007.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Nissan-Sylphy-2026-0004.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Nissan-Sylphy-2026-0005.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Nissan-Sylphy-2026-0006.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/2026-Nissan-Sentra-00024-2048x1365-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/2026-Nissan-Sentra-00023-2048x1365-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/2026-Nissan-Sentra-00030-2048x1365-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/2026-Nissan-Sentra-00021-2048x1365-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/2026-Nissan-Sentra-00013-2048x1365-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/2026-Nissan-Sentra-00020-2048x1365-1.jpg

Το Nissan Sunny το γνωρίζουμε και το αγαπάμε με την ευρωπαϊκή, αλλά και την ελληνική, μορφή του. Τα N13 και N14 έζησαν μεγάλες στιγμές στους δρόμους μας, μάς έδωσαν υπερηφάνεια στηρίζοντας το project «αυτοκίνητο made in Greece», πούλησαν τρελά, κυκλοφορούν μέχρι σήμερα πολλά από αυτά, αλλά εδώ και χρόνια το όνομα «Sunny» θέλει γερό ψάξιμο για να το εντοπίσεις. Η Nissan έχει πάνω από 15 χρόνια που δεν προσφέρει μικρομεσαίο σεντάν στη Γηραιά Ήπειρο (τελευταίο το Almera), όμως σε άλλες αγορές όχι μόνο συνεχίζει, αλλά βγαίνει και σε Sunny!

To Sentra/Sylphy/Sunny περνάει στην επόμενη γενιά του, για την αγορά της Κίνας, αλλάζοντας εντελώς σε σχέση με το απερχόμενο. Προϊόν συνεργασίας με τη Dongfeng, όπως όλα τα κινεζικά Nissan, διακρίνεται για την εντυπωσιακή του σχεδίαση η οποία ειδικά μπροστά, με τα LED – «νυχιές» και τον προφυλακτήρα στο ίδιο μοτίβο, κάνει το νέο Sylphy να ξεχωρίζει. Στο πίσω μέρος ακολουθείται η κινεζική πετατημένη των ενιαίων LED, αλλά και πάλι τραβάει τα βλέμματα. Από πλευράς διαστάσεων μοιάζει αρκετά μεγαλύτερο, αλλά παίρνει μόλις 10 χλστ. σε μήκος και φτάνει τα 4.656 χλστ. (1.825 χλστ. πλάτος, 1.448 χλστ. ύψος, 2.712 χλστ. μεταξόνιο). Από το εσωτερικό παίρνουμε την κλασική διάταξη με διπλές ενιαίες οθόνες για ψηφιακό πίνακα οργάνων και σύστημα πολυμέσων, αμφότερες με διαγώνιο 12,3 ιντσών.

Όσο αλλαγμένο είναι εξωτερικά και αναμένουμε να είναι εσωτερικά, άλλο τόσο ίδιο παραμένει μηχανικά. Στην Κίνα το Sylphy εφοδιάζεται με ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων, απόδοσης 137 ίππων και 159 Nm, σε συνεργασία αποκλειστικά με κιβώτιο CVT. Στην Αμερική, όπου διατίθεται ακόμα παράλληλα και το τρέχον μοντέλο, κινείται από ένα ανάλογης τεχνολογίας μοτέρ 2.0 λίτρων και 151 ίππων, ωστόσο εξετάζεται το ενδεχόμενο να μπει ένας 1.500άρης τετρακύλινδρος τούρμπο 204 ίππων. Άγνωστο αν θα γίνει τελικά, όπως εξίσου άγνωστες παραμένουν προς το παρόν οι τιμές και στις δυο αγορές.

Get it on Google Play Download on the App Store