Ένα από τα ισχυρότερα αυτοκίνητα στα χρονικά της δημιούργησε η Brabus, παίρνοντας την κορυφαία έκδοση της Mercedes-AMG GT και φτάνοντάς τη σε τετραψήφια νούμερα ισχύος! Το λέει και το όνομά της εξάλλου: Brabus 1000, απλά και λιτά.
Η «1000άρα» AMG GT από το Μπότροπ βασίζεται στην plug-in υβριδική GT 63 S E Performance, φορώντας πλήρες αεροδυναμικό πακέτο (splitter και περιγράμματα εμπρός προφυλακτήρα, μάσκα, πλαϊνές ποδιές, διαχύτης, σταθερή ρυθμιζόμενη αεροτομή), κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Το κατάμαυρο παρουσιαστικό ολοκληρώνεται από τις Monoblock Z ζάντες σε διάσταση 21 ιντσών-22 πίσω (και ελαστικά 305/30 R21-335/25 R22), αλλά και τη χαμηλότερη κατά 20 χλστ. ανάρτηση, που πέρα από την εμφάνιση φροντίζει και για το στήσιμο. Κάτω από το καπό τώρα, πανικός.

Ο ηλεκτροκινητήρας των 204 ίππων και 320 Nm παραμένει εργοστασιακός, συνεπώς όλες οι αναβαθμίσεις αφορούν το θερμικό σκέλος του PHEV συστήματος. Ο 4.0 V8 twinturbo αποκτά μεγαλύτερους υπερτροφοδότες και intercooler, νέα εξάτμιση ,το πρόγραμμα PowerXtra αλλά κυρίως, 500 κ.εκ. παραπάνω. Στα 4.4 λίτρα (4.407 κ.εκ. για την ακρίβεια) πια δηλαδή, και την απόδοση να εκτινάσσεται στα 800 άλογα και τα 1.250 Nm ροπής. Η σκοτεινή υπερ-Mercedes αποδίδει συνδυαστικά 1.000 ίππους , καθιστώντας τη μια από τις πιο δυνατές Brabus που έχουν εμφανιστεί μέχρι σήμερα, στα 48 χρόνια ζωής της εταιρίας! Η ροπή των 1.820 Nm (!) επίσης είναι η υψηλότερη που έχει παραχθεί από μοτέρ περιποίησης Brabus, αλλά χρειάζεται ένας περιορισμός προκειμένου να μείνουν τα πάντα στη θέση τους από τη μετάδοση. Όταν λέμε «περιορισμός» βέβαια, μιλάμε για 1.620 Nm!
Με τόσο γκάζι, δεν προξενεί εντύπωση ότι τα χρονόμετρα τρέμουν στο πέρασμα της Brabus 1000. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 2,6 δλ. (2,7 δλ. η εργοστασιακή AMG GT 63 S), τα 200 χλμ./ώρα από στάση σε 9,5 δλ. και το 0-300 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 23,6 δλ., ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 320 χλμ./ώρα (ίδια με της κανονικής, ελέω προστασίας ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίας).

























































