Το είχε ανακοινώσει πριν το λανσάρισμα του ES90 η Volvo, πως οι φαν των θερμικών κινητήρων και της βενζίνης θα συνέχιζαν να έχουν τη δική τους ναυαρχίδα. Σήμερα ήρθε η ώρα να το κάνει πράξη, παρουσιάζοντας το ανανεωμένο και ακόμα πιο αρχοντικό S90.
Το νέο S90 ουσιαστικά ενσωματώνει τις αλλαγές που έφερε το facelift του XC90, ερμηνευόμενες σε νέα Matrix LED φωτιστικά σώματα και ανασχεδιασμένη μάσκα εμπρός, ελαφρώς διαφορετικούς προφυλακτήρες και καπό, επίσης ανασχεδιασμένα φανάρια πίσω που έρχονται πιο κοντά σε εκείνα του ES90, εμπλουτισμένη παλέτα χρωμάτων (Aurora Silver και Mulberry Red οι προσθήκες) και νέα σχέδια στις ζάντες, οι οποίες κυμαίνονται από 19 ως 21 ίντσες. Οι Σουηδοί δεν αναφέρουν διαφορές στις διαστάσεις, οπότε λογικά παραμένουν στα επίπεδα του απερχόμενου (μήκος 4.969 χλστ., πλάτος 1.879 χλστ., ύψος 1.446 χλστ., μεταξόνιο 2.941 χλστ).
Πιο μεγάλες είναι οι αλλαγές που έχουν γίνει στο πολυτελές εσωτερικό, όπου κυριαρχεί το νέο ταμπλό μαζί με τις νέες ψηφιακές οθόνες. Μια μεγαλύτερη κεντρική οθόνη αφής 11,2 ιντσών (9,0 ιντσών πριν) με υψηλότερη ανάλυση βελτιώνει την εμπειρία του χρήστη και ανοίγει έναν κόσμο νέων λειτουργιών, εφαρμογών και φυσικά τακτικών ενημερώσεων λογισμικού over-the-air. Το ταμπλό έχει πιο οριζόντιο σχήμα από πριν, ενσωματώνει διακοσμητικά πάνελ κατασκευασμένα από premium ανακυκλωμένα υλικά και χωρίζεται από νέους κάθετους αεραγωγούς. Ο ambient φωτισμός, τέλος, συμβάλλει σε μια ακόμα πιο elegant αίσθηση τη νύχτα.
Στο σκέλος των κινητήρων η Volvo δεν ανακοινώνει λεπτομέρειες, λέγοντας μόνο πως η plug-in υβριδική έκδοση μπορεί να ταξιδέψει ως 80 χλμ. μόνο με το ρεύμα. Κατά πάσα πιθανότητα πάντως, η γκάμα θα είναι κοινή με του XC90. Όπερ εστί 2.0λιτροι τούρμπο βενζινοκινητήρες, με το B5 των 250 ίππων στη βάση της γκάμας και εν συνεχεία το B6 των 300 ίππων – αμφότερα με mild hybrid 48V τεχνολογία, η οποία συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων έως 15%. Στην κορυφή θα τοποθετηθεί το T8 PHEV με τη συνδυαστική ισχύ των 455 ίππων, αποτελούμενο από το βενζινοκινητήρα των 310 ίππων και το ηλεκτρικό μοτέρ των 145 ίππων.