Το προσφάτως λανσαρισμένο Hyundai Bayon Facelift αποτελεί μία από τις πιο προσιτές σε τιμή προτάσεις αγοράς στη δημοφιλέστατη κατηγορία των μικρών SUV. Από την αρχική κιόλας έκδοση 1.2 MPi 79 PS Premium στην τιμή των 19.290 ευρώ είναι πλήρως εξοπλισμένο και καλύπτει πολλαπλές ανάγκες μετακινήσεων και μεταφορικές. Όσοι θέλουν περισσότερη δύναμη θα επιλέξουν το Bayon με τον κινητήρα 1.0 T-GDI 100 PS στην οικονομική και πάλη τιμή των 20.790 ευρώ. Αν στις βασικές προτεραιότητες είναι και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, τότε τη λύση δίνει το Bayon 1.0 T-GDI 100 PS 7DCT 48V Hybrid.
Το αυτόματο και ήπια υβριδικό Bayon πωλείται από 22.690 ευρώ, τιμή που και πάλι είναι άκρως ανταγωνιστική για όλα αυτά που παρέχει, αφού δεν του λείπει απολύτως τίποτα. Διαθέτει την απαιτούμενη δύναμη, σύγχρονο αυτόματο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, άνεση, ευρυχωρία και τα πάντα όλα σε εξοπλισμό. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τα συστήματα αυτόνομης πέδησης και διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακους, οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών, πλοήγηση, το σύστημα τηλεματικής Hyundai Bluelink, 16άρες ζάντες αλουμινίου, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω κ.λπ.
Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται η έκδοση Distinctive των 23.990 ευρώ (το 1.0 T-GDI 100 PS 7DCT 48V Hybrid) με επιπλέον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, μεταλλικά πεντάλ, ατμοσφαιρικό φωτισμό, Full LED φώτα εμπρός, αισθητήρα βροχής, διακοσμητικά χρωμίου και ζάντες 17 ιντσών. Να σημειωθεί ακόμα ότι όλες οι εκδόσεις του Hyundai Bayon FL διατίθενται με έκπτωση 1.200 ευρώ και την εργοστασιακή 5ετή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων.
Το ανανεωμένο Hyundai Bayon απέκτησε πιο μοντέρνα όψη ειδικά με την προσθήκη του διακοσμητικού κεντρικού φωτισμού – Seamless Horizon Lamp (στάνταρ στο Distinctive), ο οποίος του χαρίζει έξτρα δυναμισμό. Στο φρεσκαρισμένο εσωτερικό ο οδηγός έχει στις «υπηρεσίες» του τα πάντα και όλα σωστά τοποθετημένα. Παράλληλα, κάθεται άνετα στο αναπαυτικό και με ενισχυμένη πλευρική στήριξη κάθισμα, όπως επίσης και ο συνοδηγός. Για τους πίσω επιβάτες υπάρχει αρκετός αέρας για τα πόδια και το κεφάλι, ενώ το πορτ μπαγκάζ των 334 λίτρων είναι πιο ρηχό από το αμιγώς βενζίνης (411 λτ.) λόγω της μπαταρίας 48V κάτω από το δάπεδο. Στα θετικά γνωρίσματα του εσωτερικού του Bayon ανήκει και η γεροδεμένη κατασκευή του με τη στιβαρή συναρμογή των συμπαγών σκληρών πλαστικών.
Το Bayon με το αυτόματο κιβώτιο 7DCT και τον 1.000άρη turbo κινητήρα με το 48V Hybrid κάνει την οδήγηση ξεκούραστη, εξασφαλίζει σβέλτες επιταχύνσεις όποτε ζητηθεί και το αυτοκίνητο είναι συνολικά ευχάριστο. Το 3κύλινδρο μοτέρ χτυπάει κορυφή σε επίπεδο πολιτισμένης λειτουργίας απαλλαγμένης από ανεπιθύμητους θορύβους – δονήσεις και μαζί με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης ενισχύεται η άνεση από τις πιο κοντινές διαδρομές, έως τα ταξίδια. Οι 100 ίπποι και τα 200 Nm ροπής συν την έξτρα δύναμη από την ηλεκτρογεννήτρια, εξασφαλίζουν θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται πολύ πίεση το γκάζι για να επιταχύνει. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,7 δλ. και ανάλογα με τις προτιμήσεις του, οδηγός μπορεί να επιλέξει τα προγράμματα Eco, Normal και Sport, τα οποία διαμορφώνουν ανάλογα την απόκριση, τις αλλαγές των ταχυτήτων και το βάρους του τιμονιού. Η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται κοντά στα 7 λτ./100 χλμ. και με εκπομπές CO2 από 115 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.