Το ιστορικό 2CV Fourgonette του 1951 αναβιώνει, 73 χρόνια μετά το ντεμπούτο του, μέσω ενός Ιταλού καροσερίστα, μιας γερμανικής αντιπροσωπείας camper vans και του προηγούμενου Berlingo, που γίνεται ένα εκ των πιο ξεχωριστών παρουσιών με το λοχιόσημο στη μάσκα.
Το νέο Fourgonnette έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί από την ιταλική φίρμα Caselani, που ειδικεύεται σε restomodding του είδους. Η Caravan Grebner πήρε το αναγεννημένο Fourgonnette και το έδωσε στη Vardener, η οποία εδρεύει στη Στουτγκάρδη και φροντίζει για τη δημιουργία πολυτελών τροχόσπιτων. Το τελικό αποτέλεσμα είναι το ρετρό γαλλο-ιταλογερμανικό camper των φωτογραφιών, που προσφέρει από κουζινάκι και νεροχύτη μέχρι διπλό κρεβάτι ή γωνιακό καναπέ! Όλα αυτά σε 4.753 χλστ. μήκους, 1.921 χλστ. πλάτους, 2.975 χλστ. μεταξονίου και 1,80 μέτρων ύψους, που ταυτίζονται με τις διαστάσεις του e-Berlingo XL – του αυτοκινήτου, δηλαδή, στο οποίο πατάει το Vanderer One.
Σχεδιαστικά τώρα, εφόσον μιλάμε και για το ισχυρότερο ατού, στο μπροστινό μέρος ολόκληρο το ρύγχος του Berlingo έχει αντικατασταθεί με ένα νέο, που μιμείται εκείνη του επαγγελματικού 2CV. Ο μπροστινός προφυλακτήρας και οι θόλοι των τροχών έχουν επίσης δώσει τη θέση τους σε καινούργιους, που κατασκευάζονται από fiberglass, ενώ νέο είναι και το καπό με το σχήμα V και τις πτυχώσεις. Όπως στο πρώτο Fourgonnette, υπάρχουν στρογγυλοί προβολείς που προεξέχουν από το αμάξωμα, ενώ πάνω . Πάνω από τους θόλους των μπροστινών τροχών υπάρχουν ψευδο-αεραγωγοί, που εμπνέονται από τους πραγματικούς του μοντέλου από τα 50’s.
Στο πλάι δεσπόζουν οι οριζόντιες γραμμές, αποτίνοντας φόρο τιμής στο έξτρα έλασμα που τοποθετούσαν οι μηχανικοί της Citroen πίσω από την καμπίνα των επιβατών, προκειμένου να αυξήσουν την ακαμψία του σασί και να διασφαλίσουν την αντοχή του χώρου φόρτωσης. Πίσω συναντάμε οβάλ κρύσταλλα στα φύλλα των θυρών, ενώ στα αντίστοιχα φωτιστικά σώματα παρατηρούμε τη μεγαλύτερη ομοιότητα με το Berlingo, καθώς ναι μεν εμφανίζονται σε διπλό κυκλικό μοτίβο (όπως το αυθεντικό), αλλά μοιάζουν αρκετά aftermarket.
Στο μηχανικό σκέλος συναντάμε απαράλλαχτο το σύνολο του ηλεκτρικού Berlingo, αποτελούμενο από ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων/260 Nm και μπαταρία 50 kWh. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, ούτε στοιχεία αυτονομίας, οπότε παίρνουμε ως μπούσουλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του e-Berlingo XL: 0-100 χλμ./ώρα σε 11,7 δλ., τελική 135 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιοριζόμενη) και αυτονομία 275 χλμ. Εξίσου μυστική και η τιμή, αν και η παραγωγή δεν θα ξεπεράσει τα 200 κομμάτια.