H Toyota Supra ΜΚ5 καίει λάστιχα και κουνάει τον πίσω της άξονα από το 2019. Μέχρι σήμερα έχει φρεσκαριστεί ελαφρώς, έχει κερδίσει άλογα (σε κάποιες αγορές), έχει αποκτήσει 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα, γενικά δεν σταματά να είναι επίκαιρη. Παρόλα αυτά, ανακοινώθηκε πως αφήνει μια από τις μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης.
Ο λόγος για τη Μεγάλη Βρετανία, καθώς η Toyota UK απέσυρε το κορυφαίο sportscar του Αΐτσι από τους τιμοκαταλόγους. Προσωρινά ή μόνιμα δεν γνωρίζει κανείς, όμως γεγονός είναι πως η Supra δεν διατίθεται πλέον σε μια καίρια αγορά για τους Ιάπωνες. Η αιτία της εμπορικής απόσυρσης δεν αναφέρεται, ωστόσο θα μπορούσε απλά να σημαίνει πως εξαντλήθηκε η διαθέσιμη παραγωγή προς το παρόν, κάτι που θα σήμαινε επανέναρξη πωλήσεων αργότερα στο έτος. Κάτι αντίστοιχο είχε συμβεί πέρσι με το GR86, για να επιστρέψει τελικά στη Βρετανία και να συνεχίσει την πολύ καλή του πορεία. Άγνωστο, όμως, αν συμβαίνει το ίδιο με τη Supra.
Κι αυτό σε μια χρονιά όπου το μοντέλο περιμένουν μεγάλα νέα, καθότι ετοιμάζεται το λανσάρισμα της κορυφαίας και πιο σκληροπυρηνικής GRMN έκδοσης. Δημοσιεύματα από την Ιαπωνία αναφέρουν πως ο 3.0λιτρος twinturbo εν σειρά εξακύλινδρος που θα πάρει θέση στο μηχανοστάσιο της GRMN Supra, θα είναι ίδιος με εκείνον της M4 CSL! Στην πιο σκληροπυρηνική σύγχρονη «Μπέμπα» ο S58B30 παράγει 551 ίππους και 650 Nm, καθιστώντας τη M4 CSL ως την ισχυρότερη M3/M4 παραγωγής όλων των εποχών. Αν φροντίσει για την κίνηση και της κορυφαίας Supra, θα την χρίσει -με τεράστια διαφορά από το δεύτερο- ως το πιο δυνατό Toyota παραγωγής μέχρι σήμερα!