Το νέο, τέταρτης γενιάς Jazz ήταν το πρώτο μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας που διατέθηκε στην Ευρώπη αποκλειστικά με υβριδική τεχνολογία, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο για τη Honda. Πλέον όλη η γκάμα της είναι εξηλεκτρισμένη και αποτελείται από full hybrid, plug-in hybrid και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα (Civic, HR-V, ZR-V, CR-V και e:Ny1).
Το πολυτάλαντο νέο Jazz e:HEV λανσαρίστηκε φέτος ανανεωμένο σε σχεδιασμό, με περισσότερη δύναμη, νέες εκδόσεις και αναβαθμισμένες τεχνολογίες. Εξωτερικά απέκτησε εμφανώς πιο κομψή εμφάνιση με διακριτικές νότες δυναμισμού στο εμπρός τμήμα του. Σε αυτό διακρίνονται ο νέος προφυλακτήρας με μεγαλύτερη κεντρική εισαγωγή αέρα και πλαϊνούς αεραγωγούς, νέα μάσκα και σκουρόχρωμα φανάρια. Τα πλαίσια των παραθύρων και οι επενδύσεις στις κολόνες υιοθετούν ματ μαύρο φινίρισμα, ενώ νέος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας με το μαύρο κάτω τμήμα. Όσοι θέλουν πιο Crossover εμφάνιση θα κοιτάξουν το Crosstar, ενώ εκείνοι που αναζητούν πιο σπορτίφ χαρακτηριστικά σε εμφάνιση και οδηγικά χαρακτηριστικά θα επιλέξουν το Advanced Sport.
Το εσωτερικό του ανανεωμένου Honda Jazz e:HEV παρέμεινε σχεδόν ως είχε, αφού οι αλλαγές -ανάλογα την έκδοση- αφορούν νέα υλικά και επιλογές καθισμάτων. Οι απαραίτητες πλέον ψηφιακές οθόνες είναι στάνταρ, όπως των 9 ιντσών του infotainment και των 7 ιντσών του πίνακα οργάνων. Ο οδηγός εξοικειώνεται αμέσως με τα επιμέρους εύχρηστα χειριστήρια, ενώ κάτι πολύ βασικό που τον διευκολύνει πάρα πολύ, είναι η άριστη περιμετρική ορατότητα που παρέχουν οι πολλές και μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, μαζί με το επίπεδο πάνω μέρος του ταμπλό και τη ψηλή θέση οδήγησης. Το εσωτερικό του Honda Jazz, διαθέτει κάτι ακόμα το «μαγικό». Τα πίσω magic seats, τα οποία σηκώνονται ή αναδιπλώνονται πλήρως με μια κίνηση και δημιουργούν ένα επίπεδο αποθηκευτικό χώρο 1.205 λίτρων (304 λτ. το πορτ μπαγκάζ). Παράλληλα η ευρυχωρία που προσφέρει σε όλους τους επιβάτες αποτελεί σημείο αναφοράς για ένα αυτοκίνητο που έχει μήκος μόλις 4.089 χιλιοστά και παρέχει μεγαλύτερες ανέσεις ακόμα και από μικρομεσαία χάτσμπακ.
Ένας ακόμα άσσος του νέου Honda Jazz e:HEV «κρύβεται» κάτω από το εμπρός καπό του και πρόκειται για τον υβριδικής τεχνολογίας κινητήρα. Το ανανεωμένο μοντέλο απέκτησε περισσότερη ισχύ, χωρίς να επιβαρυνθεί ούτε στο ελάχιστο η κατανάλωση βενζίνης. Το σύστημα e:HEV αποτελείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ, μια γεννήτρια, ένα βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson 1.5 λτ. DOHC i-VTEC, μία μπαταρία ιόντων λιθίου 0,8 kWh και ένα κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς σχέσεις μετάδοσης. Δηλαδή είναι σαν ηλεκτρικό αυτοκίνητο με βενζινοκινητήρα για υποβοήθηση και για να μη χρειάζεται ποτέ φόρτιση σε πρίζα. Ο ένας ηλεκτροκινητήρας που δίνει την κίνηση αποδίδει 122 ίππους και 253 Nm ροπής, ενώ ο 1.5 λτ. βενζίνης φτάνει τους 107 ίππους και τα 131 Nm ροπής. Στην πράξη το e:HEV παρέχει άμεση απόκριση στο πάτημα του γκαζιού και δυναμικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,4 δλ.). Από την άλλη πλευρά, η κατανάλωση ειδικά στην πόλη βρίσκεται χωρίς κόπο στα 4,5 λτ./100 χλμ., ενώ σε μεικτή χρήση ανεβαίνει κατά ένα λίτρο. Επιπλέον, με εκπομπές CO2 102 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο.
Το νέο Honda Jazz e:HEV είναι ένα αυτοκίνητο πόλης σε διαστάσεις, με ανέσεις μικρομεσαίου αυτοκινήτου και με στήσιμο αναρτήσεων που ανταποκρίνεται στους πιο πιεσμένους ρυθμούς. Στο αστικό περιβάλλον το μόνο σίγουρο είναι ότι ο οδηγός του θα το λατρέψει, γιατί είναι απίστευτα εύκολο στους χειρισμούς και κάνει πιο ξεκούραστη τη ζωή του χρήστη του. Σε αυτό συμβάλλουν πολλοί επιμέρους παράγοντες, όπως είναι η αμεσότητα του ηλεκτροκινητήρα, το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, η πολύ καλή ποιότητα κύλισης και η πρακτικότητα του εσωτερικού. Αν πάλι απαιτηθεί ανέβασμα ρυθμών, τότε το στιβαρό πλαίσιο, το σφιχτό σετάρισμα των αναρτήσεων και οι μικρές κλίσεις στις στροφές, δίνουν το «ok» στον οδηγό. Σύμμαχοί του είναι ακόμα το τιμόνι με την απαιτούμενη αμεσότητα και βάρος, ενώ πολύ αξιόλογα είναι τα φρένα σε απόδοση και αίσθηση (παρά την ανάκτηση ενέργειας).
Το νέο Honda Jazz e:HEV είναι πολλά περισσότερα από ένα υβριδικό supermini. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα μικρό οικογενειακό αυτοκίνητο με πολυχρηστικά χαρακτηριστικά που κινείται ηλεκτρικά, υποβοηθούμενο από το βενζινοκινητήρα. Η βασική έκδοση Comfort που υπήρχε πριν καταργήθηκε και πλέον εκκινεί από το πληρέστατο επίπεδο Elegance, στην τιμή των 27.500 ευρώ. Περιλαμβάνει στάνταρ 9 αερόσακους, αυτόματη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη αφής 9 ιντσών, πίσω κάμερα στάθμευσης, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός & πίσω, αυτόματους προβολείς και υαλοκαθαριστήρες, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, αυτόματο κλιματισμό, θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά και ζάντες αλουμινίου. Επιπλέον, συνοδεύεται με 5 χρόνια εγγύηση και το μεταλλικό χρώμα δεν χρεώνεται εξτρά.