Το Suzuki Jimny λατρεύει να «ντύνεται» Mercedes G-Class. Οι βελτιωτές το γνωρίζουν και αναγνωρίζουν, προσφέροντας αρκετά bodykits που φέρνουν το ιαπωνικό «κατσίκι» στα εμφανισιακά μέτρα του γερμανικού «θωρηκτού». Οι Ιάπωνες διατηρούν τη μερίδα του λέοντος, με τη DAMD να παρουσιάζει ένα πακέτο που φέρνει το ιαπωνικό «αγρίμι» πιο κοντά στο γερμανικό – και μάλιστα στην κορυφαία του, G63, έκδοση!
Το Jimny «φουσκώνει», ντύνεται στα χακί, βάζει χρώμιο στη μάσκα και αποκτά μαύρες ζάντες αλουμινίου στην προσπάθειά του να θυμίσει την ισχυρότερη G-Class. Οι μίνι «σιδεριές» στα φανάρια και τα φλας, η σχάρα οροφής, η σκάλα στην πίσω πόρτα και τα χωμάτινα ελαστικά κουβαλάνε την αύρα του αρχέγονου G-Wagen, σε μια μίξη σύγχρονου και ρετρό. Τα έξτρα LED πάνω, μπροστά στη σχάρα, πέρα από την ενίσχυση του παρουσιαστικό, προσφέρουν καλύτερη ορατότητα σε δύσκολες συνθήκες εκτός δρόμου. Οι προφυλακτήρες εμπρός-πίσω επίσης σχεδιάζονται με το off roading και τις γωνίες προσέγγισης-αποχώρησης κατά νου, την ώρα που τα φανάρια περικλείουν προβολείς Xenon μπροστά και LED πίσω.
Όσο φέρνει σε G63 εμφανισιακά το βελτιωμένο Jimny, τόσο απέχει σύμπαντα από εκείνη μηχανικά. Ουδεμία αλλαγή υφίσταται κάτω από το καπό, όπερ εστί 102 άλογα και 130 Nm από τον 1.500άρη τετρακύλινδρο. Πληροφοριακά, η G63 έχει 585 ίππους και 850 Nm από τον 4.0 V8 twinturbo. Ο συνδυασμός του πακέτου Little G, όπως τιτλοφορείται το κιτ βελτίωσης, με ένα αντίστοιχο τούρμπο (που υπάρχουν μπόλικα στην Ιαπωνία για Jimny) θα ήταν ιδανικός. Κι ας επιβάρυνε περαιτέρω την τιμή, η οποία ούτως ή άλλως είναι αρκετά τσιμπημένη.
Η μετατροπή του Suzuki σε Little G κοστολογείται στα 1.045.000 γεν, που ισοδυναμούν σε 6.583 ευρώ. Όποιος θέλει μπορεί να παραγγείλει ξεχωριστά κομμάτια, αλλά ή το κάνεις σωστά ή καθόλου.