Το Nissan Qashqai προσφέρεται τώρα σε χαμηλότερες τιμές, ενώ ειδικά η αρχική του έκδοση συγκρίνεται σε κόστος αγοράς με αυτό μικρότερων SUV. Συγκεκριμένα στοιχίζει από 25.990 ευρώ, όταν πριν από λίγο καιρό εκκινούσε από 27.490 ευρώ και παλαιότερα είχε φτάσει τις 30.690 ευρώ! Οπότε αποτελεί τώρα μια πολύ καλή ευκαιρία αγοράς για το κοινό που θέλει ένα μικρομεσαίο SUV με όλες τις ανέσεις, χωρίς να ξοδέψει πάρα πολλά χρήματα.
Ουσιαστικά το Qashqai 1.3 DiG-T 140 PS Elite πλησίασε την τιμή προ διετίας, όταν λανσαρίστηκε. Πλέον το ποσό των 25.990 ευρώ είναι με διαφορά το πιο χαμηλό για μικρομεσαίο SUV αυτού του μεγέθους (μήκος 4.425 χιλιοστά) και ισχύος. Επίσης, στον εξοπλισμό του ανήκουν όλα τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, όπως είναι 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας, προειδοποίηση τυφλού σημείου και ελέγχου κίνησης οχήματος ή αντικειμένου κατά την οπισθοπορεία. Στάνταρ είναι όλες οι ηλεκτρικές ανέσεις, φώτα Bi-LED, μηχανικός κλιματισμός, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόματα φώτα, μπουτόν εκκίνησης κινητήρα και από ηχοσύστημα με Bluetooth.
Αρχικός κινητήρας που τροφοδοτεί το νέο Qashqai είναι ο 4κύλινδρος turbo των 1.332 κ.εκ. με ενσωματωμένο ήπιο υβριδικό σύστημα 12V, το οποίο παρέχει έξτρα ροπή, εκτεταμένη απενεργοποίηση του κινητήρα στην στάση, γρήγορη και ομαλή επανεκκίνηση μέσω του start/stop. Η απόδοσή του φτάνει τους 140 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και τα 240 Nm ροπής στις 1.650-4.000 σ.α.λ. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός 6τάχυτου κιβωτίου με θετικού σε αίσθηση επιλογέα, με τη μακριά 6η σχέση να διατηρεί χαμηλά τις στροφές του μοτέρ σε ταχύτητες ταξιδιού (130 χλμ./ώρα με σχεδόν 2.700 σ.α.λ.). Παράλληλα ο 1.3 DIG-T 140 PS παρουσιάζει ομαλή λειτουργία, χαμηλό θόρυβο, καλό τράβηγμα από τις στροφές που αποδίδεται η ροπή και άνω και εξασφαλίζει σβέλτες επιταχύνσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ.). Επίσης, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του το D-Mode με τις επιλογές Eco, Standard και Sport για πιο ήπια, κανονική και αμεσότερη απόκριση αντίστοιχα στο γκάζι. Η κατανάλωση στη δοκιμή βρέθηκε στα 9,8 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 στα 143 γρ./χλμ., τα τέλη κυκλοφορίας είναι 100 ευρώ.
Το νέο Nissan Qashqai είναι εμφανώς καλύτερο από το προγενέστερο και ως την οδική του συμπεριφορά. Καταρχήν είναι αισθητά πιο άνετο και στιβαρό, αποτέλεσμα της νέας πλατφόρμας CMF-C, της αυξημένης ακαμψίας και των κατάλληλα ρυθμισμένων αναρτήσεων με τα γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Παρά τον οικογενειακό του προφίλ, δεν θα αρνηθεί στο «στρίψιμο» και θα εκτελέσει με ασφάλεια και ομαλότητα την οδήγηση σε πιο πιεσμένους ρυθμούς.
Οι επιβάτες του νέου Qashqai έχουν στη διάθεσή τους και αρκετούς χώρους για να βολευτούν και οι πιο ψηλοί. Στο πίσω κάθισμα υπάρχει αρκετός αέρας για τα πόδια και το κεφάλι, ενώ μέχρι 5 άτομα θα χωρέσουν τις αποσκευές στους στο μεγάλο πορτ μπαγκάζ των 504 λίτρων. Το εσωτερικό του διακρίνεται και για την περισσότερη πολυτέλεια, χωρίς όμως καταφεύγει σε υπερβολές, αλλά εστιάζοντας στη βελτιωμένη χρηστικότητα και τις ανέσεις. Η κατασκευή είναι γεροδεμένη και με ευρεία χρήση μαλακών υλικών στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και των επενδύσεων των εμπρός θυρών.