Δυο μόλις μέρες μετά το επίσημο λανσάρισμά τους, η ελληνική αντιπροσωπεία της BMW ανακοίνωσε τις τιμές για τη νέα Σειρά 5 και την i5, που βάζει για πρώτη φορά το εμβληματικό μοντέλο των Βαυαρών στα χνάρια της ηλεκτροκίνησης.
Η νέα 5άρα διατίθεται αποκλειστικά με mild hybrid 2.0λιτρους τετρακύλινδρους τούρμπο κινητήρες, σε μια και μοναδική έκδοση βενζίνης και δυο ντίζελ. Η 520i αποδίδει 208 ίππους και προσφέρει κατανάλωση 5,7-6,4 λίτρων/100 χλμ. (130-144 γρ. CO2/χλμ οι εκπομπές ρύπων), ενώ οι 520d και 520d xDrive διαθέτουν 197 ίππους και καταναλώνουν 5.1-5.6/5.5-6.0 λίτρα ανά 100 χλμ. αντίστοιχα (133-147 και 143-157 γρ./χλμ. οι εκπομπές CO2). To ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 βολτ είναι στάνταρ, όπως και το 8άρι αυτόματο κιβώτιο, με την πετρελαιοκίνητη G60 να συνδυάζεται και με τετρακίνηση.
Η i5 από τη μεριά της εξοπλίζεται με μονό ή διπλό ηλεκτροκινητήρα, ως eDrive 40 και M60i xDrive αντίστοιχα. Η βασική επιλογή αποδίδει 340 ίππους και 430 Nm, επιταχύνοντας στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 6,0 δλ. και μέχρι τα 193 χλμ./ώρα, όπου επεμβαίνει ο ηλεκτρονικός περιοριστής. Η κορυφαία M60i είναι τετρακίνητη και δικινητήρια, παρέχοντας 601 ίππους και 820 Nm στο δεξί πόδι του οδηγού. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 3,8 δλ. και η τελική περιορίζεται μεν ηλεκτρονικά, αλλά όχι πριν τα 230 χλμ./ώρα. Η μπαταρία είναι κοινή, με χωρητικότητα 81,2 kWh, τοποθετώντας τη μέγιστη αυτονομία στα 455-516 χλμ. για την M60i xDrive και τα 497-582 χλμ. για την eDrive 40, με τη λειτουργία Max Range να προσφέρει έως 25% παραπάνω, απενεργοποιώντας όσα συστήματα δεν χρειάζονται (κλιματισμό, ηχοσύστημα κλπ). Αμφότερες φορτίζουν από 10 στο 80% εντός περίπου 30 λεπτών, αρκεί η παροχή να είναι 205 kW (ταχυφορτιστής, δηλαδή).
Στο μέτωπο της τιμολόγησης τώρα, η νέα 5άρα ξεκινά από τις 66.700 ευρώ και η i5 από τις 75.100 ευρώ. Συγκεκριμένα η 520i εκκινεί από τις σχεδόν 68.000 ευρώ, η 520d από τις 69.200 ευρώ και η τετρακίνητη xDrive από τις 72.700 ευρώ. Η ηλεκτρική εκδοχή του βαυαρικού μεγαλομεσαίου, με τη σειρά της, απαιτεί λίγο πάνω απο 75.000 ευρώ για τη βασική eDrive40, φτάνοντας στις 106.500 ευρώ για την κορυφαία M60i xDrive των 601 ίππων. Αν θελήσουμε να δούμε τη σύγκριση μεταξύ θερμικών και ηλεκτρικών συνόλων, παρατηρούμε πως η eDrive 40 των 340 ίππων είναι μόλις 2.400 ευρώ ακριβότερη από την ανώτερη ντίζελ 5άρα. Παράλληλα, αξίζει να αναφέρουμε τη σεβαστή διαφορά στην αρχική τιμή της 520i από τη Γερμανία, όπου ξεκινά από τις 55.750 ευρώ (σχεδόν 9.000 ευρώ κάτω).