Οι Aston Martin παραδοσιακά αποτελούν κομψοτεχνήματα, που συνδυάζουν elegant εμφάνιση, avant garde χαρακτήρα και κορυφαίου επιπέδου δυναμική. Όλα αυτά, βέβαια, μέχρι να πέσουν στα χέρια της Mansory. Η DBX το επαληθεύει, με τον πλέον «φορτωμένο» αισθητικά τρόπο.
Ο γερμανικός οίκος βελτίωσης είναι διαβόητος για το γούστο του, που μετατρέπει σε αντικείμενο συζήτησης κάθε αυτοκίνητο που αποφασίσει να τροποποιήσει, αλλά για τους λάθος λόγους. Μια ματιά στο πρώτο SUV του Gaydon, αρκεί για να βάλει στο κλίμα και τους αμύητους. Η DBX εμφανίζεται «πνιγμένη» στις αεροτομές και τα αεροδυναμικά βοηθήματα, θυμίζοντας περισσότερο αυτοκίνητο που ξεπήδησε από κάποιο παλιότερο Need For Speed, παρά Aston Martin. Το αμάξωμα είναι φουσκωμένο και οι ζάντες φτάνουν τις 24 ίντσες, ενώ η χαμηλωμένη ανάρτηση φροντίζει να εκμηδενίσει τις όποιες εκτός δρόμου δυνατότητες είχαν απομείνει. Highlight, φυσικά, δεν είναι άλλο από τα διπλά spoiler πίσω, συνοδευόμενα από έναν εξίσου κραυγαλέο διαχύτη και διπλές απολήξεις για την εξάτμιση, στο κέντρο.
Κάτω από το φεστιβάλ «κιτς», οι Γερμανοί επιφυλάσσουν ιδιαίτερα ευχάριστες εκπλήξεις. Ο 4.0 V8 twinturbo της Mercedes-AMG διαθέτει μεγαλύτερες τουρμπίνες και αναβαθμισμένο δίδυμο ECU-συστήματος εξαγωγής, φτάνοντας στα 800 άλογα και 1.000 Nm (από 550 ίππους και 700 Nm του εργοστασίου)! Κατά συνέπεια, ο χρόνος για το 0-100 χλμ./ώρα κατεβαίνει στα 3,8 δλ. (από 4,5 δλ.) και η τελική εκτινάσσεται στα 325 χλμ./ώρα (από 291 χλμ./ώρα). Σε σχέση με την DBX707 χάνει μισό δευτερόλεπτο στο 0-100, αλλά κερδίζει 15 χλμ./ώρα στην τελική. Τέλος, όχι ότι θα ενδιαφερθεί ποτέ όποιος μπορεί να αγοράσει DBX, εργοστασιακή ή βελτιωμένη, η μέση κατανάλωση της συγκεκριμένης τοποθετείται στα 16,7 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων στα 347 γρ. CO2/χλμ.