Ο σχεδιασμός στο εσωτερικό των καινούργιων αυτοκινήτων έχει αλλάξει άρδην, λόγω της ψηφιοποίησης και των διαφόρων ηλεκτρονικών συστημάτων. Οι ψηφιακές οθόνες στον πίνακα οργάνων και στο infotainment, τα χειριστήρια αφής, έως και οι επιλογείς ταχυτήτων Shift-by-Wire, έχουν φέρει τα πάνω κάτω, σε σχέση με ότι γνωρίζαμε μερικά χρόνια πριν.
Το συγκεκριμένο όμως φαντασμαγορικό επιλογέα για τις ταχύτητες, δεν τον έχει κανένα άλλο αυτοκίνητο και προέρχεται από νέο πολυτελές αυτοκίνητο κορεατικής προέλευσης. Οι σχεδιαστές και τεχνικοί της Genesis πρωτοτύπησαν και δημιούργησαν το Crystal Sphere, το οποίο θυμίζει μαγική σφαίρα, γυρίζει και έχει δύο όψεις! Όταν ο κινητήρας απενεργοποιείται περιστρέφεται και αποτελεί μέρος του ατμοσφαιρικού φωτισμού, ενώ όταν ενεργοποιείται περιστρέφεται και πάλι, αποκαλύπτοντας τις συνήθεις λειτουργίες του κιβωτίου P, D, Ν και R, (βλ. παρακάτω βίντεο).
Το αυτοκίνητο που ενσωματώνει το Crystal Sphere είναι το αμιγώς ηλεκτρικό Crossover GV60, μήκους 4.515 χλστ., πλάτους 1.890 χλστ., ύψους 1.580 χλστ. και με μεταξόνιο 2.900 χλστ.. Βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP (Electric-Global Modular Platform) – την ίδια που μοιράζονται τα Hyundai Ioniq 5 και Kia EV6, όμως διαθέτει εντελώς διαφορετικό σχεδιασμό.
Το GV60 στην αρχική του έκδοση εφοδιάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα ισχύος 228 ίππων και 350 Nm ροπής, ενώ το 4κίνητο με το ηλεκτρικό μοτέρ και μπροστά, φτάνει τους 318 ίππους και 605 Nm ροπής. Το πιο ισχυρό είναι το Performance Model, με απόδοση 435 ίππων και 605 Nm, όμως μπορεί να φτάσει μέχρι τα 490 άλογα και 700 Nm, μέσω του Boost Mode, επιταχύνοντας στο 0-100 χλμ./ώρα σε 4,0 δλ. Όλα τα GV60 διατίθενται με μπαταρία 77,4 kWh. Με τη δυνατότητα φόρτισης 350 kW, το επίπεδο φόρτισης αυξάνεται από 10% σε 80% μέσα σε 18 λεπτά. Η αυτονομία ποικίλει από 368 χλμ. έως 451 χλμ., ανάλογα το μοντέλο.
Οι τιμές του στη Γερμανία ξεκινούν από 56.370 ευρώ για το AWD 318 PS και από 71.010 ευρώ το AWD 490 PS.