Το WRC ετοιμάζεται για τη μεγαλύτερη αλλαγή από την εποχή του περάσματος στα Group A από τα Group B, υιοθετώντας για πρώτη φορά στα χρονικά υβριδική τεχνολογία. Το πρώτο αυτοκίνητο που βλέπουμε στα νέα ήθη και έθιμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, είναι το Ford Puma!
Το compact crossover του «Μπλε Οβάλ» ανοίγει την αυλαία στην υβριδική παράσταση του WRC, αντικαθιστώντας το Fiesta. Μετά από 10 χρόνια πετυχημένης παρουσίας στις ειδικές του Π.Π.Ρ. και 3 τίτλους (2 σερί Οδηγών με τον Sebastien Ogier, το 2017 και 2018, 1 Κατασκευαστών το 2017), το σουπερμίνι της Ford παραχωρεί τη θέση του στο «αιλουροειδές» αδελφάκι του. Το Puma WRC (που θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση στο προσεχές φεστιβάλ του Goodwood) βρίθει φουσκωμάτων και αεροδυναμικών βοηθημάτων, φορώντας ακόμα ένα διακριτικό καμουφλάζ. Στα χρώματα του «πολέμου», θα μοιάζει κάπως έτσι
H εργοστασιακή υποστήριξη επιστρέφει φέτος στην M-Sport, η οποία τα τελευταία 3 χρόνια παλεύει μόνη της με τα θηρία (βλέπε Toyota και Hyundai). Το Puma WRC, όπως και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας (ρίξτε τους μια ματιά), θα διαθέτουν υβριδικό σύστημα κίνησης, που θα αποτελείται από τον σημερινό 1.6 τετρακύλινδρο τούρμπο και ηλεκτροκινητήρα. Η ισχύς του συστήματος MGU (Motor Generator Unit), που θα τοποθετείται στον πίσω αξονα, θα ανέρχεται στους 136 ίππους και τα 180 Nm. Προς το παρόν δεν υπάρχουν τεχνικές λεπτομέρειες, για το αν η συνολική ισχύς των αυτοκινήτων θα ισούται με το ποσό που έχουν σήμερα οι βενζινοκινητήρες (πάνω από 380 ίππους και 425 Nm), ή αν ο ηλεκτροκινητήρας θα προστεθεί σε αυτή (φτάνοντας, δηλαδή, συνολικά τα 520 άλογα και ξεπερνώντας τα 550 Nm).
Στα δικά μας, να υπενθυμίσουμε πως το Ράλλυ Ακρόπολις θα είναι μέρος και της επόμενης σεζόν, μετά τη φετινή επιστροφή του στο καλεντάρι του WRC!