Η Ford δημιούργησε έναν… ηλεκτρονικό σύμβουλο, με απλά λόγια ένα νέο εργαλείο αναζήτησης, το «ASK FORD» που σας επιτρέπει να κάνετε ερωτήσεις για το όχημα σας ή γενικότερα για τις υπηρεσίες της μάρκας. Το έξυπνο αυτό σύστημα παρέχει πληροφορίες και απαντήσεις μέσα από διάφορες βάσεις δεδομένων και αρχείων όπως και εγχειρίδια αλλά και βίντεο οδηγιών χρήσης. Μπορείτε μέσω του συστήματος να βρείτε την κατάλληλη απάντηση καθώς είναι δυνατόν να μεταβείτε σε ιστοσελίδες ή πληροφορίες εμπόρων.
Δείτε ακόμη: Ήρθε το crossover Ford Fiesta Active (τιμές & εκδόσεις)
Πατώντας το εικονίδιο «ASK FORD», το οποίο εμφανίζεται στα δεξιά της σελίδας www.ford.gr θα έχετε πρόσβαση στις υπηρεσίες της πλατφόρμας αυτής αφού στόχος της Ford είναι η βελτίωση της εξυπηρέτησης των καταναλωτών και της σχέσης τους με την εταιρία.
Όπως δήλωσε ο Βασίλης Παπαναστασίου Διευθυντής Τμήματος Υπηρεσιών «είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που μπορούμε να παρέχουμε μία τέτοια υπηρεσία στους πελάτες μας, αλλά και σε όσους έχουν να ρωτήσουν κάτι σχετικό με τη Ford. Κύριο χαρακτηριστικό της νέας μας υπηρεσίας είναι η ταχύτητα απόκρισης. Αφού υποβληθεί ένα ερώτημα, ένας «Εικονικός Σύμβουλος» θα το διαχειριστεί άμεσα. Η καλύτερη δυνατή απάντηση θα δοθεί μέσα από πολλαπλές πηγές δεδομένων χωρίς να χρειάζεται να σπαταληθεί χρόνος σε άλλες χρονοβόρες διαδικασίες, όπως τηλεφωνήματα, ή αποστολή email. Παρ’ όλα αυτά, εξακολουθούμε να παρέχουμε και αυτές τις επιλογές στους πελάτες μας».
Διαβάστε επίσης: Ταξιτζής με Ford Focus RS 350 ίππων, τρελαίνει τους πελάτες (+video)
Καθώς η υπηρεσία διαθέτει τη δυνατότητα αξιολόγησης, μπορείτε να δοκιμάσετε το «ASK FORD» και να ενημερώσετε την Ford για την εμπειρία σας. Με τον τρόπο αυτό η υπηρεσία βελτιώνεται σε συνεχή βάση και γίνεται ακόμα καλύτερη.