Η Nissan αποκάλυψε επίσημα τη 2η γενιά του πλήρως ηλεκτρικού LEAF, το οποίο έρχεται με ένα εντελώς νέο design, καινούργιο ηλεκτροκινητήρα με περισσότερη δύναμη, αλλά και κυρίως, με αυξημένη αυτονομία κίνησης. Το νέο μοντέλο από τις αρχές του 2018 θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του στην Ευρώπη.
Σχεδιαστικά, το νέο Nissan LEAF αποκτά πιο μοντέρνες και με περισσότερο δυναμισμό γραμμές σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Εμπνευσμένο από το πρωτότυπο IDS, το νέο LEAF ενσωματώνει την καινούργια μάσκα των μοντέλων της Nissan, μια νέα σχεδίαση οροφής που στο πίσω μέρος της δείχνει σαν να αιωρείται, καθώς και πολύ μοντέρνα φώτα στα άκρα της πόρτας του χώρου αποσκευών.
Διαβάστε ακόμα: Ανανεωμένο Nissan 370Z με επιμέρους βελτιώσεις
Στο εσωτερικό, το ταμπλό εφαρμόζει απλές και «καθαρές» γραμμές, με την οθόνη αφής 7 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων να ξεχωρίζει πάνω στην κονσόλα. Το τριάκτινο τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα θυμίζει αυτό του Nissan Micra, ενώ ο πίνακας οργάνων διαθέτει ένα δεύτερο όργανο δίπλα από το ταχύμετρο, για τη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα.
Ειδικά για το μοτέρ, ο νέος ηλεκτροκινητήρας του LEAF έχει αναβαθμισμένη απόδοση 150 ίππων και ροπή 320 Nm, η οποία είναι διαθέσιμη από 0 μέχρι και τις 3.283 «στροφές». Το μοτέρ αυτό αντλεί ενέργεια από μια συστοιχία μπαταριών ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 40 kWh, που απαιτεί 8 ώρες φόρτισης σε πρίζα 6 kW ή 16 ώρες σε 3 kW.
Διαβάστε ακόμα: Νέο Nissan Pulsar Black Edition
Η Nissan τονίζει ότι το νέο LEAF και με βάση τον παλαιότερο πλέον κύκλο μέτρησης NEDC, μπορεί να διανύσει απόσταση έως και 378 χιλιομέτρων. Στις επιδόσεις, η τελική ταχύτητα που ανακοινώνεται είναι 144 χλμ./ώρα. Σημειώστε ότι από τα τέλη του 2018 η Nissan θα προσφέρει το αυτοκίνητο και σε μια δεύτερη έκδοση με ισχυρότερο μοτέρ και μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία, που θα προσφέρει υψηλότερη αυτονομία κίνησης.
Σημαντικό στοιχείο του νέου LEAF αποτελεί και το γεγονός ότι η Nissan το προσφέρει με το σύστημα αυτόνομης οδήγησης ProPILOT, το οποίο διατηρεί αυτόματα το αυτοκίνητο στη σωστή απόσταση από το προπορευόμενο (ταχύτητες από 30 έως και 100 χλμ./ώρα), το κρατά στη λωρίδα του και ακόμη και μπορεί να το σταματήσει χωρίς ο οδηγός να πατήσει το γκάζι ή το φρένο.
Διαβάστε ακόμα: Πωλείται το πρώτο Nissan 350Z με 278 χιλιόμετρα!
Επίσης, υπάρχει και η δυνατότητα πλήρους αυτόματου παρκαρίσματος ProPILOT Park, καθώς και το σύστημα e-Pedal, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να ξεκινήσει, επιταχύνει, επιβραδύνει, σταματήσει και να κρατήσει σταματημένο το αυτοκίνητο μόνο μέσω του πεντάλ του γκαζιού.
Τέλος, το νέο LEAF είναι συμβατό και με την τεχνολογία Vehicle-to-Grid (V2G) επιτρέποντας στον ιδιοκτήτη του να συνδεθεί με το δίκτυο και να παρέχει ενέργεια, κερδίζοντας ακόμη και χρήματα.