Με αυτονομία 680 χιλιομέτρων
Στα τέλη Νοεμβρίου η Toyota θα παρουσιάσει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το υδρογονοκίνητο μοντέλο FCV-R με τις κυψέλες καυσίμου (fuel cells), το οποίο προς το παρόν δείχνει με καμουφλαρισμένο αμάξωμα. Με την πρώτη ματιά το σχήμα του αμαξώματος θυμίζει αρκετά το αντίστοιχο του Prius, αν και φαίνεται να είναι λιγότερο φουτουριστικό. Το Toyota FCV-R θα λανσαριστεί αρχικά στην Ιαπωνία και στις Η.Π.Α το 2015, ενώ η ιαπωνική φίρμα αναμένει να επιτευχθεί πλήρης μαζική παραγωγή οχημάτων FCHV (υβριδικών με κυψέλες καυσίμου) μέχρι το 2020, με την προϋπόθεση να υπάρξει και ανάπτυξη των υποδομών για ανεφοδιασμό υδρογόνου.
Το Toyota FCV-R θα χρησιμοποιεί την γνωστή από το Prius και το Auris τεχνολογία Hybrid Synergy Drive προκειμένου να μειώσει το κόστος παραγωγής και την τιμή του, ενώ ο θερμικός κινητήρας βενζίνης έχει αντικατασταθεί από κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Το υδρογόνο αποθηκεύεται σε δύο ειδικές δεξαμενές, που βρίσκονται κάτω από το δάπεδο και έτσι δεν επηρεάζονται οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Επίσης υπάρχει και μια μπαταρία χωρητικότητας 21kW για να αποθηκεύει την ενέργεια που ανακτάται από το σύστημα πέδησης. Η αυτονομία του φτάνει τα 680 περίπου χιλιόμετρα, χωρίς φυσικά να εκπέμπει τον παραμικρό επιβλαβή ρύπο, παρά μόνο υδρατμούς.