Η Honda διαθέτει στην Ελλάδα ετοιμοπαράδοτα Jazz με έκπτωση και το μεταλλικό χρώμα χωρίς έξτρα χρέωση. Συγκεκριμένα η προσφορά ισχύει για παραγγελίες από ιδιώτες και αφορά περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων σε χρώμα Crystal Black Pearl. Να σημειωθεί ότι δεν συνδυάζεται με άλλες προωθητικές ενέργειες ή με προγράμματα χρηματοδοτικής μίσθωσης.
Τώρα το Honda Jazz Elegance MY24 μπορεί να αποκτηθεί στην τιμή των 26.950 ευρώ, συνοδευόμενο με φουλ υβριδική τεχνολογία, πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό και 5 χρόνια εγγύηση. Με την έκπτωση των 550 ευρώ και το μεταλλικό χρώμα που δεν χρεώνεται εξτρά (όπως σε όλες τις άλλες εταιρίες), το συνολικό όφελος για τον πελάτη ξεπερνά τα 1.000 ευρώ. Το Jazz μετά την τελευταία ανανέωση που δέχτηκε απέκτησε εμφανώς πιο κομψό παρουσιαστικό με τόνους δυναμισμού, μέσω των ανασχεδιασμένων προφυλακτήρων, μάσκας και φωτιστικών σωμάτων. Από πλευράς διαστάσεων τοποθετείται στο άνω άκρο των supermini (μήκος 4.089 χιλιοστά), ενώ λόγω πρακτικότητας και χώρων καλύπτει εύκολα τις μεταφορικές ανάγκες μιας οικογένειας. Αναφορικά με τον εξοπλισμό των ετοιμοπαράδοτων Jazz Elegance MY24 ανήκουν τα παρακάτω:
- 9 αερόσακοι
- Αυτόματη έκτακτη πέδηση
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
- Οθόνη πίνακα οργάνων 7 ιντσών
- Οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών
- Adaptive Cruise Control
- Προβολείς LED
- Αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων
- Κάμερα στάθμευσης πίσω
- Αισθητήρες στάθμευσης εμπρός & πίσω
- Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες
- Αυτόματος κλιματισμός
- Θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα
- Ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών
Από τους κυριότερους πρωταγωνιστές του Honda Jazz είναι ο υβριδικής τεχνολογίας κινητήρας. Ο ηλεκτροκινητήρας που δίνει την κίνηση αποδίδει 122 άλογα και 253 Nm και τροφοδοτείται από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου των 0,8 kWh. Ο υποστηρικτικός βενζινοκινητήρας είναι κύκλου Atkinson 1.5 λτ. DOHC i-VTEC και έχει ισχύ 107 ίππων και 131 Nm. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων δεν έχει σχέσεις μετάδοσης, όπως συμβαίνει στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το αποδοτικό υβριδικό μοτέρ προσφέρει άμεση απόκριση στο πάτημα του γκαζιού και γρήγορες επιταχύνσεις από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 9,4 δευτερόλεπτα), αλλά και εν κινήσει. Στην πόλη το Jazz e:HEV κινείται περισσότερο με το ρεύμα, πράττοντας το ίδιο και στον ανοιχτό δρόμο όταν το πάτημα του γκαζιού είναι ελαφρύ. Μεγάλο πλεονέκτημα του αυτοκινήτου είναι και η πολύ χαμηλή κατανάλωση των 5,5 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες, όμως σε αστική χρήση μειώνεται εύκολα στα 4,5 λτ./100 χλμ. Συν του ότι με εκπομπές CO2 102 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά. Στα πολύ σημαντικά ακόμα γνωρίσματα του αυτοκινήτου ανήκουν η άριστη ευελιξία, ευκολία στους χειρισμούς και περιμετρική ορατότητα. Παράλληλα, ο έλεγχος του υβριδικού Jazz είναι υποδειγματικός και σε πιο πιεσμένους ρυθμούς, εμφανίζοντας μικρές κλίσεις στις στροφές, στιβαρή αίσθηση και ήπιες αντιδράσεις.
Όσο για την πρακτικότητα του εσωτερικού, το Jazz παίρνει ένα ακόμα «10άρι». Το μεγάλο και πλατύ παρμπρίζ, το επίπεδο πάνω μέρος του ταμπλό και η ψηλή θέση οδήγησης παρέχουν απρόσκοπτο οπτικό πεδίο, ενώ οι λεπτές εμπρός κολόνες με τα παράθυρα εκμηδενίζουν τα τυφλά σημεία. Πολύ χρήσιμες είναι οι διάφορες θήκες για μικροαντικείμενα και ιδιαιτέρως οι ποτηροθήκες στις άκρες του ταμπλό. Οι δε χώροι των επιβατών συγκρίνονται με ευρύχωρων μικρομεσαίων, αφού ο αέρας για τα πόδια και το κεφάλι των πίσω φιλοξενούμενων καλύπτουν και τους πιο ψηλούς. Τα 304 λίτρα του πορτ μπαγκάζ ικανοποιούν, συν τη βαθιά θήκη που υπάρχει κάτω από το δάπεδο. Τα πίσω καθίσματα Magic Seats, τα οποία σηκώνονται για να μεταφερθούν ψηλά αντικείμενα ή αναδιπλώνονται για να δημιουργήσουν ένα επίπεδο αποθηκευτικό χώρο 1.205 λίτρων, είναι απλά «μαγικά».