Κύκλους κάνει η ζωή και στα αυτοκίνητα. Πριν μερικά χρόνια το ηλεκτρικό Golf έδωσε τη θέση του στο ID.3. Τώρα, όπως όλα δείχνουν, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το πρώτο ID. να αποσυρθεί, επαναφέροντας στα εμπορικά δρώμενα το e-Golf. Το μόνο σίγουρο είναι πως η VW βρίσκεται προ σημαντικότατων αποφάσεων για τη διαμόρφωση της γκάμας της.
Η επόμενη γενιά του μικρομεσαίου από το Βόλφσμπουργκ έχει επιβεβαιωθεί από την ίδια, τη VW, πως θα προσφέρεται σε αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή, πιθανότατα αποκλειστικά ως τέτοια. Το MK8.5 περιορίζεται στα plug-in υβριδικά eHybrid και GTE, ωστόσο το ολοκαίνουργιο MK9 θα είναι καθαρά EV. Το ίδιο, όμως, είναι και το ID.3. Δυο μοντέλα, ίδιο segment. Πώς μπορεί να αποδώσει εμπορικά κάτι τέτοιο; Σύμφωνα με τον CEO του γερμανικού κολοσσού, δεν μπορεί: «Δεν υπάρχει αρκετός χώρος για δυο ή τρία μοντέλα, που να απευθύνονται στον ίδιο αγοραστή. Ήδη δουλεύουμε πάνω στο αμιγώς ηλεκτρικό Golf. Έχουμε συγκεκριμένες ιδέες και κατευθύνσεις που θέλουμε να ακολουθήσουμε, αλλά θα πρέπει να δούμε πώς θα εξελιχθεί η αγορά», είπε ο Kai Grünitz στο βρετανικό Top Gear.
Τι σημαίνουν τα λεγόμενα του Γερμανού επικεφαλής της VW; Δίχως να επικυρώνεται κάτι επίσημα προς το παρόν, μάλλον το ID.3 θα δώσει τη θέση του στο Golf Electric. Ούτως ή άλλως οι πωλήσεις του δεν είναι οι αναμενόμενες, καθώς η παραγωγή του -μαζί με του αδερφού Cupra Born- έχει σταματήσει αρκετές φορές λόγω μειωμένης ζήτησης. Ο Grünitz πάντως ξεκαθάρισε πως τυχόν μετάβαση δεν πρόκειται να γίνει απότομα, με ID.3 και επόμενο Golf να πωλούνται παράλληλα για ένα διάστημα μετά την πρεμιέρα του MK9.