Το πρώτο ηλεκτρικό Abarth ξεκινά την εμπορική του πορεία στην Ευρώπη, με τις πρώτες τιμές του 500e να έρχονται στο προσκήνιο και να μας δείχνουν το πού θα κινηθεί στα μέρη μας, όταν με το καλό έρθει.
Το 500e αρχικά έκανε ντεμπούτο στη full extra έκδοση Scorpionissima, ωστόσο πλέον προστίθενται άλλες δυο στην αγορά της Μεγάλης Βρετανίας που είναι η πρώτη -μετά από αυτή της Ιταλίας- με πλήρες lineup στον ηλεκτρικό «σκορπιό». Η βασική έκδοση (το μαύρο στις φωτογραφίες) εκκινεί από τις 34.195 λίρες (39.250 ευρώ), ενώ η αντίστοιχη κάμπριο από τις 37.195 λίρες (42.690 ευρώ). Το Abarth 500e Turismo αποκτά τις χαρακτηριστικές 18άρες ζάντες (17άρες στάνταρ) και επένδυση alcantara στο εσωτερικό -μεταξύ άλλων- έναντι 38.195 λιρών (43.840 ευρώ), ενώ το Convertible από τις 41.195 λίρες (47.293 ευρώ). Στην Ιταλία τώρα, το βασικό Abarth 500e ανοίγει τον τιμοκατάλογο από τις 37.950 ευρώ.
Κάτω από το φανταχτερό και μυώδες αμάξωμα, συναντάμε έναν ηλεκτροκινητήρα 155 ίππων και 235 Nm ροπής, σε συνεργασία με μια μπαταρία 42 kWh. Η Abarth ανακοινώνει 7,0 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, ωστόσο σημαντικότεροι είναι οι ισχυρισμοί για τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις και το γυρολόγιο πίστας, σε σύγκριση με το βενζινοκίνητο 695. Το 500e εμφανίζεται να είναι ταχύτερο στο 20-40 χλμ./ώρα και το 60-100 χλμ./ώρα κατά 1 δευτερόλεπτο, ενώ στην πίστα του Balocco η διαφορά στους χρόνους μεταξύ των δυο μοντέλων ξεπερνά το 1 δλ., πάντα υπέρ του ηλεκτρικού.
Μοναδική τεχνολογική πινελιά το σύστημα Sound Generator, το οποίο εμπλουτίζει τους ήχους που συνοδεύουν την κίνηση του αυτοκινήτου (για να γίνεται αντιληπτό από τους πεζούς) με κανονικές χροιές από τον 1.400άρη τούρμπο των θερμικών Abarth! Μαζί του τα προγράμματα λειτουργίας Turismo, Scorpion Street, Scorpion Track, που δίνουν στον οδηγό δυνατότητες παραμετροποίησης για την ισχύ του κινητήρα, την απόκριση του γκαζιού, την παρεμβατικότητα του ESP και την ανάκτηση ενέργειας.