Οι Κινέζοι έχουν βάλει σκοπό να κατακτήσουν τα πάντα στα ηλεκτρικά, αναβαθμίζοντας κάθε τομέα και κυρίως τον φλέγοντα της αυτονομίας. Το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που ξεπερνά τα 1.000 χλμ. αυτονομίας είναι πραγματικότητα, εξακριβώμενο, πιστοποιημένο και με «σφραγίδα» από τον απόλυτο κριτή: το δρόμο.
Η NIO ανακοίνωσε τα αποτελέσματα τριών ξεχωριστών δοκιμών που πραγματοποιήθηκαν αυτήν την εβδομάδα, με το ET7. Δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες και με σκοπό την κάλυψη κανονικής απόστασης, προς εκπλήρωση ταξιδιού. Στο επίκεντρο η νέα μπαταρία semi-solid state των 150 kWh, που έχει το ίδιο μέγεθος με μια αντίστοιχη ιόντων-λιθίου 100 kWh και ζυγίζει μόλις 20 κιλά παραπάνω, παρότι διαθέτει 50% μεγαλύτερη χωρητικότητα. Οι Κινέζοι έκαναν τρία ταξίδια με τρία διαφορετικά αυτοκίνητα, για να δείξουν τη σταθερότητα στην απόδοση της συστοιχίας: από τη Σαγκάη στην Xiamen, από το Πεκίνο στο Hefei και από το Kunming στη Zhanjiang. Όλες διαδρομές άνω των 1.000 χλμ. και η απόλυτη πρόκληση για ένα ηλεκτρικό, όσον αφορά στο πόσο αντιστέκεται στους φορτιστές.
Το ET7 αρίστευσε και στα τρία ταξίδια, ολοκληρώνοντάς τα δίχως να χρειαστεί ενδιάμεση στάση για φόρτιση κανένα αυτοκίνητο. Το πρώτο συμπλήρωσε 1.046 χλμ. πριν να αδειάσει η μπαταρία, το δεύτερο έφτασε τα 1.062 χλμ. και το τρίτο, το καλύτερο, τα 1.070 χλμ. Το συγκεκριμένο ET7 μάλιστα ταξίδευε με 200 κιλά βάρος, ανέβηκε μέχρι τα 1.875 μέτρα υψόμετρο και έφτασε μέχρι τα 118 χλμ./ώρα, οριοθετώντας τη μέση ταχύτητα στα 83,7 χλμ./ώρα και την κατανάλωση στα 12,7 kWh/100 χλμ. Βλέπουμε, δηλαδή, ότι ο οδηγός πήγαινε επί τούτου, κρατώντας το ρυθμό κίνησης χαμηλά για να εξαντλήσει τις χιλιομετρικές πιθανότητες. Κάπως έτσι το ταξίδι διήρκεσε σχεδόν 13 ώρες (12,8). Αν πήγαινε με ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου (130-140 χλμ./ώρα) σίγουρα η αυτονομία θα ήταν μικρότερη, αλλά εξίσου σίγουρα θα ήταν μεγαλύτερη από την αντίστοιχη ανταγωνιστικών μοντέλων.