Ήταν έντονη φημολογία, έγινε επιβεβαιωμένο γεγονός: η Fiat θα βάλει βενζινοκινητήρα στο 500e, προκειμένου να δημιουργήσει ένα νέο 500 Hybrid και να συνεχίσει την εξαιρετική εμπορική πορεία του σημερινού, το οποίο επισκιάζει με άνεση τις πωλήσεις του ηλεκτρικού.
Η επικύρωση των προ διμήνου δημοσιευμάτων ήρθε από Stellantis, μέσω ανακοίνωσης που κάνει λόγο για λανσάρισμα νέου 500 Hybrid, βασισμένου στο υπάρχον 500e, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2026. Εξέλιξη λίγο-πολύ αναμενόμενη, καθώς η ζήτηση για το τρέχον 500 Hybrid δεν συγκρίνεται με εκείνη του ηλεκτρικού. To 500e τα πηγαίνει περίφημα στις πωλήσεις, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο μάλιστα, όντας πρώτο στην κατηγορία του. Το θέμα για τη Fiat, όμως, είναι πως το βενζινοκίνητο πουλάει ακόμα καλύτερα (και πολύ περισσότερο). Ένα ζήτημα που γίνεται μεγαλύτερο, καθώς το θερμικό 500αράκι θα αποσυρθεί από την αγορά στο τέλος του έτους. Συνεπώς οι Ιταλοί είχαν να επιλέξουν μεταξύ δυο οδών: είτε την εξέλιξη αυτού του μοντέλου, ώστε να είναι σύννομο με τις νόρμες ρύπων, είτε την τοποθέτηση βενζινοκινητήρα στο 500e.
Προφανώς τα λογιστικά «βγαίνουν» καλύτερα για το δεύτερο σενάριο. Η γραμμή παραγωγής στο Mirafiori θα χρειαστεί σεβαστά κονδύλια για να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, αλλά ούτως ή άλλως η Fiat θα έπρεπε να επενδύσει είτε σε αυτό το σενάριο, είτε στη βελτίωση του υπάρχοντος 500. Οι υπεύθυνοι οικονομικών του ιταλικού γίγαντα έκριναν πως η «βενζινοποίηση» του 500e αποτελεί την πιο συμφέρουσα πορεία, ωστόσο θα πρέπει να περιμένουμε ακόμα ενάμιση χρόνο μέχρι να γίνει πραγματικότητα. Περίπου στους 18 μήνες τοποθετείται το χρονοδιάγραμμα των εργασιών, κάτι που συνάδει με την ανακοίνωση για λανσάρισμα του 500e Hybrid (η επικρατέστερη ονομασία) στις αρχές του 2026.