Μετά τις βενζινοκίνητες εκδόσεις της νέας G-Class, η Mercedes παρουσιάζει και αυτή που αποθεώνει τους λάτρεις του ντίζελ. Η G450d συνδυάζει τον 3.0λιτρο εξακύλινδρο εν σειρά biturbo με ήπιο υβριδικό σύστημα, φτάνοντας την απόδοση μια ανάσα από τους 370 ίππους.
Φωτογραφίες από την G450d δεν δημοσιεύουν ακόμα οι Γερμανοί, οπότε χρησιμοποιούμε εκείνη της απερχόμενης G400d και της καινούργιας G500. Ούτως ή άλλως οι εμφανισιακές αλλαγές είναι ελάχιστες, με τη φίρμα από τη Στουτγκάρδη να δίνει έμφαση στα μηχανικά μέρη και κυρίως, τη δράση κάτω από το καπό. Εκεί εξακολουθεί να βρίσκεται o ΟΜ 656, αλλά πλέον χαίρει της συνδρομής ηλεκτροκινητήρα. Το μοτέρ γεννήτρια-μίζα (Integrated Start Generator/ISG) δίνει 20 ίππους και 200 Nm, συν τους 367 ίππους και τα 750 Nm του πετρελαιοκινητήρα. Ο 3.0λτ. ντίζελ μάλιστα παρουσιάζει σημαντική αύξηση στο σθένος, ανεβαίνοντας 37 άλογα και 50 Nm από την G400d, δίχως να περιλαμβάνουμε την έξτρα ισχύ του 48βολτου mild hybrid συστήματος (που δεν προσμετράται στο σύνολο).
Η αναβάθμιση της ισχύος επιφέρει τα ανάλογα αποτελέσματα στις επιδόσεις, παρά τη μακρύτερη κλιμάκωση του 9τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Η G450d θέλει 5,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, την ώρα που η G400d χρειαζόταν 6,4 δλ. Η τελική συνεχίζει να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ./ώρα, αλλά δεν τίθεται αμφιβολία ότι είναι η νέα ντίζελ G-Class φτάνει εκεί πολύ πιο γρήγορα. Εκτός δρόμου, τώρα, δεν περιμένεις τίποτα λιγότερο από κορυφαία χαρακτηριστικά. Οι γωνίες των 30 και 31 μοιρών για προσέγγιση/αναχώρηση αντίστοιχα μιλούν από μόνες τους, όπως και τα τρία μπλοκέ διαφορικά, το βοηθητικό κιβώτιο και τα πάνω από 24 εκατοστά απόστασης από το έδαφος (241 χλστ.). Κι όλα αυτά πριν καν περιληφθεί το AMG Offroad Package Pro, που προσφέρει ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές και ενεργά αμορτισέρ AMG Active Ride Control.