Για όσους το στάνταρ Highlander δεν είναι αρκετά μεγάλο ή ευρύχωρο, η Toyota παρουσιάζει την «ατελείωτη» Grand έκδοση που προσφέρει κανονικό πορτμπαγκάζ ακόμα και στην 7θέσια διάταξη, μαζί με απόδοση έως 367 ίππων.
Εμφανισιακά, το μόνο που διαχωρίζει το Grand από το κανονικό Highlander είναι η τεράστια εισαγωγή στο νέο προφυλακτήρα μπροστά, θυμίζοντας αρκετά τη μάσκα των Lexus, τα νέα φωτιστικά σώματα πίσω (ελαφρώς ανασχεδιασμένα τα μπροστά) και φυσικά, το πολύ μεγαλύτερο μήκος. Η Toyota δεν ανακοινώνει διαστάσεις, αλλά σίγουρα τα 4.950 χλστ. της απλής έκδοσης αποτελούν παρελθόν, ξεπερνώντας κατά πολύ τα 5 μέτρα στο Grand. Παράστημα που εκτινάσσει τους ήδη εξαιρετικούς χώρους της καμπίνας.
Το Grand Highlander προσφέρεται με τρεις σειρές καθισμάτων και δυο επιλογές για την τρίτη, με 2 ή 3 θέσεις. Ο αγοραστής δηλαδή έχει να επιλέξει μεταξύ 7θέσιας και 8θέσιας διάταξης. Στην πρώτη περίπτωση οι Ιάπωνες δηλώνουν πως ακόμα και με όλα τα καθίσματα όρθια, ο χώρος αποσκευών φτάνει για να φιλοξενήσει τα μπαγκάζια όλων των επιβαινόντων! Υποθέτουμε πως με λίγο ζόρι, μπορεί να γίνει το ίδιο και όταν υπάρχουν 8 άτομα στο εσωτερικό. Αν αναδιπλωθούν όλα τα καθίσματα, πλην οδηγού-συνοδηγού, ο διαθέσιμος χώρος φτάνει τα 2.775 λίτρα (+396 σε σχέση με το Highlander).
Σε αντίστοιχα επίπεδα βρίσκεται και η τεχνολογία, με την οθόνη των 12,3 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό να είναι η μεγαλύτερη μεταξύ του ανταγωνισμού και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων να δίνουν την απαραίτητη high tech νότα. Apple CarPlay, Android Auto, Alexa In-Car compatibility, Waze, SiriusXM και σύνδεση WiFi, όλα είναι στάνταρ στο «γκράντε» Highlander.
Την κίνηση του θεόρατου SUV αναλαμβάνουν τρεις κινητήρες, έναν 2.4 τούρμπο και δυο υβριδικούς: έναν ατμοσφαιρικό 2.5 λίτρων και τον υπερτροφοδοτούμενο 2.4λτ. Hybrid Max, που έκανε πρεμιέρα στο νέο Crown. Τεχνικά χαρακτηριστικά ανακοινώνονται μόνο για τον κορυφαίο, ο οποίος συνδυάζει τον 2.4 βενζινοκινητήρα τούρμπο και ηλεκτροκινητήρα για ένα σύνολο 367 ίππων (+ 30 άλογα συγκριτικά με το Crown) και 542 Nm. Το Grand Highlander Hybrid Max μπορεί να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 6,3 δλ. και να τραβήξει μέχρι 2.268 κιλά, την ώρα που το ίδιο ξεπερνά τους 2,5 τόνους βάρους.