Χατίρι η Subaru για νέο STI δεν πρόκειται να μας κάνει, το ξέρουμε. Πού και πού εμφανίζονται εκδόσεις του WRX ή άλλων μοντέλων (πιο πολύ BRZ), βαμμένες στο κλασικό μπλε ελεκτρίκ, με αξεσουάρ της Subaru Tecnica International, ροζ σηματάκια και λεπτομέρειες που θέλουν να μας πείσουν, αλλά δεν ξεχνάμε. Το ίδιο ισχύει για το νέο WRX tS, το οποίο «ναι μεν, αλλά».
Όπως βλέπουμε, το χρώμα είναι το σωστό. Όμορφη λεπτομέρεια-«ντρίπλα» το «WRX» στη μάσκα, που είναι στο ίδιο χρώμα με εκείνο που είχαμε συνηθίσει να βλέπουμε στα STI, το «STI». Οι 19άρες ζάντες έχουν ανθρακί απόχρωση, αλλά ούτως ή άλλως τα «πατούμενα» έχουν πάψει να βάφονται αποκλειστικά χρυσαφί στα γρήγορα Scoobie χρόνια τώρα. Προφανέστατα λείπει η μεγάλη αεροτομή πίσω, αλλά σε γενικές γραμμές η εμφάνιση του WRX tS είναι πειστική και ταιριαστή. Κάτι παρόμοιο ισχύει και για το εσωτερικό, όπου δεσπόζουν τα μπάκετ της Recaro και οι γαλάζιες ενθέσεις, αλλά και για πρώτη φορά ψηφιακός πίνακας οργάνων. Η οθόνη των 12,3 ιντσών ξεχωρίζει για τα γραφικά του, με το STI σε περίοπτη θέση.
Στα μηχανικά μέρη όντως συναντάμε εξαρτήματα της STI, αλλά μόνο στην ανάρτηση και το λογισμικό του Drive Mode Select. Τα φρένα της Brembo είναι και εδώ παρόντα, όπως επίσης ο τετρακύλινδρος 2.4λτ. τούρμπο boxer των 275 ίππων και 350 Nm. Σε αντίθεση με τα περισσότερα σημερινά WRX, τη μετάδοση της κίνησης δεν αναλαμβάνει κιβώτιο CVT, αλλά το παραδοσιακό και ιδανικό για την περίσταση 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Η κίνηση εννοείται μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, μέσω του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος Symmetrical All Wheel Drive, με τις επιδόσεις να αναμένονται ταχύτερες από τα 5,8 δλ. που θέλει το CVT για το 0-100 χλμ./ώρα (στα 245 χλμ./ώρα η τελική, σταθερά).