Το RS 6 μπορεί να είναι ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα της αγοράς που δεν περιλαμβάνονται στα super/hypercars, αλλά πάντα υπάρχει χώρος για το κάτι παραπάνω. Ειδικά όταν θες να αποτίσεις φόρο τιμής στα ιστορικά αγωνιστικά της Audi. Κάπως έτσι προέκυψε το εκτυφλωτικό GT, το οποίο λανσαρίστηκε στις αρχές του έτους με την θρυλική τριχρωμία λευκού-κόκκινου-μαύρου και μας γύρισε στο 1989. Τώρα, ήρθε η ώρα να εμπλουτίσει λίγο την παλέτα του.
Το κορυφαίο και αγωνιστικών καταβολών RS 6 μόλις παρουσιάστηκε στην Αμερική, τόσο στα χρώματα το 90 IMSA GTO (με βάση το Arkona White) όσο και στο κλασικό, «τευτονικό», Nardo Grey. Εδώ οι κόκκινες πινελιές γίνονται μαύρες, δημιουργώντας ίσως τον πιο απειλητικό χρωματικό συνδυασμό στο GT, μετά το κατάμαυρο Mythos Black Metallic. Φυσικά τεράστιο ρόλο στο στο μαγνητισμό των βλεμμάτων παίζουν οι νέες 22άρες ζάντες, το εντονότερο αεροδυναμικό πακέτο (βγάζουν μάτι το splitter μπροστά και ο διαχύτης πίσω), αλλά και το χαμήλωμα της ανάρτησης κατά 10 χλστ. Το GT, ωστόσο, δεν περιορίζεται στις αισθητικές αναβαθμίσεις.
Τα φτερά είναι ανασχεδιασμένα, φαρδύτερα και κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Οι αεραγωγοί στο πίσω μέρος τους μειώνουν την άνωση του εμπρός μέρους και βελτιώνουν την ψύξη των φρένων, τα οποία αποτελούνται από κεραμικά δισκόφρενα. Οι ράγες οροφής έχουν απομακρυνθεί τόσο για καλύτερη αεροδυναμική, όσο (κυρίως) για βελτιωμένη αισθητική. Οι αντιστρεπτικές είναι παχύτερες, ενώ από ανθρακονήματα φτιάχνεται και το καπό. Οι δυο μαύρες εσοχές που βλέπουμε δεν είναι αυτοκόλλητα, αλλά άβαφο carbon. Όλο το αεροδυναμικό πακέτο, και ιδίως ο διαχύτης, έχουν μεγαλώσει αισθητά σε διαστάσεις συγκριτικά με το απλό RS 6.
Διαφοροποιήσεις βρίσκουμε και στο εσωτερικό, όπου τα πάντα καλύπτονται από επενδύσεις Dinamica microfiber. Τα φιλέτα carbon είναι ορατά, αλλά όποιος θέλει μπορεί να παραγγείλει ακόμα περισσότερα. Το «RS 6 GT» δεσπόζει στις πλάτες των καθισμάτων, όπως και οι κόκκινες λεπτομέρειες σε ραφές και πάνελ, πλαισιωμένη από τον ανάλογο ambient φωτισμό.
Κάτω από το ανθρακονημάτινο καπό δεν θα μπορούσε να μη φωλιάζει ο 4.0 V8 twinturbo, με τα κατάλληλα «συν» στην ισχύ. Ο επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου έχει προσδώσει στο RS 6 GT 25 επιπλέον ίππους και 50 Nm έξτρα ροπής σε σχέση με το απλό, φτάνοντας συνολικά τα 630 άλογα και 850 Nm. Οι επιδόσεις παρουσιάζονται ακόμα πιο καταιγιστικές από τα RS 6/RS 6 Performance, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 3,2 δλ. (3,4 δλ. το Performance, 3,6 δλ. το απλό), το 0-200 χλμ./ώρα σε 11,5 δλ. (-1,5 δλ. αντί του Performance) και να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 305 χλμ./ώρα.
Ακόμα μεγαλύτερες διαφορές χαρακτηρίζουν τιμή και διαθεσιμότητα. Η παραγωγή του RS 6 GT θα περιοριστεί στα 660 κομμάτια, με αρχική τιμή στη Γερμανία τις 219.355 ευρώ – 89.355 ευρώ πάνω από το κανονικό RS 6 (130.000 ευρώ) και 82.355 ευρώ (137.000 ευρώ) πάνω από το Performance!