Οι ρίζες της Audi βρίσκονται στη NSU, και συγκεκριμένα στη συγχώνευση της τελευταίας με την Auto Union. Το 1969 πάρθηκε η ιστορική απόφαση από τη VW, δημιουργώντας τους «τέσσερις κύκλους» πάνω στα θεμέλια των δυο ιστορικών αυτοκινητοβιομηχανιών. Σήμερα η Audi αποτίνει φόρο τιμής στους προγόνους της, γιορτάζοντας τα 105 χρόνια από το πρώτο NSU με το πρωτότυπο Prinz.
Το όνομα δεν είναι καινούργια στα κιτάπια της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς το Prinz αποτελούσε τη ραχοκοκαλιά της NSU λίγο πριν μετατραπεί σε Audi. Το μικρό αυτοκίνητο έμεινε στην παραγωγή από το 1958 μέχρι που τερμάτισε τις εργασίες της η NSU, κυκλοφορώντας σε δεκάδες διαφορετικές εκδόσεις. Η πιο σπορ ήταν το TT, που με τη σειρά του αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για το ομώνυμο Audi. Το σημερινό Prinz 4 προέκυψε από τις πένες σπουδαστών σχεδίασης της Audi, ενσωματώνοντας την αύρα του αρχέγονου στις σημερινές επιταγές.
Στο αμάξωμα δεσπόζουν τα φουσκώματα, οι μεγάλες ζάντες και οι δυο μεγάλες αεροτομές πίσω, την ώρα που τα τετράγωνα εμπρός και τα 6 κυκλικά (3 ανά πλευρά) φωτιστικά σώματα εφαρμόζονται στη μοντέρνα, γεμάτη LED, εκδοχή τους. Το πάτωμα προέρχεται από το Audi A1 και όλο το αμάξωμα αποτελείται από συνθετικά υλικά, με πολλά να αποτελούν προϊόν 3D εκτύπωσης. H κίνηση αφήνεται σε έναν ηλεκτροκινητήρα 240 ίππων τοποθετημένο πίσω και τροφοδοτώντας τους αντίστοιχους τροχούς, ενώ η ενέργεια αντλείται από μια μπαταρία 17,3 kWh. Εικόνα από το εσωτερικό δεν έχουμε, ωστόσο τα λαχανί μπάκετ της Recaro φαίνονται πεντακάθαρα ακόμα και από τις εξωτερικές λήψεις.
Το ασημί-μαύρο (Suzuka Grey και Brilliant Black) αμάξωμα με τις λαχανί (Signal Yellow) λεπτομέρειες κουπέ αποτελεί καθαρά σχεδιαστική σπουδή, οπότε δυστυχώς δεν θα το δούμε να μπαίνει στην παραγωγή.