Η νέα BMW Σειρά 1 και οι ριζικές της αλλαγές ήρθαν στην Ελλάδα, με την κεντρική αντιπροσωπεία να ανακοινώνει τις διαθέσιμες εκδόσεις, τις τιμές και τον εξοπλισμό τους, με αποκορύφωμα την M135 xDrive των 300 ίππων.
Η γκάμα του βαυαρικού premium χάτσμπακ ανοίγει με την 120, που έχει κάτω από το καπό τον 1.500άρη τρικύλινδρο τούρμπο των 170 ίππων και 280 Nm (0-100 σε 7,8 δλ., τελική 226 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 5,3-6,0 λίτρα/100 χλμ., 121-135 γρ. CO2/χλμ.). Ως βασική τιμή ορίζονται οι 28.960 ευρώ, με τον στάνταρ εξοπλισμό να περιλαμβάνει φώτα LED, 17άρες ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, θερμαινόμενα καθίσματα, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα πλοήγησης, σύστημα πολυμέσων με Android Auto και Apple CarPlay, συναγερμό και Driving Assistant. Η επόμενη έκδοση Premium τιμολογείται στις 30.900 ευρώ, ενώ το ίδιο κοστίζει η πιο σπορτίβ M Design. Όποιος θέλει και τα δύο (Premium και M Design), θα χρειαστεί να αποταμιεύσει 31.900 ευρώ.
Οι φίλοι του ντίζελ μπορούν να αποκτήσουν την 120d, με τον 2.0λιτρο πετρελαιοκινητήρα των 170 ίππων και 400 Nm (0-100 σε 7,9 δλ., τελική 222 χλμ./ώρα, 4,3-4,8 λίτρα/100 χλμ., 112-125 γρ. CO2/χλμ.), ξεκινώντας από τις 35.900 ευρώ. Αυτοί που τα θέλουν όλα, τέλος, θα απευθυνθούν στην M135 xDrive και τον επίσης 2.0λιτρο τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα της, με τα 300 άλογα και τα 400 Nm (0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δλ., τελική 250 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 7,6-8,1 λίτρα/100 χλμ., εκπομπές CO2 174-183 γρ./χλμ.), που κοστίζει 55.200 ευρώ. Γύρω στο Νοέμβριο θα έρθει και η 123 xDrive, δίχως να γνωστοποιούνται περισσότερες λεπτομέρειες.
Όλοι οι κινητήρες, πλην M135 xDrive, συνεργάζονται με ήπια υβριδικό σύστημα 48 Volt, ενώ μοναδική επιλογή σε όλη τη γκάμα συνιστά το νέο 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που αντικαθιστά το κλασικό 8άρι Steptronic. Σχεδιαστικά παρατηρούμε κατευθείαν το ανασχεδιασμένο εμπρός μέρος, που πλέον είναι σαφώς πιο δυναμικό, ενώ πίσω συναντάμε επίσης νέα φωτιστικά σώματα με αναθεωρημένα LED. Οι διαστάσεις του βαυαρικού μικρομεσαίο έχουν αλλάξει ελάχιστα σε σχέση με τον προκάτοχό του, με το μήκος να αυξάνεται κατά 42 χλστ. φτάνοντας στα 4.361 χλστ. και το ύψος να κερδίζει 25 χλστ. (1.459 χλστ.), την ώρα που το μεταξόνιο παραμένει στα 2.670 χλστ. και το πλάτος στα 1.800 χλστ.
Οι επιφάνειες και τα στοιχεία διακόσμου υψηλής ποιότητας, ο επανασχεδιασμένος επιλογέας ταχυτήτων και η κυρτή οθόνη BMW Curved Display υπογραμμίζουν την προοδευτική, premium ατμόσφαιρα του εσωτερικού, όπου το infotainment περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ίντσων και οθόνη αφής 10,7 ιντσών. Ο αριθμός των κουμπιών και των χειριστηρίων στο cockpit έχει μειωθεί σημαντικά, ενώ το πορτμπαγκάζ διαμορφώνεται στα 380 λίτρα (1.200 λίτρα με τα καθίσματα αναδιπλωμένα, 120/120d: 300 – 1.135 λίτρα).