«Μασίστας» με χαμηλή κατανάλωση το Ford Ranger PHEV

  • Ford Ranger PHEV (40)
  • Ford Ranger PHEV (3)
  • Ford Ranger PHEV (33)
  • Ford Ranger PHEV (6)
  • Ford Ranger PHEV (38)
  • Ford Ranger PHEV (2)
  • Ford Ranger PHEV (48)
  • Ford Ranger PHEV (42)
  • Ford Ranger PHEV (13)
  • Ford Ranger PHEV (44)
  • Ford Ranger PHEV (16)
  • Ford Ranger PHEV (30)
  • Ford Ranger PHEV (26)
  • Ford Ranger PHEV (24)
  • Ford Ranger PHEV (19)
  • Ford Ranger PHEV (20)
  • Ford Ranger PHEV (21)
  • Ford Ranger PHEV (31)
  • Ford Ranger PHEV (9)
  • Ford Ranger PHEV (11)
  • Ford Ranger PHEV (18)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Ford-Ranger-PHEV-40.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Ford-Ranger-PHEV-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Ford-Ranger-PHEV-33.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Ford-Ranger-PHEV-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Ford-Ranger-PHEV-38.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Ford-Ranger-PHEV-2.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Ford-Ranger-PHEV-48.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Ford-Ranger-PHEV-42.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Ford-Ranger-PHEV-13.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Ford-Ranger-PHEV-44.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Ford-Ranger-PHEV-16.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Ford-Ranger-PHEV-30.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Ford-Ranger-PHEV-26.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Ford-Ranger-PHEV-24.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Ford-Ranger-PHEV-19.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Ford-Ranger-PHEV-20.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Ford-Ranger-PHEV-21.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Ford-Ranger-PHEV-31.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Ford-Ranger-PHEV-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Ford-Ranger-PHEV-11.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Ford-Ranger-PHEV-18.jpg

Το δημοφιλέστερο pick-up στην Ευρώπη, το Ford Ranger έχει εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ένα σκληροτράχηλο SUV με καρότσα. Ειδικά στην πιο νέα του έκδοση με το Plug-in Hybrid μηχανικό σύνολο είναι το πρώτο pick-up στην Ευρώπη που εφαρμόζει αυτή την τεχνολογία, εξασφαλίζοντας αμιγώς ηλεκτρική κίνηση με ροπή περισσότερη από το πετρελαιοκίνητο μοντέλο και εντυπωσιακές δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου.

Ιδανικός συνδυασμός δύναμης και οικονομίας

Το νέο Ford Ranger PHEV διαθέτει συνδυαστική ισχύ 281 ίππων στις 4.600 σ.α.λ. και φοβερή ροπή που φτάνει τα 697 Nm στις 2.500 σ.α.λ. Εξάλλου σε ένα τέτοιο όχημα η ροπή είναι μείζονος σημασίας, γιατί καλείται να σηκώνει έως 800 κιλά και να ρυμουλκεί έως 3,5 τόνους, από την εκκίνηση χωρίς να ζορίζεται και σε δύσβατα σημεία. Σε συνδυασμό και με τα προγράμματα της τετρακίνησης που αναλύουμε παρακάτω, το Ranger PHEV είναι ένα «άρμα» με πολιτική περιβολή. Αναφορικά με το PHEV σύνολο αποτελείται από το δυνατό τετρακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 2.3 EcoBoost των 188 ίππων και 411 Nm ροπής στις 2.700 σ.α.λ. και το ηλεκτρομοτέρ των 102 ίππων, το οποίο τροφοδοτείται με ρεύμα από την μπαταρία των 11,8 kWh. Για τη μετάδοση της κίνησης φροντίζει το ομαλό σε λειτουργία αυτόματο κιβώτιο των 10 ταχυτήτων.

Σε πραγματικές συνθήκες η ηλεκτρική αυτονομία αγγίζει τα 40 χιλιόμετρα, με μέση ρεαλιστική κατανάλωση καυσίμου 4,2 λτ./100 χλμ., όταν το αυτοκίνητο κινείται με φορτισμένη τη μπαταρία στο υβριδικό πρόγραμμα λειτουργίας. Επίσης, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα 4 EV προφίλ οδήγησης, όπως είναι τα EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge (για φόρτιση μέσω του βενζινοκινητήρα). Όταν αδειάσει η μπαταρία και δεν γίνει φόρτιση, το PHEV σύνολο λειτουργεί σαν υβριδικό, εξοικονομώντας και πάλι καύσιμο. Στον αυτοκινητόδρομο καίει κοντά τα 8 λτ./100 χλμ. και σε μεικτές συνθήκες λίγο πιο πάνω από 10 λτ./100 χλμ., νούμερα αν μη τι άλλο χαμηλά για ένα pick-up τέτοιου όγκου και βάρους 2,5 τόνων (άδειο). Παράλληλα είναι γρήγορο στις επιταχύνσεις από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 9,2 δλ.) και εν κινήσει, ενώ διατηρεί με μεγάλη ευκολία (και ησυχία) ρυθμούς ταξιδιού.

«Πολυεργαελείο» παντός οδοστρώματος

Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για ένα ελαφρύ ημιφορτηγό, το Ford Ranger PHEV δίνει την αίσθηση στο δρόμο ότι βρίσκεσαι σε σκληροτράχηλο και πολυτελές SUV. Η ησυχία της ηλεκτρικής κίνησης, η πολύ καλή ηχομόνωση, οι λίγοι θόρυβοι από αέρα και την κύλιση, καθώς και η ανάρτηση που απορροφά τα πάντα, προκαλούν αμέσως εντύπωση. Το ίδιο ισχύει και όταν ο οδηγός ανεβάσει ρυθμό στην άσφαλτο, όπου η ανάρτηση είναι προσεκτικά ρυθμισμένη ώστε να διαχειρίζεται τον αυξημένο όγκο/βάρος χωρίς να χάνει σε άνεση ή σταθερότητα. Ακόμα και σε διαδρομές με κλειστές στροφές με σβέλτο τέμπο και τα λάστιχα να «σκούζουν», η πορεία του Ranger PHEV παραμένει σταθερή και ελεγχόμενη, χάρη και στα αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης που ενισχύει η πολύ καλή λειτουργία του συστήματος τετρακίνησης e-4WD.

Ακόμα πιο ευχάριστο είναι σε χωμάτινες διαδρομές, όπου και εδώ οδηγός έχει σύμμαχο τα εξαιρετικά φρένα (συν την ανάκτηση) και το στιβαρό πλαίσιο, συν τα χωμάτινα ελαστικά. Φυσικά ανταποκρίνεται εντυπωσιακά και όταν το τερέν δυσκολεύει ή χρειαστεί αναρρίχηση. Ο χρήστης επιλέγει ένα από τα πολλά προγράμματα οδήγησης (Normal, Eco, Sport, Slippery, Tow/Haul, Mud/Ruts, Sand, Rock Crawl), βάζει τετρακίνηση, κλειδώνει και το κεντρικό διαφορικό, και δεν σταματά πουθενά. Η συμβολή του ηλεκτροκινητήρα είναι σημαντική και εδώ, αφού στις πολύ χαμηλές ταχύτητες, η ροπή έρχεται ακαριαία και επιτρέπει αργό, προσεκτικό ανέβασμα ακόμη και σε δύσκολες επιφάνειες.

Επιβλητικό, πολυτελές και επιβατικό σε ανέσεις

Το Ranger PHEV γεμίζει αμέσως το οπτικό πεδίο με το μυώδες παρουσιαστικό του που ξεχειλίζει επιβλητικότητα. Εξωτερικά η μόνη ουσιαστική ειδοποιός διαφορά αφορά το καπάκι φόρτισης στο φτερό (μπροστά από το βενζίνης). Η καρότσα είναι πρακτική, διαθέτει ηλεκτρικά συρόμενο κάλυμμα και το σύστημα Pro Power OnBoard. Αυτό διαθέτει δύο πρίζες των 230V/10Α στην καρότσα, που προσφέρουν ισχύ 2,3 kW. Προαιρετικά, το όχημα μπορεί να εξοπλιστεί με πρίζες 16A με ισχύ 6,9 kW, κατάλληλες για τον πιο απαιτητικό επαγγελματικό εξοπλισμό. Επίσης, η τεχνολογία Trailer Backup Assist βοηθά τους οδηγούς να ελιχθούν κάνοντας όπισθεν με το τρέιλερ χωρίς να ακουμπούν τα χέρια στο τιμόνι. Απλά ο οδηγός χρησιμοποιεί τον περιστροφικό διακόπτη για να κατευθύνει το τρέιλερ εκεί που επιθυμεί. Όσον αφορά το εσωτερικό, συναντάς μια εικόνα που θα μπορούσε να ανήκει άνετα σε μεγάλο SUV της Ford. Υλικά, συναρμογή, οθόνες (12 ιντσών του infotainment) και συνολική αίσθηση ποιότητας μόνο «αγροτικό» δεν θυμίζουν. Γενναιόδωρο είναι και σε χώρους το νέο Ranger PHEV, αφού στην καμπίνα του κάθονται χωρίς πρόβλημα μέχρι 5 άτομα.

Πλούσια εξοπλισμένο και με δωρεάν service

Το νέο Ford Ranger PHEV ξεκινά από την τιμή των 65.315 ευρώ (49.345 ευρώ προ φόρων) στην αρχική έκδοση Wildtrak, υπό τη συνοδεία μιας μακροσκελούς λίστας εξοπλισμού που περιλαμβάνει τα πάντα σε στοιχεία ασφαλείας, υποβοήθησης του οδηγού, ανέσεων, συνδεσιμότητας, πολυτελείας κ.λπ. Παράλληλα για νέες παραγγελίες που θα ταξινομηθούν έως 31/12/2025, οι πελάτες επωφελούνται από την παροχή Service για τα επόμενα 6 χρόνια. Αφορά έως 3 service, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, σε περίοδο 6 ετών από την αγορά του οχήματος ή μέχρι τα 60.000 χλμ. (όποιο έλθει νωρίτερα). Επιπλέον μπορεί να αποκτηθεί με προνομιακό επιτόκιο 2,99% με προκαταβολή από 20% και διάρκεια χρηματοδότησης έως 48 μήνες, καθώς και με leasing με μηνιαίο μίσθωμα 474 ευρώ για 48 μήνες/20.000 χλμ. ανά έτος και προκαταβολή 13.000 ευρώ (χωρίς Φ.Π.Α.).

@autogreeknews.gr

#fordranger #ford

♬ –

Get it on Google Play Download on the App Store