Η νέα κινεζική λιμουζίνα που βάζει στο μάτι Rolls-Royce & Bentley

  • hongqi guoya (6)
  • hongqi guoya (2)
  • hongqi guoya (7)
  • hongqi guoya (8)
  • hongqi guoya (1)
  • hongqi guoya (5)
  • hongqi guoya (9)
  • hongqi guoya (3)
  • hongqi guoya (4)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/hongqi-guoya-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/hongqi-guoya-2.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/hongqi-guoya-7.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/hongqi-guoya-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/hongqi-guoya-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/hongqi-guoya-5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/hongqi-guoya-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/hongqi-guoya-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/hongqi-guoya-4.jpg

Οι Κινέζοι έχουν «ψηλώσει» τόσο πολύ στα αυτοκίνητα, ώστε παρουσιάζουν λιμουζίνες που προκαλούν μέχρι Rolls-Royce και Bentley. Η Hongqi είναι υπεύθυνη για την κατάσταση, η οποία μπορεί να μην είναι γνωστή στο ευρύτερο κοινό αλλά αποτελεί μια από τις παλαιότερες, πιο ιστορικές και premium εταιρίες της χώρας. Από το 1958 κατασκευάζει πολυτελή αυτοκίνητα και μάλιστα, μερικά από αυτά έχουν πάει στα χέρια αξιωματούχων του κράτους. Σήμερα η Honqgi βάζει στο στόχαστρο τις εδραιωμένες δυνάμεις των υπερ-premium κατασκευών, με το νέο Guoya.

Η κινεζική λιμουζίνα ενσωματώνει στοιχεία από CadillacBentley και Rolls-Royce σύμφωνα με τους σχεδιαστές της, ωστόσο μπροστά η αλήθεια είναι πως σε αφήνει να αναρωτιέσαι. Η τεράστια νικελωμένη μάσκα θέλει να παραπέμψει σε Rolls, ωστόσο η άβολη διαμόρφωση των φωτιστικών σωμάτων (που λογικά ήθελαν να μοιάσουν σε Flying Spur) χαλάει την εικόνα. Πολύ καλύτερα τα πράγματα στο προφίλ και πίσω, όπου τόσο η –α λα Maybach– διχρωμία του αμαξώματος όσο και τα – α λα Cadillac- κάθετα φανάρια, φτιάχνουν την κατάσταση. Το Guoya δεν κρύβει το μέγεθός του, φτάνοντας στα 5.353 χλστ. μήκους, τα 1.998 χλστ. πλάτους, τα 1.511 χλστ. ύψους και τα 3.260 χλστ. μεταξονίου.

Τις εντυπώσεις κερδίζει και στο εσωτερικό του το Guoya, όπου ξεχωρίζουν οι μεγάλες ποσότητες, σε δέρμαξύλο και χρώμιο, ενώ δεσπόζουσα θέση έχουν οι δυο οθόνες, μία για τον πίνακα των οργάνων και μία για το infotainment. Κερασάκι στη τούρτα, τα καθίσματα που κάνουν μασάζ, αλλά και οι δυο ενσωματωμένες οθόνες στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, που εξασφαλίζουν την ψυχαγωγία των επιβατών.

Την κίνηση του κορυφαίου Hongqi αναλαμβάνουν δυο υβριδικά σύνολα, ένα εξακύλινδρο εν σειρά κι ένα V8. Στην πρώτη περίπτωση έχουμε έναν 3.0λιτρο biturbo συνολικής απόδοσης 395 ίππων, ενώ στη δεύτερη έναν twinturbo 4.0 λίτρων και 585 ίππων/800 Νm. Αμφότερα συνδυάζονται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με το V6 να είναι πισωκίνητο και το κορυφαίο V8 τετρακίνητο, εξ ου και τα μόλις 4,3 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα παρά τους σχεδόν 3 τόνους βάρους (250 χλμ./ώρα ηλεκτρονικά περιοριζόμενη η τελική). Ο ηλεκτροκινητήρας των 217 ίππων και 280 Nm κινεί για μικρά διαστήματα κατά μόνας το τεράστιο σεντάν, δίχως ωστόσο να αναφέρεται ούτε χωρητικότητα μπαταρίας, ούτε αυτονομία (ηλεκτρική ή συνδυαστική) Για να μη χαλάσει το σερί, πληροφορίες δεν υπάρχουν μήτε για την τιμή. Σίγουρα, πάντως, θα είναι κλάσμα αυτών που βλέπουμε σε Rolls-Royce, Bentley ή Maybach. Εξίσου σίγουρα, θα δούμε το Guoya στην Ευρώπη.

Get it on Google Play Download on the App Store