Δοκιμή Jeep Avenger 4xe 1.2 145 HP

  • Jeep Avenger 4xe North Face (1)
  • Jeep Avenger 4xe North Face (16)
  • Jeep Avenger 4xe North Face (3)
  • Jeep Avenger 4xe North Face (12)
  • Jeep Avenger 4xe North Face (14)
  • Jeep Avenger 4xe North Face (15)
  • Jeep Avenger 4xe North Face (9)
  • Jeep Avenger 4xe North Face (11)
  • Jeep Avenger 4xe North Face (10)
  • Jeep Avenger 4xe North Face (26)
  • Jeep Avenger 4xe North Face (13)
  • Jeep Avenger 4xe North Face (25)
  • Jeep Avenger 4xe North Face (17)
  • Jeep Avenger 4xe North Face (22)
  • Jeep Avenger 4xe North Face (4)
  • Jeep Avenger 4xe The North Face Edition (10)
  • Jeep Avenger 4xe North Face (18)
  • Jeep Avenger 4xe North Face (19)
  • Jeep Avenger 4xe North Face (20)
  • Jeep Avenger 4xe North Face (21)
  • Jeep Avenger 4xe North Face (23)
  • Jeep Avenger 4xe North Face (24)
  • Jeep Avenger 4xe The North Face Edition (1)
  • Jeep Avenger 4xe The North Face Edition (7)
  • Jeep Avenger 4xe The North Face Edition (9)
  • Jeep Avenger 4xe The North Face Edition (5)
  • Jeep Avenger 4xe The North Face Edition (8)
  • Jeep Avenger 4xe North Face (6)
  • Jeep Avenger 4xe The North Face Edition (6)
  • Jeep Avenger 4xe The North Face Edition (4)
  • Jeep Avenger 4xe The North Face Edition (3)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-North-Face-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-North-Face-16.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-North-Face-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-North-Face-12.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-North-Face-14.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-North-Face-15.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-North-Face-9.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-North-Face-11.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-North-Face-10.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-North-Face-26.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-North-Face-13.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-North-Face-25.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-North-Face-17.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-North-Face-22.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-North-Face-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-The-North-Face-Edition-10.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-North-Face-18.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-North-Face-19.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-North-Face-20.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-North-Face-21.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-North-Face-23.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-North-Face-24.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-The-North-Face-Edition-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-The-North-Face-Edition-7.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-The-North-Face-Edition-9.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-The-North-Face-Edition-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-The-North-Face-Edition-8.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-North-Face-6.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-The-North-Face-Edition-6.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-The-North-Face-Edition-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Jeep-Avenger-4xe-The-North-Face-Edition-3.jpg

Το Avenger το μάθαμε μέσα από την είσοδο της Jeep στην ηλεκτροκίνηση, αφού αποτέλεσε το πρώτο EV στα χρονικά της Αμερικανικής φίρμας. Παράλληλα έγινε και το πρώτο αυτοκίνητο στα χρονικά της εν λόγω μάρκας που στέφθηκε ως «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το 2023. Ο κόσμος αγκάλιασε το project, ενώ η τεράστια επιτυχία ήρθε όταν έγινε βενζινοκίνητο και λίγο αργότερα, υβριδικό. Πολύ καλή ώρα, το 4xe 145 hp.

Ειδικά στη σπέσιαλ έκδοση The North Face, ο «Εκδικητής» γίνεται η πιο ιδιαίτερη και εντυπωσιακή πρόταση στα B-SUVs (κι όχι μόνο). Κοστίζει το κατιτίς βέβαια, καθώς με αρχική τιμή 41.190 ευρώ με την τρέχουσα προωθητική ενέργεια συγκαταλέγεται στα ακριβότερα μοντέλα της κατηγορίας, αλλά μπρος σε τέτοια κάλλη κάνεις μια παραχώρηση. To πιο προσιτό 4xe 145 hp πάντως, ξεκινά από τις 33.690 ευρώ. Για τον εξοπλισμό δεν μπορεί να ζητήσεις κάτι παραπάνω, καθώς τα πάντα είναι στάνταρ – συν φυσικά οι λεπτομέρειες North Face, που δίνουν στο Avenger αποκλειστικό και μοναδικό στάτους στο segment.

«Φουσκώνει το στήθος» εμφανισιακά

Το Avenger 4xe North Face δεν είναι απλώς μια νέα έκδοση. Είναι μια συνεργασία δύο ονομάτων που έχουν συνδεθεί με την outdoor κουλτούρα όσο λίγα. Το Avenger 4xe είναι ήδη «σκληροτράχηλο» οπτικά, όμως η έκδοση North Face πηγαίνει την εικόνα ένα επίπεδο παραπάνω. Ο εμπρός προφυλακτήρας έχει μεγαλύτερες μαύρες επιφάνειες με ενισχυμένα προστατευτικά, ειδικά επεξεργασμένα για αντοχή σε γρατζουνιές από κλαδιά και πέτρες. Οι ζάντες 17 ιντσών έχουν ειδικό φινίρισμα , ώστε να μην μαζεύουν εμφανείς φθορές από τα εκτός δρόμου περάσματα, ενώ τα μεικτά ελαστικά ταιριάζουν απόλυτα στη λογική της έκδοσης. Γενικότερα, όρεξη να έχεις να χαζεύεις λεπτομέρειες.

Το αυτοκόλλητο στο καπό είναι ειδικά σχεδιασμένο για να μειώνει τις αντανακλάσεις, ενώ τα ειδικά γραφικά -που απαντώνται και στις χαρακτηριστικές 7 γρίλιες της κλειστής μάσκας- αποτυπώνουν τις ισοϋψείς γραμμές του Mont Blanc. Τα North Face λογότυπα εμφανίζονται διακριτικά στις πόρτες και στην πίσω κολώνα, δίνοντας μια πιο σπέσιαλ, «ορειβατική» αισθητική που δεν κραυγάζει, αλλά ξέρεις ότι είναι εκεί. Οι ενισχυμένες προστατευτικές ποδιές και οι πιο «τετραγωνισμένες» λεπτομέρειες  δίνουν μια εμφανώς πιο στιβαρή εικόνα, σε συνδυασμό με μια απόσταση 210 χλστ. από το έδαφος και γωνίες (22 μοίρες προσέγγιση, 35 μοίρες αποχώρηση, 21 μοίρες ράμπα) είναι νούμερα που δεν συναντάς συχνά σε μικρό SUV. Με λίγα λόγια, το Avenger 4xe είναι ένα αυτοκίνητο που δείχνει «σωστό» και στο δρόμο και στην off-road πορεία. Δεν προσποιείται ότι είναι κάτι που δεν είναι. Φωνάζει ότι είναι πανέτοιμο για εξορμήσεις, δίχως να αμελεί την ευελιξία στην πόλη (μήκος 4.088 χλστ., κύκλος στροφής μόλις 10 μέτρα).

Δεν θες να βγεις από την καμπίνα

Το εσωτερικό του Avenger 4xe North Face συνεχίζει την ίδια λογική: λιτό, πρακτικό, με ατελείωτη τροφή για το μάτι. Τα καθίσματα έχουν ανθεκτική επένδυση ειδικά σχεδιασμένη για το North Face, με ύφασμα που καθαρίζεται εύκολα, με πιο πυκνή ύφανση και αντιολισθητικό τελείωμα. Τα λογότυπα North Face εμφανίζονται στις πλάτες των καθισμάτων και σε μικρές λεπτομέρειες στις πόρτες — δεν είναι υπερβολικά, αλλά είναι εκεί για να σου θυμίζουν τον χαρακτήρα της έκδοσης. Το ταμπλό διατηρεί τη γνωστή οριζόντια αρχιτεκτονική με την οθόνη 10,25 ιντσών, αλλά εδώ υπάρχουν έξτρα χρωματιστές πινελιές και επιφάνειες με ειδικό αντιχαρακτικό υλικό, για πιο σκληροτράχηλη αίσθηση. Το μοτίβο της οροσειράς Mont Blanc απαντάται μπροστά από το συνοδηγό, όπως και η επιγραφή με τη διαθέσιμη παραγωγή των 4.806 μονάδων (όσες ακριβώς και το μέγιστο υψόμετρο του Mont Blanc), ωστόσο  το κερασάκι δεν είναι άλλο από τη σκηνή, τον αδιάβροχο σάκο και το υδροδοχείο που συνοδεύουν το  The North Face Edition, εννοείται με την υπογραφή της κορυφαίας μάρκας οutdoor εξοπλισμού.

Οι χώροι τώρα, δεδομένων των συμπαγών διαστάσεων (από τα μικρότερα B-SUV της αγοράς, στα 4.084 χλστ. μήκους), κρίνονται επαρκείς. Οι ψηλότεροι (1,80 μ. και πάνω) θα νιώσουν τα πόδια τους να ακουμπούν στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, αλλά από ευρυχωρία στους ώμους δεν θα έχουν παράπονα. Ο χώρος αποσκευών έχει μικρύνει στα 325 λίτρα (ελέω πίσω ηλεκτροκινητήρα), έναντι 380 λτ. στις 2κίνητες εκδόσεις, όμως δεν είναι ότι θα ζορίσουν στην πραγματοποίηση ενός ταξιδιού – αρκεί να μην είναι πολυμελής η παρέα/οικογένεια.

Πραγματική υβριδική τετρακίνηση

Το τετρακίνητο Avenger χρησιμοποιεί μια εξελιγμένη εκδοχή του συστήματος τετρακίνησης 4xe. Την καρδιά του αποτελεί ο 1.200άρης turbo κινητήρας βενζίνης των 136 ίππων και 230 Nm, παρέα με δυο ηλεκτροκινητήρες, αμφότεροι 28 ίππων: ο ένας παραμένει προσαρμοσμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 σχέσεων, δίνοντας τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο για ηλεκτρικό ξεκίνημα και κίνηση με έως 30 χλμ./ώρα, για έως 1 χλμ. απόστασης. Ο έτερος βρίσκεται ανάμεσα στον πίσω άξονα, κινώντας τους αντίστοιχους τροχούς μέσω μειωτήρα με λόγο μετάδοσης 22,7:1. Έτσι η ροπή φτάνει ισχυρά πολλαπλασιασμένη στους τροχούς και επαρκεί για να εξασφαλίζει στο Avenger 4xe το 20% της συνολικής πρόωσης ακόμα κι εάν οι εμπρός τροχοί έχουν μηδενική πρόσφυση. Με τη συνδρομή δε όλων το κινητήρων και των 145 συνδυαστικών ίππων του, το Avenger 4xe μπορεί να σκαρφαλώνει σε κλίση έως και 40%, ακόμα και σε ολισθηρά εδάφη!

Το υβριδικό σύστημα προσφέρει αυτόματη εναλλαγή μεταξύ θερμικού κινητήρα και ηλεκτροκίνησης. Στην πόλη κινείσαι συχνά ηλεκτρικά, με αθόρυβη λειτουργία, ενώ στις ανηφόρες, στα χώματα και στις εκκινήσεις, ο ηλεκτροκινητήρας του πίσω άξονα μπαίνει δυναμικά στο παιχνίδι, δίνοντας άμεση ροπή και αυξημένη πρόσφυση. Το κιβώτιο 6 σχέσεων e-DCT έχει πολύ καλή απόκριση, ειδικά στο πρόγραμμα Sport. Οι αλλαγές είναι γρήγορες και ομαλές, ενώ το σύστημα είναι ρυθμισμένο ώστε να μη «χάνει» δύναμη όταν ενεργοποιείται το AWD. Οι επιδόσεις είναι πολύ καλές, όπως φανερώνουν τα 9,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 194 χλμ./ώρα τελικής, αλλά εκεί που σε κερδίζει το Avenger 4xe είναι στην κατανάλωση. Στο αστικό περιβάλλον, με συχνή ηλεκτρική υποβοήθηση, η ζήτηση σε καύσιμο μπορεί να πέσει ακόμα και κάτω από τα 6,0 λίτρα/100 χλμ., ειδικά με ήπια χρήση. Σε μεικτές διαδρομές, το νούμερο σταθεροποιείται γύρω στα 6,8 – 7,4 λίτρα/100 χλμ., ενώ σε σβέλτους ρυθμούς πάει πάνω από τα 8,0 λίτρα/100 χλμ.  – και πάλι, όμως, νούμερο απολύτως λογικό για τετρακίνητο SUV.

Ολοκληρωμένο SUV εντός, πραγματικό Jeep εκτός δρόμου

Στην άσφαλτο, το Avenger 4xe σε εκπλήσσει θετικά. Οι ανεξάρτητες αναρτήσεις σε όλους τους τροχούς είναι καλύτερα ρυθμισμένες από το 2κίνητο μοντέλο. Η πρόσφυση είναι υψηλή και το τιμόνι έχει μεγαλύτερη ακρίβεια, ενώ οι κλίσεις στις στροφές είναι ελεγχόμενες. Το αυτοκίνητο δείχνει στιβαρό, δεμένο και με πιο «ώριμη» αίσθηση. Οι ανωμαλίες απορροφώνται προοδευτικά, χωρίς κοπανήματα, παρά το πιο off-road προσανατολισμένο setup. Ο θόρυβος του κινητήρα παραμένει χαμηλός ακόμα και όταν πιέζεις, με μόνο έναν ελαφρύ «ψίθυρο» από το turbo σε έντονη επιτάχυνση. Το κιβώτιο ανταποκρίνεται άμεσα και δεν μπερδεύει σχέσεις, δίνοντας μια ευχάριστη αίσθηση συνέχειας. Το τιμόνι είναι μεστό, με σωστή πληροφόρηση και αίσθηση, ενώ η ανάρτηση εξισορροπεί καλά ανάμεσα στην άνεση και την ευστάθεια: δεν είναι πολύ σκληρή, αλλά κρατάει καλά το αμάξωμα. Η ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους (ημιάκαμπτος άξονας στα 2WD) βοηθά στη διαχείριση κλίσεων και μετατοπίσεων βάρους, ειδικά όταν η τετρακίνηση ενεργοποιείται. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη μπορεί να δείξει μικρή καθυστέρηση σε «σταμάτα-ξεκίνα», αλλά στη λειτουργία του αποδίδει σταθερά και γεμάτα.

Και τώρα πάμε στο ζουμί. Το Avenger 4xe στο χώμα είναι… ακριβώς αυτό που θες από ένα μικρό Jeep. Από το πρώτο κιόλας πέρασμα σε χωμάτινο κομμάτι καταλαβαίνεις ότι το 4xe δεν έχει «υβριδικούς» ενδοιασμούς. Το αυτοκίνητο είναι ζωντανό, δεμένο, άνετο στην κροκάλα και πρόθυμο να γράψει χιλιόμετρα σε τερέν που τα περισσότερα μικρά SUV απλά δεν θα επιχειρούσαν. Η τετρακίνηση με τον ηλεκτροκινητήρα πίσω κάνει εξαιρετική δουλειά: το πίσω μέρος μπαίνει στο παιχνίδι αμέσως, σπρώχνει το αυτοκίνητο με δύναμη και επαναφέρει την κατεύθυνση ακόμα και σε χαλαρό, «μαλακό» έδαφος. Σε έντονες ανηφόρες με χαλίκι το Avenger ανεβαίνει χωρίς δεύτερη σκέψη. Το traction control  λειτουργεί διακριτικά, επιτρέποντας ελαφρύ σπινάρισμα για να βρει πρόσφυση και δεν κόβει τη ροπή απότομα. Το πρόγραμμα Off-Road προσαρμόζει την απόκριση του γκαζιού και το σύστημα AWD κρατά συνέχεια φορτισμένο τον πίσω άξονα. Παράλληλα, υπάρχει το σύστημα Selec-Terrain με προφίλ οδήγησης: Auto, Snow, Sand & Mud και Sport, ώστε ο οδηγός να προσαρμόζει τη συμπεριφορά της τετρακίνησης ανάλογα με το έδαφος και τις ανάγκες. Στο δρόμο, το Avenger 4xe προσφέρει άνεση και σταθερότητα.

Δείτε το Jeep Avenger 4xe 1.2 145 HP και στο TikTok.
(+) Σχεδίαση μέσα-έξω, εξοπλισμός, χαρακτήρας, κατανάλωση, οδική συμπεριφορά, εκτός δρόμου δυνατότητες
(-) Τιμή, χώρος αποσκευών

Καύσιμο
Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.199
Κύλινδροι/βαλβίδες
3/12
Ταχύτητες
6 αυτόματο διπλού συμπλέκτη
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
136
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
230/1.750
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (PS)
28 εμπρός + 28 πίσω
Συνδυαστική ισχύς (PS)
145
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
9,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
194
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
5,4
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
122
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα Μακφέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Πολλαπλών συνδέσμων, αντ. δοκός
Εμπρός φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα
Δίσκοι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μήκος (χλστ.)
4.084
Πλάτος (χλστ.)
1.776
Ύψος (χλστ.)
1.528
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.562
Βάρος (κιλά)
1.475
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
325
Αστέρια
(3)
Ασφάλεια ενηλίκου
79%
Ασφάλεια παιδιού
70%
Ασφάλεια πεζού
59%
Επικουρικά συστήματα
53%
ESP
 
Αερόσακοι
6
Αυτόνομη πέδηση
 
Διατήρηση Λωρίδας
 
Έλεγχος τυφλών σημείων
 
Αναγνώριση πινακίδων
 
Αυτόματα φώτα
 
Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
 
Ψηφιακός πίνακας οργάνων
 
Σύστημα πολυμέσων
 
Κάμερα οπισθοπορείας
 
Ηλεκτρικά παράθυρα
4
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
33.690€ (από 41.190€ το The North Face)
Get it on Google Play Download on the App Store