Αξιοζήλευτο νέο αυτόματο SUV με 25.500 ευρώ

Οι ανάγκες των οδηγών έχουν αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια και θέλουν όλο και περισσότερα από ένα καινούργιο αυτοκίνητο, έτσι ώστε να καλύπτουν τις όποιες μεταφορικές τους ανάγκες με περισσότερη άνεση και ασφάλεια. Παλιά μπορεί να αρκούσαν δύο αερόσακοι, υδραυλικό τιμόνι, air condition και ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, όμως τώρα δε νοείται νέο αμάξι χωρίς να έχει ένα σύγχρονο σύστημα πολυμέσων και μια πλειάδα συστημάτων ασφαλείας και συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού και όλα τα κομφόρ. Τα τελευταία χρόνια αναγκαίο είναι και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, αφού με τόση κίνηση στα μεγάλα αστικά κέντρα η οδήγηση είναι εξαντλητική με το χειροκίνητο σασμάν.

Εξάλλου τα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων ολοένα και λιγοστεύουν, αφού δεν είναι λίγα τα μοντέλα που τα έχουν μειώσει στο ελάχιστο ή τα έχουν διαγράψει τελείως από τις λίστες τους. Γεγονός που οφείλεται και στην ανάπτυξη των υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων. Ιδανική αγορά για μια μεγάλη μερίδα αγοραστών αποτελούν τα αυτόματα μικρά SUV, γιατί προσφέρουν πρακτικότητα, άνεση και ευελιξία σε μέγιστο βαθμό. Χαρακτηριστικά που προσφέρει απλόχερα ένα από τα καλύτερα μικρά SUV, το ανανεωμένο Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV Powershift.

Διατίθεται στην τιμή των 25.485 ευρώ (από 23.647 ευρώ το 6τάχυτο μηχανικό) και συνοδεύεται με πληρέστατο εξοπλισμό από την αρχική έκδοση Titanium. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,8 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 12 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης πίσω, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, αυτόνομο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί κ.λπ. Επίσης, καλύπτεται με εγγύηση 8 ετών/100.000 χλμ. (όποιο συμβεί πρώτο).

Το αυτόματο Ford Puma των 25.485 ευρώ εφοδιάζεται με τον 3κύλινδρο 1.000άρη EcoBoost των 125 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και τη ροπή των 170 Nm από τις 1.400 σ.α.λ. Με τη συνδρομή και του 48V mild hybrid που παρέχει επιπλέον ιπποδύναμη και ροπή έως 50 Nm, το μηχανικό αυτό σύνολο εμφανίζεται πρόθυμο, ελαστικό από τις χαμηλές στροφές και με γραμμική απόδοση, δίνοντας την αίσθηση στον οδηγό ότι έχει περισσότερη δύναμη. Η Ford ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 9,6 δλ., μέγιστη ταχύτητα 190 χλμ./ώρα και εκπομπές CO2 129 γρ./χλμ. (83 ευρώ τέλη κυκλοφορίας), ενώ η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται στα 8 λτ./100 χλμ. Το πολύ καλά ρυθμισμένο 7άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (Powershift), εξασφαλίζει πολύ ομαλές αλλαγές, ενώ θα ήταν ακόμα καλύτερα αν υπήρχαν και paddles πίσω από το τιμόνι για καλύτερο έλεγχο στις στροφές σε γρήγορους ρυθμούς.

Το Ford Puma εκτός από ευέλικτο (λόγω και των κόμπακτ διαστάσεων) είναι και απολαυστικό σε κάθε είδους διαδρομή, καθώς πρόκειται για ένα από τα πιο fun to drive μικρά SUV. Λόγω του κατάλληλου στησίματος των αναρτήσεων με το σφιχτό σετάρισμα κινείται σε οποιαδήποτε διαδρομή με ασφάλεια, ενώ οι πιο «ανήσυχοι» θα το ευχαριστηθούν στις στροφές. Το ακριβές τιμόνι, ο σπιρτόζος κινητήρας και τα δυνατά φρένα, θα αναδείξουν τις χάρες του προσθιοκίνητου «αιλουροειδούς» υπό τέτοιες συνθήκες. Από πλευράς άνεσης, οι ανωμαλίες των δρόμων δεν φιλτράρονται τελείως όπως σε άλλα πιο μαλακά SUV, αλλά το αντίτιμο είναι η αίσθηση καλοστημένου χάτσμπακ. Σε ότι αφορά τους χώρους, στο πίσω κάθισμα, ο αέρας για τα πόδια επαρκεί για άτομα μέσου ύψους, ενώ για τις αποσκευές υπάρχουν συνολικά 456 λίτρα.

Get it on Google Play Download on the App Store