Οι πολύ δυνατές Mustang δεν κρύβουν τα άλογά τους. Οι Shelby, ας πούμε, «φωνάζουν» ότι είναι πολύ ισχυρότερες των απλών εκδόσεων. Η GTD; Αυτή κι αν δηλώνει περήφανα μέσω της εμφάνισης, κάθε έναν από τους 800+ ίππους κάτω από το καπό. Σας φαίνεται η συγκεκριμένη να έχει την ίδια δύναμη; Ούτε κατά διάνοια. Κι όμως, αυτή η φαινομενικά αθώα ‘Stang κοντράρει την GTD σε ισχύ! Για την ακρίβεια, δεν αποκλείεται να την ξεπερνά!
Η Roush ετοίμασε μια Mustang 5.0 GT που σπέρνει τον τρόμο όταν πατηθεί τέρμα το δεξί πεντάλ, αλλά δεν της το έχεις ούτε στο ελάχιστο εμφανισιακά. Καμία αλλαγή σε σχέση με την εργοστασιακή GT, παρά μόνο στις ζάντες και την ανάρτηση, άντε και το προαιρετικό aero kit. Αναμενόμενες αλλαγές, όπως και τα φρένα της Brembo, καθώς μιλάμε για 330 άλογα παραπάνω από τα «μαμίσια» δεδομένα. Είναι χαρακτηριστικό πως η αύξηση στη δύναμη του 5.0 V8 ξεπερνά ολόκληρη την απόδοση του 2.3 EcoBoost (315 ίπποι). Πλέον οι πίσω τροχοί παραλαμβάνουν 810 ίππους και 853 Nm ροπής, από 480 άλογα και 563 Nm της εργοστασιακής.
Κύριος λόγος για τη δραματική αναβάθμιση είναι ο κομπρέσορας Eaton TVS R2650, ο οποίος συνοδεύεται από διπλά σώματα πεταλούδας, διπλά intercooler, επαναπρογραμματισμένη ECU, μπουζί Ford Performance και νέα εξάτμιση. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά καταλαβαίνουμε πως η Mustang της Roush μπορεί με άνεση να κοντράρει κάθε Shelby που κυκλοφορεί. Αυτό που αναφέρουν οι Αμερικανοί, είναι πως παρά την προσθήκη μηχανικού υπερσυμπιεστή, μπορεί ακόμα να στροφάρει μέχρι τις 7.500 σ.α.λ.!
Όλα τα παραπάνω, μπαίνουν στη Mustang έναντι 9.995 δολαρίων (9.165 ευρώ). Καθόλου άσχημη τιμή, δεδομένου ότι παίρνεις… ολόκληρο μοτέρ έξτρα με αυτή τη βελτίωση. Εναλλακτικά, αργότερα στη χρονιά θα παρουσιαστούν πιο ήπια πακέτα.