Τα σημερινά αυτοκίνητα είναι φορτωμένα με ένα σωρό συστήματα, αισθητήρες, οθόνες και κάθε λογής τεχνολογίες που βελτιώνουν τις ανέσεις και την ασφάλεια των επιβατών. Πριν από όχι πολλές δεκαετίες, μοντέλα πολυτελείας μπορεί να μην είχαν ούτε ηλεκτρικά παράθυρα στον εξοπλισμό τους, όμως απέπνεαν κύρος, ο κόσμος τα θαύμαζε και τα ποθούσε. Ειδικά αν στο κέντρο του εμπρός καπό «φιγουράριζε» το αστέρι της Mercedes.
Ένα τέτοιο σπάνιο διαχρονικό «αστέρι» είναι αυτό που βλέπετε και τραβάει αμέσως το ενδιαφέρον για την άριστη κατάσταση που βρίσκεται, παρά τα 37 χρόνια που μετράει. Κατασκευάστηκε τον Δεκέμβριο του 1987 και έκτοτε έχει παραμείνει όπως βγήκε από το εργοστάσιο. Το οδόμετρο της Mercedes-Benz E 200 D έχει γράψει μόνο 17.400 χιλιόμετρα, που σημαίνει ότι για μεγάλα χρονικά διαστήματα έχει μείνει ακινητοποιημένο. Προφανώς φυλάσσονταν σε γκαράζ, αφού ο χρόνος δεν έχει την έχει αλλοιώσει καθόλου. Από τις φωτογραφίες φαίνεται πόσο καλά συντηρημένο είναι, χωρίς σκουριές όπως αναφέρει ο κάτοχός της και σε πλήρη εργοστασιακή κατάσταση. Το κλασικό λευκό της χρώμα σε συνδυασμό με τους γκρι προφυλακτήρες και το άφθαρτο εσωτερικό με τη χακί απόχρωση και την ξύλινη επένδυση στην κονσόλα, αποτελούν βασικά γνωρίσματα αυτής της «αρχόντισσας». Βέβαια οι 18.500 ευρώ που ζητά ο κάτοχος της 200 D δεν είναι λίγα, όμως δεν αποκλείεται να είναι μοναδικό στο είδος του αμάξι που βρίσκεται σε τέτοια κατάσταση και διατίθεται προς πώληση.
Κάτω από το μακρύ εμπρός καπό της φιλοξενείται ένας παλαιάς κοπής αλλά «αλεξίσφαιρος» πετρελαιοκινητήρας, ο οποίος φτιάχτηκε για να αντέχει εκατομμύρια χιλιόμετρα (βλ. E 200 D Taxi με 1,6 εκ. χλμ.). Το 2λιτρο 8βάλβιδο ατμοσφαιρικό αυτό μοτέρ αποδίδει 75 ίππους και 126 Nm ροπής, ενώ η μετάδοση στους πίσω τροχούς γίνεται μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 5 ταχυτήτων. Σίγουρα δεν θα αγόραζε τότε κάποιος αυτό το μοντέλο για τις επιδόσεις του, αφού επιτάχυνε το αμάξωμα των 4,74 μ. μήκους και βάρους 1.330 κιλών στα 0-100 χλμ./ώρα σε 17,6 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα έφτανε τα 160 χλμ./ώρα. Όμως ήταν εξαιρετικά άνετη και εφοδιασμένη με ανεξάρτητες αναρτήσεις με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω.