Όσο πλησιάζουμε στην πρεμιέρα του νέου Ypsilon, τόσο η Lancia θα δίνει όλο και περισσότερα στοιχεία από την εμφάνιση, τα μηχανικά μέρη και το εσωτερικό. Σήμερα έχουμε το τελευταίο, συγκεκριμένα το ειδικά εξελιγμένο σύστημα πολυμέσων SALA.
Καθόλου τυχαίο το όνομα, καθώς σάλα εστί καθιστικό στα ιταλικά. Αυτή την αίσθηση θέλει η Lancia να αποκομίζουν οι επιβάτες από την καμπίνα του νέου Ypsilon, με το Sound Air Light Augmentation να προσφέρει επιλογές για τη ρύθμιση του ήχου, του αέρα και του φωτισμού. Μάλιστα διαθέτει και μια φωτιζόμενη κεφαλή στην κορυφή του ταμπλό, θυμίζοντας το Amazon Echo. Όπως το οικιακό infotainment της Amazon, έτσι και το SALA λειτουργεί πρωτίστως με φωνητικές εντολές, αν και φυσικά υπάρχει οθόνη αφής για την περιήγηση στο μενού. Κάτω από το SALA βλέπουμε ένα μικρό μέρος της, ενώ παράλληλα παρατηρούμε ένα μεγάλο pad στη βάση της κεντρικής κονσόλας, που χρησιμεύει ως αποθηκευτικός χώρος και υποδοχέας smartphone για ασύρματη φόρτιση.
Στα αριστερά οι Ιταλοί έχουν αλλοιώσει την εικόνα ώστε να μην κάνουν περισσότερες αποκαλύψεις, αλλά διακρίνεται η μακρόστενη οθόνη του ψηφιακού πίνακα οργάνων. Πέρα από τα gadgets, την τεχνολογία και την ψηφιακότητα, το νέο Ypsilon αναμένεται ριζικά βελτιωμένο και στους χώρους. Αναμενόμενο, βέβαια, καθώς θα είναι πολύ μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το σημερινό. Το νέο Ypsilon έχει επιβεβαιωθεί πως θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMP, όπως πολλά ακόμα μοντέλα της Stellantis (Jeep Avenger, Fiat 600, Peugeot 208/2008, Opel Corsa/Mokka), οπότε περιμένουμε σίγουρα μήκος πάνω από 4 μέτρα (4.061 χλστ. το Corsa για παράδειγμα, 3.837 χλστ. το σημερινό Ypsilon) και μεταξόνιο κοντά στα 2.540 χλστ. (2.538 χλστ. το Corsa, 2.390 χλστ. το Ypsilon MK3).
Περιμένουμε επίσης πιθανότατα μοτέρ βενζίνης και ντίζελ, παρέα φυσικά με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Αρκετές πληροφορίες πάντως αναφέρουν πως θα προσφέρεται μόνο ως EV. Πότε θα γίνουν όλα αυτά; Μέσα στους πρώτους μήνες του 2024 είναι προγραμματισμένο το ντεμπούτο του ολοκαίνουργιου Ypsilon.