Η Ευρώπη οδηγείται προς ολοταχώς στον εξηλεκτρισμό, από τα υβριδικά αυτοκίνητα κάθε μορφής (mild hybrid, full hybrid, plug-in hybrid), έως τα 100% ηλεκτρικά. Όλη αυτή η εξέλιξη μαζί με άλλες συγκυρίες έχουν ανεβάσει πάρα πολύ τις τιμές και ο κόσμος καλείται να βάλει πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη.
Ωστόσο φαίνεται ότι όλη αυτή η τεχνολογική πρόοδος δεν «συγκινεί» ένα ευρύ αγοραστικό κοινό, όπως αποδεικνύεται από τις πωλήσεις των καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη των 28. Best Seller μοντέλο τους πρώτους 7 μήνες του 2023 είναι ένα αμάξι που δεν έχει κανενός τύπου εξηλεκτρισμό, είναι από τα φθηνότερα σε τιμές και πολύ τίμιο για αυτά που προσφέρει. Πρόκειται για το Dacia Sandero, το οποίο έχει φτάσει τις 131.600 ταξινομήσεις, εκτοπίζοντας ακριβότερα και υψηλότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα.
Το Sandero κατάφερε και έριξε από την πρωτιά το δεύτερο στην κατάταξη Tesla Model Y με τις 122.400 πωλήσεις, ευνοούμενο και από τις γενναιόδωρες κρατικές επιδοτήσεις που παρέχουν πολλά κράτη. Στο τρίτο σκαλοπάτι του βάθρου βρίσκεται το δημοφιλέστερο μικρό SUV, το Volkswagen T-Roc με 120.600 οχήματα. Από εκεί και μετά ακολουθούν κατά σειρά τα μοντέλα Opel Corsa, Peugeot 208, Renault Clio, Volkswagen Tiguan, Volkswagen Golf, Toyota Yaris Cross και Dacia Duster.
Τον περασμένο Ιούλιο, το αυτοκίνητο που πέτυχε τις υψηλότερες ταξινομήσεις ήταν το VW T-Roc με 16.900 μονάδες. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε το Dacia Sandero (15.300), ενώ το Tesla Model Y κατακρημνίστηκε στην 21η θέση (9.800).