2 μήνες πρόλαβε να χαρεί το ρεκόρ ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στο Nurburgring η Porsche 911 GT2 RS, καθώς η «Πράσινη Κόλαση» έχει νέο βασιλιά. Η πιο ακραία Aventador που έχουμε δει, κατάφερε να ολοκληρώσει την διαδρομή των 21,2 χλμ. σε 6.44.97, σχεδόν 2,5 δλ. ταχύτερη από την 911 και 1,5 από το ηλεκτρικό NIO EP9.
H ιταλική εταιρία δεν έχει ανακοινώσει ακόμα το πλήρες σετ των μετατροπών της SVJ (Το «J» εκ του Jota) , περιοριζόμενη στην εξαιρετική αναλογία βάρους-ισχύος που αγγίζει τα 1,98 κιλά/ίππο, αλλά και την προσθήκη του πακέτου ενεργών αεροδυναμικών βοηθημάτων Aerodinamica Lamborghini Attiva (ALA για συντομία). Το ALA περιλαμβάνει κινούμενο πτερύγιο στην αεροτομή, πτυσσόμενο splitter εμπρός, αεραγωγούς που ανοιγοκλείνουν αναλόγως ταχύτητας και απαιτήσεων του κινητήρα σε ψύξη, μαζί με ενεργά flaps στο πάτωμα του αυτοκινήτου. Περαιτέρω λεπτομέρειες περιορίζονται σε «αναβαθμίσεις στο σύστημα τετρακίνησης, επαναπρογραμματισμό του συστήματος ευστάθειας (ΕSC) και του λογισμικού του κιβωτίου, αλλά και της τετραδιεύθυνσης». Στον στάνταρ εξοπλισμό διατίθενται τα Pirelli P Zero Corsa, ωστόσο το αυτοκίνητο που ρήμαξε τα χρονόμετρα στο Nordschleiffe φόραγε τα προαιρετικά (και ημι-σλικ) P Zero Trofeo RS.
Δείτε ακόμα: Βελτιωμένη χρυσαφί Lamborghini Aventador SV μας «θαμπώνει»
Σύμφωνα με πληροφορίες από την Sant’Agata, ο ατμοσφαιρικός V12 των 6.5 λίτρων αποδίδει 770 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. (+20 ίππους και 100 σ.α.λ. σε σχέση με την SV), κάτι που σημαίνει πως για να προκύψει το 1.98 στην αναλογία κιλών/ίππο το βάρος θα πρέπει να βρίσκεται στα 1.524 κιλά (1 λιγότερο σε σχέση με την SV). Οι επιδόσεις αναμένονται ακόμα καλύτερες από τα 2,8 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα και τις υπόλοιπες επιταχύνσεις, ενώ δεν αποκλείεται να υπάρχει μια ελάχιστη αύξηση στην τελική των 350 χλμ./ώρα.
Διαβάστε επίσης: Lamborghini-«δαίμονας» πιάνει 413 χλμ./ώρα σε 800 μέτρα! (+video)
Μέχρι να μας πει περισσότερα η Lamborghini για την νέα «βασίλισσα» του Nurburgring, την θαυμάζουμε στο video και ονειρευόμαστε ξύπνιοι