Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV Honda e:Ny1 προσφέρεται τώρα με συνολικό όφελος της τάξεως των 13.000 ευρώ, με αποτέλεσμα η τιμή του να πέφτει στα επίπεδα του full hybrid HR-V. Συγκεκριμένα ξεκινά από το ποσό των 36.580 ευρώ (έναντι 49.580 ευρώ) και είναι μια προσφορά που ισχύει έως 1/8/2024. Η νέα μειωμένη τιμή περιλαμβάνει την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3», το όφελος απόσυρσης 2.000 ευρώ και έκπτωση 2.000 ευρώ.
Πληροφοριακά, το νέο Honda HR-V e:HEV 1.5 Hybrid 131 PS Elegance εκκινεί από τις 34.990 ευρώ, ενώ το ακόμα πιο πλούσιο σε εξοπλισμό Advance στοιχίζει από 37.980 ευρώ. Οπότε στη μέση τοποθετείται ως μια εναλλακτική επιλογή το e:Ny1. Όμως τα προνόμια αγοράς για το e:Ny1 δεν σταματούν εδώ. Ο πελάτης λαμβάνει επιπλέον κέρδος από τα 5 χρόνια δωρεάν service, το οποίο καλύπτει το κόστος εργασίας και ανταλλακτικών στο ελληνικό δίκτυο επίσημων επισκευαστών της Honda. Το άλλο έχει να κάνει με το χρηματοδοτικό πρόγραμμα Honda Dream Offers με τις δύο επιλογές: 1) επιδοτούμενο επιτόκιο 2,9% με ελάχιστη προκαταβολή 50% και εξόφληση έως 60 δόσεις, ή 2) επιδοτούμενο επιτόκιο 5,5% με ελάχιστη προκαταβολή από 0% και εξόφληση έως 84 μήνες. Πρόσθετα καλύπτεται με 5 χρόνια εγγύηση και οδική βοήθεια μαζί με 8 χρόνια εγγύηση της μπαταρίας υψηλής τάσης.
Εξοπλισμός Honda e:Ny1 Elegance:
- 6 αερόσακοι
- Αυτόματη έκτακτη πέδηση
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
- Ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,2 ιντσών
- Οθόνη πολυμέσων 15,1 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα
- Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω
- Διζωνικός κλιματισμός
- Ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών
Οι ομοιότητες του e:Ny1 με το HR-V είναι αναμενόμενες και στη σχεδίαση, όχι μόνο εξωτερικά, αλλά και στο εσωτερικό, όπου κυρίαρχος πρωταγωνιστής είναι η μεγάλη κάθετη οθόνη αφής των 15,1 ιντσών. Παρότι αρχικά προκαλεί μια σύγχυση στον οδηγό, τελικά μαθαίνεται γρήγορα, μιας και πρόκειται για μία από τις πιο ακριβείς και εύχρηστες οθόνες στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Χωρίζεται σε 3 επίπεδα και έτσι ο χρήστης έχει τα πάντα στη διάθεσή του, δίχως να περιηγείται από μενού σε υπομενού. Ποιοτικά η καμπίνα του ηλεκτρικού ιαπωνικού SUV είναι προσεγμένη και γεροδεμένη. Από πλευράς διαθέσιμων χώρων, στο πίσω κάθισμα θα βολευτούν άνετα ψηλά άτομα, ενώ το μεσαίο επιβάτη διευκολύνει το επίπεδο δάπεδο. Επαρκής είναι και ο χώρος αποσκευών των 361 λίτρων με το μεγάλο άνοιγμα και τα κάθετα πλευρικά τμήματα.
Την κίνηση του Honda e:Ny1 αναλαμβάνει το μοτέρ με την ισχύ των 204 ίππων και 310 Nm ροπής. Αναμενόμενα επιταχύνει σε γοργούς ρυθμούς το αμάξωμα των 1.730 κιλών, με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 7,3 δλ. Με την μπαταρία των 68,8 kWh χωρητικότητας και μέση πραγματική κατανάλωση λίγο πιο πάνω από τις 20 kWh/100 χλμ., η αυτονομία κυμαίνεται στα 350 χλμ. Όσο για τη φόρτιση απαιτούνται περίπου 45 λεπτά για το 10%-80% ή 100 χιλιόμετρα αυτονομίας σε 11 λεπτά.
Εκτός από σβέλτο και με άμεση απόκριση στο πάτημα του γκαζιού, το Honda e:Ny1 είναι και ευχάριστο στην οδήγηση με σπορτίφ διάθεση. Οι αναρτήσεις με τη σφιχτή ρύθμιση, το πλαίσιο με τις περισσότερες ενισχύσεις και οι 18άρες ζάντες με ελαστικά 225/50 δίνουν τη δυνατότητα στον οδηγό να πιέσει στις στροφές και να πατήσει με στιβαρό τρόπο, μπόλικη πρόσφυση και μικρές κλίσεις. Ειδικά με την επιλογή Sport ο οδηγός λαμβάνει ακόμα πιο άμεση απόκριση από το πεντάλ του γκαζιού, ενώ το τιμόνι βαραίνει αισθητά, δίχως όμως να παρουσιάζει τάσεις «ψαρέματος» στα βαθιά πατήματα του δεξιού πεντάλ.
Κινητήρας | |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 204/4.621-5.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 310/0-4.621 |
Μπαταρία (kWh) | 68,8 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,6 |
Τελική (χλμ./ώρα) | 160 |
Κατ/λωση* (λτ./100 χλμ.) | 20,2 |
Βάρος (κιλά) | 1.730 |
*Δοκιμής |