Το Ford Puma κέρδισε από την πρώτη στιγμή τις καρδιές του κοινού, ενώ γρήγορα έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές και από πλευράς πωλήσεων. Τώρα η απόκτησή του γίνεται πολύ συμφέρουσα και με τη μακροχρόνια μίσθωση (leasing), αφού το μηνιαίο μίσθωμα είναι εξαιρετικά χαμηλό, ενώ ο χρήστης απολαμβάνει πληθώρα παροχών και δαπανά μικρό ποσό για προκαταβολή. Έτσι κρατά το κεφάλαιο για οποιαδήποτε χρήση και οδηγεί ένα καινούργιο αυτοκίνητο, με όλα τα οφέλη που αυτό συνεπάγεται.
Συγκεκριμένα το Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV Titanium είναι διαθέσιμο με μόνο 199 ευρώ (πλέον ΦΠΑ) μηνιαίο μίσθωμα, για 48 μήνες/20.000 χλμ. ανά έτος και με προκαταβολή 4.400 ευρώ (πλέον ΦΠΑ). Στο τέλος της μίσθωσης ο πελάτης επιστρέφει το αυτοκίνητο στη Ford Lease και επιλέγει ένα νέο Ford. Έτσι ανανεώνει το αυτοκίνητό του χωρίς να χάνει λεφτά από τη μεταπώληση, συν του ότι έχει κερδίσει χρήματα από τη χρήση και συντήρηση. Εξάλλου στην τιμή των 199 ευρώ περιλαμβάνονται η συντήρηση σε επίσημο δίκτυο Ford, μεικτή ασφάλεια, αλλαγή ελαστικών και οδική βοήθεια. Κοινώς όλα τα έξοδα περιλαμβάνονται στο μίσθωμα, εκτός βεβαίως από τη βενζίνη.
Εξάλλου το Puma αποτελεί ένα αυτοκίνητο «πολυεργαλείο» γιατί εξυπηρετεί πολλαπλές ανάγκες μετακινήσεων εντός και εκτός πόλης, οικογενειών και «ελεύθερων». Καταρχήν είναι ένα SUV που χαίρεται κανείς να το βλέπει και να το οδηγεί. Πρόκειται για ένα από τα πιο fun to drive μικρά SUV της αγοράς και σε διαδρομές με στροφές δίνει την αίσθηση μικρού σπορ χάτσμπακ και όχι ενός πιο ψηλού οχήματος. Επίσης, το Titanium διαθέτει ελαφρώς πιο μαλακό σετάρισμα στις αναρτήσεις του συγκριτικά με το ST-Line, που σημαίνει ότι συνδυάζει με πολύ ισορροπημένο τρόπο την άνεση με το κράτημα. Συν του ότι στον έλεγχό του βοηθούν το ακριβές τιμόνι και τα δυνατά φρένα με τους δίσκους σε όλους τους τροχούς.
Το μοντέρνο και καλοφτιαγμένο εσωτερικό του θα εξυπηρετήσει σε χώρους μια τετραμελή οικογένεια, η οποία θα φορτώσει αρκετές αποσκευές στο πορτ μπαγκάζ με τη συνολική χωρητικότητα των 456 λίτρων. Ο δε 1.000άρης turbo κινητήρας με την απόδοση των 125 ίππων και 170 Nm ροπής (200 Nm με overboost), παρουσιάζει αρκετό μπρίο (0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ.), είναι πολύ ελαστικός και έχει χαμηλές απαιτήσεις σε βενζίνη (6,7 λτ./100 χλμ.).
Την πληρότητα του Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV Titanium επισφραγίζει και ο πλήρης στάνταρ εξοπλισμός. Μεταξύ άλλων ανήκουν 6 αερόσακοι, αυτόνομη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση οδικών σημάτων, αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας προβολέων, προβολείς ομίχλης LED, κεντρική αφής 8 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, ζάντες αλουμινίου κ.λπ.