Τα συγχαρητήρια της BMW στο αφεντικό της Bugatti

BMW και Bugatti δεν τις λες ανταγωνιστικές εταιρίες. Άλλο φάσμα της αγοράς κοιτάει η μία, άλλο η άλλη. Ακόμα και αντίπαλοι να ήταν, πάντως, δεν υπάρχει λόγος να μην αναγνωρίζουν η μία την αξία της έτερης. Ούτε να μη δίνουν συγχαρητήρια οι Βαυαροί στο αφεντικό της Bugatti, ο οποίος είναι δηλωμένος λάτρης των BMW.

Ο Mate Rimac διατηρεί μια αξιοζήλευτη συλλογή με κλασικά αυτοκίνητα, στην πλειοψηφία τους με καταγωγή από το Μόναχο. O Κροάτης CEO της Bugatti-Rimac έχει στην κατοχή του τόσο μια M5 E39, όσο και μια M3 E30 Evo III. Για να φρεσκάρουμε τη μνήμη, η  Sport Evo αποτελεί την κορυφαία έκφανση της αρχέγονης Μ3, με τον τετρακύλινδρο κινητήρα να φτάνει τα 2.5 λίτρα και η απόδοση τους 235 ίππους στις 7.000 σ.α.λ., συν 240 Nm στις 4.750 σ.α.λ. για τη ροπή. Ο συνδυασμός με το  5τάχυτο και πάντα «dogleg» μηχανικό κιβώτιο,  επιτάχυνε το βάρους 1.200 κιλών αμάξωμα στα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,3 δλ. και η τελική ταχύτητα έφτανε τα 241 χλμ./ώρα., κοινώς από τα καλύτερα νούμερα σε μη supercar τετράτροχο των 80’s.

Η M3 Sport Evo 3 ταυτόχρονα είναι και μια από τις συλλεκτικές BMW όλων των εποχών, έχοντας κυκλοφορήσει σε μόλις 500 κομμάτια. Ένα εξ αυτών βρίσκεται στο γκαράζ του Rimac, σε τόσο αψεγάδιαστη κατάσταση που έφτασε τη BMW να την κάνει story στο Instagram της, δίνοντας ταυτόχρονα συγχαρητήρια στον Rimac για το επίπεδο συντήρησης, αλλά και το γούστο του. Εμείς θα κάνουμε την εξής ερώτηση: τη M3 Sport Evolution (σε Jet Black χρώμα με κόκκινες λεπτομέρειες, μάλιστα, όπως η συγκεκριμένη) ή κάποιο εκ των Rimac Nevera – Bugatti Chiron;

Get it on Google Play Download on the App Store