Η McLaren P1 συγκαταλέγεται στα πλέον μνημειώδη δημιουργήματα της αυτοκίνησης. Αφενός συνοδεύεται από τον τίτλο «ο διάδοχος της McLaren F1», αφετέρου πρόκειται για ένα από τα πρώτα hypercars, το οποίο μάλιστα ενστερνίστηκε έσπευσε να ασπαστεί την υβριδική φιλοσοφία. Φυσικά αξέχαστες θα μείνουν και οι μάχες της με τα άλλα δυο μέλη της «Αγίας Τριάδας», που απαρτίζεται από τις LaFerrari και Porsche 918 Spyder.
Οκτώ χρόνια μετά το ντεμπούτο της P1 και 6 από το τέλος παραγωγής, η McLaren παρουσιάζει τη νέα και βελτιωμένη μπαταρία του υβριδικού συστήματος. Η χωρητικότητα παραμένει στα 4,7 kWh, ωστόσο το μικρότερο μέγεθος και το χαμηλότερο βάρος εξυψώνουν περαιτέρω την ήδη μοναδική εμπειρία οδήγησης του βρετανικού hypercar. Σύμφωνα με το Γουόκινγκ η νέα συστοιχία ζυγίζει 56 ολόκληρα κιλά λιγότερα, μείωση που αντιστοιχεί σε απώλεια βάρους άνω του 50%. Η αρχική μπαταρία της P1 ζυγίζει 106 κιλά, οπότε καταλαβαίνουμε τα οφέλη που παρέχει η καινούργια.
Όπως αναφέρουν περήφανα οι Άγγλοι, η P1 με τη νέα μπαταρία αποκρίνεται ακόμα πιο άμεσα στις εντολές του οδηγού και επιταχύνει ακόμα πιο αστραπιαία. Ενδεικτική η βελτίωση στο χρόνο του 0-300 χλμ./ώρα κατά 0,4 δλ., στα 16,1 δλ. Αλλαγές στις υπόλοιπες μετρήσεις επιδόσεων δεν ανακοινώνονται, οπότε τα 2,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, τα 6,8 δλ. για το 0-200 χλμ./ώρα, τα 9,8 δλ. για το 400άρι (με ταχύτητα εξόδου 245 χλμ./ώρα) και τα ηλεκτρονικά περιοριζόμενα 350 χλμ./ώρα της τελικής παραμένουν ως είχαν.
Ανεπηρέαστη μένει και η απόδοση, με το συνδυασμό του 3.8 V8 twinturbo (737 άλογα στις 7.500 σ.α.λ. και 720 Nm στις 4.000 σ.α.λ.) και του ηλεκτροκινητήρα (179 ίπποι και 260 Nm) να μετατρέπει τους πίσω τροχούς σε εκρηκτικό μηχανισμό 916 ίππων και 900 Nm! Αντίθετα, μεγάλη αλλαγή παρατηρούμε στην ηλεκτρική αυτονομία. Το ηλεκτρικό μοτέρ κανονικά μπορεί να κινήσει την P1 μέχρι 12 χιλιόμετρα. Η νέα μπαταρία όμως, παρότι ίδιας χωρητικότητας, εξασφαλίζει μέγιστη ηλεκτρική αυτονομία μόλις 3 χιλιομέτρων! Μείωση που λογικά οφείλεται στην παρουσία λιγότερων στοιχείων στην κατασκευή (324 μετράει η στάνταρ).
Αυτό που επισκιάζει τα πάντα γύρω από τη νέα μπαταρία, ωστόσο, είναι η τιμή. Το συνολικό κόστος αναβάθμισης (μπαταρία και τοποθέτηση) στις Η.Π.Α., όπου προς το παρόν ανακοινώνεται τιμή, ορίζεται στις 156.700 δολάρια (137.510 ευρώ)! Χρήματα που εκεί σχεδόν αντιστοιχούν σε αγορά ολοκαίνουργιας Porsche 911 GT3 (από 161.100 δολάρια)!