Ολοένα και λιγοστεύουν τα pickup οχήματα που πωλούνται στην Ευρώπη και κατ’ επέκταση στη χώρα μας. Πληροφοριακά, τα μόνα που έχουν μείνει και στην Ελλάδα, είναι τα Ford Ranger, Isuzu D-Max, Toyota Hilux και το Jeep Gladiator. Ωστόσο ο Αμερικάνος «μονομάχος» θα σταματήσει να παλεύει με τα… θηρία, αφού παρουσιάστηκε μια νέα και τελευταία έκδοσή του. Ο λόγος; Δεν είναι άλλος από την ηλεκτροκίνηση.
Η Jeep λοιπόν παρουσιάζει το Gladiator FarOut για να γιορτάσει τον αποχαιρετισμό του, το οποίο θα είναι εκτός παραγωγής το τελευταίο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμο αποκλειστικά με πετρελαιοκινητήρα και ο τερματισμός του σηματοδοτεί ένα περαιτέρω βήμα στον εξηλεκτρισμό της μάρκας Jeep. Να υπενθυμίσουμε ότι πρόσφατα λανσαρίστηκε το Avenger, ενώ έως το 2025 θα κυκλοφορήσουν άλλα τρία αμιγώς ηλεκτρικά Jeep.
Βασισμένο στο Gladiator Overland (από 72.400 ευρώ στην Ελλάδα), το FarOut Final Edition διαθέτει premium και πρακτικά στοιχεία, όπως δερμάτινα θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, φώτα LED εμπρός και πίσω, Alpine Premium Audio και σκληρή οροφή 3 τμημάτων στο χρώμα του αμαξώματος. Εξωτερικά τα στοιχεία που σηματοδοτούν την έκδοση είναι η μεταλλική πλακέτα «FarOut Edition» στην πόρτα της καρότσας και τα μαύρα αυτοκόλλητα που μοιάζουν με φτερά και είναι τοποθετημένα στα εμπρός φτερά. Επιπλέον διαθέτει σκουρόχρωμα κρύσταλλα, 18άρες μαύρες ζάντες αλουμινίου και ίδιας απόχρωσης πλαϊνά σκαλοπάτια.
Το Gladiator FarOut προσφέρει επίσης μια σειρά από χαρακτηριστικά ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας: περιλαμβάνει συναγερμό, ανίχνευση τυφλού σημείου, προειδοποίηση σύγκρουσης πλήρους ταχύτητας, προσαρμοστικό έλεγχο ταχύτητας και αυτόματο έλεγχο προβολέων της μεγάλης σκάλας. Στη Γερμανία, το Jeep Gladiator FarOut Final Edition στοιχίζει από 77.500 ευρώ.
Κάτω από το εμπρός καπό του φιλοξενείται ο ντίζελ 3.0 λτ. V6 των 264 ίππων και με την άφθονη ροπή των 600 Nm από τις 1.400 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων και με το σύστημα κίνησης και στους 4 τροχούς Selec-Trac 4×4. Με δυνατότητα επιλογής κίνησης στους πίσω ή και στους 4 τροχούς, κοντές σχέσεις, πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ήταν το απόλυτο pickup για υπαίθριες δραστηριότητες.