Πλέον μας προξενεί εντύπωση όταν κάποιο αυτοκίνητο ΔΕΝ βγαίνει σε ηλεκτρικό. Από την EV επέλαση δεν γλιτώνουν πια ούτε τα αγροτικά, έστω κι αν άργησαν να μπουν στο χορό. Τελευταία προσθήκη στο συνδυασμό ηλεκτροκινητήρων-καρότσας, ένα από τα πιο παραδοσιακά ονόματα της κατηγορίας: το Isuzu D-Max.
Το D-Max BEV θα κάνει πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Μπανγκόκ, στην Ταϊλάνδη, σε μια εβδομάδα. Προς το παρόν ως πρωτότυπο στο στάδιο της προ-παραγωγής, αλλά η κατασκευή του είναι ειλημμένη απόφαση. Και μάλιστα από τις πρώτες αγορές που θα το υποδεχθούν, θα είναι η ευρωπαϊκή. Το ηλεκτρικό D-Max, λοιπόν, είναι γεγονός και ξεχωρίζει από το πατροπαράδοτο ντίζελ χάρη στη νέα μάσκα, που είναι κλειστή, φιλοξενεί μπλε στοιχεία και διαθέτει ένα μοτίβο που παραπέμπει σε ασπίδα. Οι 18άρες ζάντες επίσης εμφανίζονται διαφορετικές, ενώ όσο διακρίνουμε τα πίσω φανάρια από τη μια φωτογραφία που δόθηκε στη δημοσιότητα, βλέπουμε πως είναι σκουρόχρωμα.
Την κίνηση του ηλεκτρικού D-Max αναλαμβάνουν δυο ηλεκτροκινητήρες: ένας 54 ίππων/108 Nm μπροστά και ένας 122 ίππων/217 Nm πίσω. Η συνδυαστική απόδοση ανέρχεται στα 177 άλογα και 325 Nm ροπής, ξεπερνώντας σε ιπποδύναμη (αλλά όχι και ροπή) το βασικό 1.9D (163 άλογα, 363 Nm). Η ιαπωνική εταιρεία δεν αποκάλυψε την αυτονομία του D-Max BEV, αλλά επιβεβαίωσε ότι ισοφαρίζει το ωφέλιμο φορτίο των 1.000 κιλών και την ικανότητα ρυμούλκησης των 3.500 κιλών του πετρελαιοκίνητου. Αναφορικά με επιδόσεις ανακοινώνεται μόνο η τελική ταχύτητα, η οποία δεν θα ξεπερνά τα 130 χλμ./ώρα δίνοντας προτεραιότητα στη μεγιστοποίηση των αποστάσεων μεταξύ των φορτίσεων. Μια μπαταρία 66,9 kWh, τέλος, φροντίζει για την παροχή ενέργειας.
Το ηλεκτρικό D-Max θα ξεκινήσει να παράγεται στο τελευταίο τρίμηνο του έτους, με τα πρώτα αυτοκίνητα να έρχονται στην Ευρώπη στις αρχές του 2025.