Υπάρχουν προμηθευτές, σαν την BBS και τη Recaro, που παρά τα τεράστια ονόματά τους αντιμετωπίζουν ανάλογου μεγέθους οικονομικά προβλήματα. Υπάρχουν και άλλοι, όμως, που το κολοσσιαίο παράστημά τους μεταφράζεται σε ακριβώς τέτοιο βιομηχανικό μέγεθος. Η Brembo είναι το καλύτερο παράδειγμα προς μίμηση, διατηρώντας διαχρονικά μια από τις υγιέστερες πορείες εταιρίας στο χώρο της αυτοκίνησης. Η Öhlins όχι τόσο, εξ ου και η εξαγορά της από τους Ιταλούς.
Ο γίγαντας των συστημάτων πέδησης αγόρασε το φημισμένο κατασκευαστή αναρτήσεων, έναντι 370 εκατ. ευρώ. Ποσό που μετατρέπει τους Σουηδούς στην ακριβότερη εξαγορά στην ιστορία της Brembo, η οποία περιμένει την ολοκλήρωση των ελέγχων για την περάτωση της διαδικασίας. Στις αρχές του 2025 αναμένεται να ολοκληρωθεί η μεταβίβαση της Öhlins, που έρχεται ως μέρος της εξάπλωσης της Brembo στο χώρο των μοτοσικλετών. Αυτή τη στιγμή οι δυο τροχοί αντιπροσωπεύουν το 13% του συνολικού τζίρου της Brembo, με την Öhlins να είναι ο μεγαλύτερος προμηθευτής αμορτισέρ και πιρουνιών στο χώρο των μηχανών, τόσο σε επίπεδο παραγωγής όσο και αγώνων. Παρόλα αυτά έχει παρουσία και στα αυτοκίνητα, προμηθεύοντας μεταξύ άλλων και τη Scuderia Ferrari στη Formula 1.
«Η Öhlins ταιριάζει πολύ στην Brembo», δήλωσε ο εκτελεστικός πρόεδρος της ιταλικής φίρμας, Matteo Tiraboschi. «Είναι μια παγκοσμίου φήμης μάρκα, με ισχυρή επιχείρηση και ασυναγώνιστη φήμη, τόσο στην πίστα όσο και στο δρόμο. Καλωσορίζουμε την Öhlins στον όμιλό μας ως μια εξαιρετική ευκαιρία να επεκτείνουμε τις προσφορές μας στην αγορά αυτοκινήτων. Με αυτήν την προσθήκη, κάνουμε ένα ακόμη βήμα προς τα εμπρός στη στρατηγική μας για την παροχή ολοκληρωμένων έξυπνων λύσεων στους πελάτες μας, αξιοποιώντας συνέργειες μεταξύ βασικών τεχνολογιών στις τέσσερις γωνίες του οχήματος».